نایلونهای حبابدار نوعی از نایلون های شفاف و ضربه گیر هستند که به علت داشتن حباب های پر از هوا در سطح آن می‌توانند جلوی ضربه را تا حد بالایی بگیرند و بدین ترتیب محصولات ما سالم بماند. بسته بندی ها هر یک با استفاده از متریال مختلفی ایجاد می گردند که این بسته بندی ها باید در زمان جابجایی و رساندن محصول به دست مشتریان و پخش آن ، بتواند به خوبی از محصولات محافظت کند بنابر این اگر می‌خواهیم محصولات در زمان جابجایی دچار شکستگی و آسیب نشوند باید و بسته بندی بسیار مناسبی را ایجاد کنیم که مقاومت لازم را در برابر ضربه داشته باشد و  نایلون حبابدار با توجه به ویژگی منحصر به فردی که دارد می‌تواند از محصولات محافظت بسیار خوبی داشته باشد و ضربه گیری قوی را ایجاد نماید.

استفاده از نایلون های حبابدار برای کالاهایی که خاصیت شکنندگی دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون حبابدار در برابر ضرباتی که ناشی از حمل و نقل و جابه جایی محصولات است مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کالاهای ظریف‌تر و محصولاتی که حساسیت بالاتری دارند می‌توان از نایلون هایی که حباب های ریزتری دارند استفاده شود و برای کالاهایی که بزرگ می توان از نایلون حبابدار حباب درشت استفاده کرد که نایلون های حباب دار از درون جنس بسیار صاف و لطیفی دارند و به کالا هیچ گونه صدمه ای وارد نمی کند اما پوشش بیرونی این نایلون ها شامل حباب هایی است که با هوا پر شده تا بتواند قدرت ضربه گیری خیلی خوبی را داشته باشد که این حباب ها در سایز های مختلفی بر روی نایلون حبابدار ایجاد می گردد که جنس نایلون از مواد پلی اتیلنی بوده و در تنوع بسیار بالایی به تولید می‌رسد.

انواع کیسه های حباب دار

نایلون حبابدار در انواع معمولی یا دو بعدی و نایلون حبابدار سه بعدی به تولید می‌رسند که در نوع اول می‌توان از نایلون حبابدار برای بسته بندی تمام کالاها استفاده کرد مثلا برای کالاهایی از قبیل ظروف شکستنی، صندلی‌ها، تابلو ، قطعات و غیره بسیار کاربردی خواهد بود . نایلون های سه بعدی حبابدار نیز برخلاف کیسه های دوبعدی برای کالاهایی مناسب می باشند که به شکل مکعب هستند مثل لوازم برقی آشپزخانه ،شامل گاز و یخچال و غیره.

انواع نایلون های حبابدار

نایلون حبابدار دو لایه حباب درشت

نایلون های حباب دار در انواع حباب درشت کارایی بسیار خوبی برای محافظت از محصولات داشته و برای کالاهای شکستنی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود در هنگام جابجایی و حمل کالا ها، آسیبی به کالا وارد نشود. 

نایلون حبابدار دو لایه حباب درشت

نایلون حبابدار در نوع  حباب درشت دارای لایه اضافه بوده که به همین دلیل کارایی بهتری خواهد داشت و مقاومت حباب ها بیشتر خواهد بود بنابراین برای بسته بندی کالاهای بزرگ بسیار مناسب بوده و استفاده از آن را در بسیاری از کالاها مشاهده می‌کنیم. فروش نایلون شیرینگ  توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

نایلون حبابدار سه لایه حباب ریز

نایلون حبابدار حباب ریز لایه اضافه تر از نایلون های دولایه حباب ریز دارد که آن را پوشانده است و می‌تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد که در اثر فشار نیز این حبابها نترکد. یکی از معتبر ترین مجموعه های فروش نایلون های حبابدار و سایر نایلون های بسته بندی شرکت ناب پلاستیک می باشد این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین انواع نایلون های ضربه گیر را ارائه داده و به عنوان بهترین مراکز فروش نایلون های بسته بندی شناخته شده است.نایلون های حبابدار در انواع حباب ریز و حباب درشت به تولید می‌رسند و در انواع دو بعدی و سه بعدی می توان آنها را تهیه کرد و همچنین نایلون های حبابدار دارای تنوع از نظر تعداد لایه و ابعاد آن می باشد. 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()