شرکت برش لیزر نیک در کلیه پروژه های انجام شده در زمینه برش لیزر مس و برش فلزات موفق به جلب رضایت حد اکثری کارفرما شده و بواسطه همین رضایتمندی هر روزه بر تعداد متقاضیان برش لیزر به این مجموعه افزوده شده است.

فلز مس جزو فلزات مهم در تولید محصولات گوناگون صنعتی و غیر صنعتی میباشد و بخوبی میتوان محصولات متعددی را در اطراف خود بیابیم که از این فلز در آنها استفاده شده است. اما مس برای اینکه برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد باید برش بخورد زیرا در ابتدا بصورت ورق مسی تولید میشود که بعد از تحویل به مراکز برش به خوبی و در اشکال مختلف برش خورده و سپس  قابل استفاده خواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی روش های برش تغییرات زیادی کردند و امروزه با روش برش لیزر مس به راحتی میتوان ورق های مسی را به ابعاد و اشکال مختلف در آورد. یک سری فرایند برای  برش لیزر مس باید طی شود تا در نهایت برش به اتمام برسد که به این فرایند به صورت خلاصه اشاره خواهیم نمود.

برش لیزر مس با دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک

برش لیزر مس با دستگاه های برش لیزری انجام میشود اما این دستگاه ها به دو نوع مختلف تقسیم بندی میشوند که یک نوع دستگاه اتوماتیک و نوع دیگر نیز دستگاه نیمه اتوماتیک است. اما تفاوت این دو با یکدیگر چیست؟ دستگاه اتوماتیک و تمامی اتوماتیک برش لیزر مس تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. دستگاه برش لیزر مس اتوماتیک برای اینکه بتواند برش را انجام دهد در برخی موارد نیاز به دخالت نیروی انسانی دارد و برخی کارها بر عهده اپراتور خواهد بود. البته شاید تصور کنید که کیفیت برش هر یک از این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است که در واقع اینگونه نیست و کیفیت هر یک بسیار بالا میباشد. دستگاه برش لیزر مس با دستگاه های تمام اتوماتیک نیز میتواند امکان دخالت نیروی انسانی را به حداقل برساند و کمتر از اپراتور   در روند برش استفاده میشود. در مواردی همچون قرار دادن و یا برداشتن ورق ها و یا قطعات مسی ممکن است از اپراتور کمک گرفته شود و در اغلب موارد به نیروی انسانی احتیاجی نخواهد بود.

پیاده سازی طرح مد نظر اولین گام برای برش لیزر مس

اولین گام برای برش لیزر مس و برش لیزر آلومینیوم طراحی و  همچنین پیاده سازی طرح میباشد. در واقع طرح مد نظر کارفرما ابتدا باید توسط کارشناس طراحی شده و این طرح به کامپیوتر دستگاه برش وارد و پیاده سازی شود. دستگاه برش لیزر مس از یک کامپیوتر برای کنترل دستگاه و روند برش بهره میبرد که طرح نیز باید به کامپیوتر بازگزاری شده تا بر  اساس همان طرح برش را آغاز و تا پایان ادامه دهد. دستگاه برش لیزری به حدی دقیق عمل میکند که خروجی کار همان چیزی خواهد بود که کارفرما انتظار دارد و هیچ نقصی بر روی کار و در محل برش مشاهده نخواهد شد.

آماده سازی دستگاه و قرار دادن ورق های مسی دومین گام برای برش

بعد از آنکه برنامه  و طرح مورد نظر به کامپیوتر دستگاه برش لیزر مس وارد شد نوبت به برش میرسد که در این زمان باید مقدمات برش فراهم گردد. دستگاهی که قرار است برای برش لیزر مس مورد استفاده قرار گیرد از یک سری تنظمیات برخوردار است و همچین ورق های فلزی نیز باید در بخش مخصوص قرار داده شوند. کارشناس و اپراتور دستگاه به خوبی و با توجه به تجربه ای که به دست آورده این تنظیمات را انجام داده و همچنین ورق های مسی را نیز بر روی دستگاه قرار خواهد داد. نسبت به سفارش کارفرما تنظیمات و همچنین نوع ورق های مسی که بر روی دستگاه قرار میگیرند متفاوت خواهند بود و ممکن است برخی از ورق های مسی از ضخامت کم و یا زیادی برخوردار باشند و حتی ابعاد آنها نیز متفاوت باشد.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 911
نمایش همه
علاقه مندی ها ()