برش لیزر و افزایش دقت برش

یکی از مهمترین مزیت هایی که با برش لیزر فلزات ایجاد میشود دقت بالای برش میباشد. دستگاه های برش لیزری کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی عمل میکنند و همین عدم دخالت نیروی انسانی و اتوماتیک بودن دستگاه باعث شده تا برش تا حد زیادی دقیق و بدون هیچگونه نقصی انجام شود. برش لیزر چنان بی نقص انجام میشود که حتی با دقت زیاد به محل برش نیز نمیتوان ایراد و یا نقصی را مشاهده نمود. امروزه بسیاری از صنایع برای تولید محصولات خود به دنبال فلزاتی هستند که با دقت بالایی برش خورده باشند و هر گونه ایراد و نقص ایجاد شده در محل برش میتواند ایراداتی را بر روی محصول تولید شده نیز نمایان کند. استفاده از نیروی انسانی همواره خطای انسانی را نیز در پی دارد اما با استفاده از دستگاه  برش لیزر  هیچگونه خطایی را نیز به همراه ندارد و برش با دقت بسیار بالا انجام خواهد شد.

افزایش سرعت برش با برش لیزر

از دیگر مزیت هایی که با برش لیزر ایجاد میشود افزایش سرعت برش میباشد. برش لیزر با دستگاه های پیشرفته که در نوع اتوماتیک و نیکه اتوماتیک هستند انجام میشود که هر یک نیز میتوانند سرعت برش را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. کلیه دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک بدون دخالت نیروی انسانی اقدام به برش میکنند و تنها در مواردی ممکن است از نیروی انسانی برای کار با دستگاه ها استفاده شود. دستگاه برش لیزر در زمان کوتاهی ورق های فلزی که بر روی دستگاه قرار میگیرد را برش میدهند و اپراتور تنها باید این ورق های برش خورده را از دستگاه خارج کند. در روش های سنتی برش کارفرما برای اینکه بتواند سفارش خود را تحویل بگیرد باید مدت زمان زیادی را معطل میماند اما در روش برش لیزری سفارشات در مدت زمان کوتاهی به مشتری تحویل داده خواهند شد و زمان کمی برای برش صرف میشود. مجموعه برش لیزر نیک از مجموعه های معتبر در زمینه برش لیزر میباشد که با توجه به امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و همچنین پرسنلی مجرب توانسته مدت زمان برش را تا حد زیادی بکاهد.

تعرفه برش لیزر از بزرگ ترین مزیت های آن

یکی از مزیت هایی که با برش لیزر مانند برش لیزر برنج ایجاد میشود تعرفه های بسیار مناسب آن در مقایسه با روش های سنتی  و مکانیکی برش میباشد. بکارگیری از نیروی انسانی نقش مهمی در هزینه برش دارد زیرا نیروی انسانی باید زمان و انرژی زیادی را برای برش صرف کند و به مراتب دستمزد آنها خود بر روی تعرفه ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.  اما تعرفه برش لیزر با توجه به اینکه نیروی انسانی کمترین دخالت را در برش دارد تا حد زیادی کاهش یافته است و صنایع با بهره مندی از این روش برش میتوانند در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی به عمل آورند. تعرفه برش لیزر زمانی میتواند صرفه اقتصادی بسیار زیادی را بوجود آورد که حجم برش زیاد باشد. در سفارشات بالا این تعرفه های مناسب به خوبی میتوانند خود را نمایان خواهند کرد و هزینه ها را برای صنایع تا حد زیادی میکاهند.

برش لیزر با بهترین تعرفه را به برش لیزر نیک بسپارید

برش لیزر نیک از بزرگ ترین مجموعه های برش لیزر در کشور میباشد که دستگاه های برش لیزری زیادی را آن هم از نوع پیشرفته و مدرن در اختیار گرفته و توانسته به واسطه همین دستگاه ها کلیه سفارشات مشتریان را با دقت بالا و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برساند. از آنجایی که مدیریت مجموعه برش لیزر نیک همواره بر روی رضایت مشتریان خود توجه ویژه ای داشته است توانسته با در نظر گرفتن تعرفه هایی بسیار مناسب برای کلیه خدمات برش لیزر رضایت مشتریان خود را آن هم به طور کامل جلب نماید.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 948
نمایش همه
علاقه مندی ها ()