فروش انواع نایلون های حباب دار

برای خرید نایلون حبابدار شما می‌توانید از مراکزی که قابل اعتماد هستند انواع نایلون حبابدار را در تنوع بالا تهیه کنید و برای خرید حتماً محصولات خود را در نظر بگیرید تا بتوانید نوع مناسب این نایلون ها را تهیه کنید. انواع نایلون های حباب دار در نمونه‌ های حباب ریز و حباب درشت و تک لایه و چند لایه به فروش می‌رسند که با توجه به حساسیت کالای مورد نظر آن را انتخاب نمایید و همچنین در عرض های مختلف شما می توانید نایلون های حباب دار را خریداری کنید. شرکت ناب پلاستیک یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع  نایلون حبابدار می باشد که همواره در جهت رضایت مشتریانش در تلاش بوده است.

نایلون حبابدار هیچ جایگزینی ندارند و در واقع در حجم این متریال کالای دیگری نمی تواند تا به این حد ضربه گیری خوبی را از خود نشان دهد و همینطور بسته‌ بندی ایجاد شده به وسیله این نایلون ها بسیار سبک بوده و حجم کمی می گیرد همچنین قیمت ‌های بسیار ارزانی دارند که بسته بندی با استفاده از آنها به صرفه و اقتصادی خواهد بود و همین دلیل تولید کنندگان زیادی از این نایلون ها برای بسته بندی های خود استفاده می نمایند. جهت خرید نایلون های هم آبدار و انواع نایلون های بسته بندی می توانید به فروشگاه ناب پلاستیک مراجعه کنید.

نایلونهای حبابدار ، نایلون هایی هستند که دارای حباب های ریزی بر روی خود بوده و برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرند که امروزه در صنعت بسته‌ بندی نقش بسیار مهمی داشته و تولیدکنندگان به دنبال بسته بندی های کاربردی می باشند تا بتوانند کالاهای خود را به صورت بسته بندی به مصرف کنندگان عرضه کنند بنابراین متریال های بسته بندی نقش بسیار مهمی دارند و کارخانجات و تولید کنندگان از انواع اقلام بسته بندی استفاده می‌کنند ، در چند سال اخیر نایلون های بسته بندی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و انواع نایلون های استرچ و شیرینگ و حبابدار مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از آنها افراد توانستند ، بسته بندی های خوب و ارزان قیمتی را داشته باشند و همین دلیل می‌توان با استفاده از نایلون های بسته بندی محصولات را بدور از هرگونه آلودگی و رطوبت نگهداری کرد و آن را به دست مشتریان رساند.

اگر برای محصولات خود به دنبال کاوری ارزان قیمت می باشید که بتواند کاربردی و خوب باشد به شما نایلون حبابدار را پیشنهاد میکنیم. پلاستیک های حبابدار نایلون هایی هستند که در بسیاری از تولیدی ها از آن استفاده می‌شود و در کالاهای زیادی استفاده از این متریال را مشاهده می نماییم.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به عوامل زیادی وابسته است به صورت کلی قیمت نایلون حبابدار بر حسب نایلون هایی که از مواد پلی اتیلنی به دست می‌آیند، حساب می‌شود اما با توجه به نوسان قیمت‌ها در این روزها و قیمت نایلون نیز متغیر میباشد اما نایلون ‌های حبابدار بر حسب کیلوگرم قیمت‌گذاری می شود ، برای خرید نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد نایلون های حبابدار

نایلون حبابدار و منظور بسته بندی وسیله ها و محصولات به منظور محافظت از آنها استفاده می گردد همچنین شما در صورتی که می خواهید وسایل را جابجا کنید ، در حمل و نقل می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد تا وسیله ها در طول مسیر صدمه نبینند.به طور کلی کاربرد نایلون های حبابدار بسیار زیاد بوده و نمی‌توان آن را در یک مقاله جای داد اما شما با تماس با مرکز ناب پلاستیک می توانید نوع مورد نظر از نایلون حبابدار خود را تهیه کنید و از فروشندگان ناب پلاستیک مشاوره‌های لازم را بگیرید.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()