فروش انواع نایلون های شیرینگ

تولید کنندگان زیادی در بخش تولید نایلون شیرینگ فعالیت دارند که به دلیل استفاده بسیاری از این نایلون ها در چند سال اخیر در صدد تولید انواع نایلون شیرینگ با کیفیت بسیار بهتر می باشند در واقع نایلون های شیرینگ یکی از انواع نایلون هایی است که برای محصولات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و می توان انواع آن را خریداری کرد و همچنین چاپ برند خود را بر روی آن ایجاد نمود و همین طور به دلیل قیمت ارزان نایلون شیرینگ، افراد زیادی برای بسته بندی محصولات خود از این نایلون بهره می برند فروش نایلون شیرینگ توسط مجموعه ناب پلاستیک در کیفیت های بسیار بالایی انجام می گیرد و شما می توانید نایلون ها را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

نایلون های شیرینگ حرارتی برای جذب محصول و بسته‌بندی کالاها به منظور پوشش دهی استفاده می‌شود . نایلون های شیرینگ کیسه ای نیز برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند که به وسیله آن می توان محصولات بزرگتر را بسته بندی کرد به همین دلیل برای صادرات و واردات محصولات از شیرینگ کیسه ای استفاده می گردد. نایلون های شیرینگ روده ای برای بسته بندی مواد آشامیدنی استفاده می گردد همچنین برای بسته بندی انواع حبوبات و گوشت از این نایلون استفاده می‌شود . نایلون شیرینگ رودی برای انواع سلفون کشی بر روی غذاها و محصولات و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های نایلون شیرینگ 

جلوگیری از ضربه در هنگام حمل و نقل و جابجایی محصولات از ویژگی‌های بسیار مهم نایلون های شیرینگ می‌باشد همچنین نایلون ها مانع ورود انواع میکروب و آلودگی به محصولات می‌شوند و بسته‌بندی محصولات به صورت کامل بوده و در کیفیت بالایی انجام می‌شود همچنین سرعت بسته بندی به وسیله نایلون های شیرینگ بسیار بالا بوده و این بسته بندی ها انعطاف پذیر بودند و در زمان حمل و نقل دچار پارگی نمیشوند.

مشخصات فنی نایلون شیرینگ که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشیم ، عرض رول ها است زیرا رول های شیرینگ را می‌توانید در عرض های مختلفی خریداری نمایید بنابراین در زمان  خرید نایلون حبابدار و نایلون های شیرینگ باید به مشخصاتی دقت کنید. عرض رول ها یکی از این مشخصات است که باید در زمان خرید در نظر بگیرید و با توجه به محصولاتتان آن را انتخاب کنید ضخامت نایلون ها و تعداد لایه ی آن نیز بسیار مهم هستند و شما می توانید انواع نایلون را در ضخامت مختلف تهیه کنید همچنین قطر رول نایلون شیرینگ بسیار مهم است و به اندازه نیاز می توانید آن را خریداری نمایید.

نایلون های شیرینگ در انواع رنگی و شفاف موجود می باشند که با توجه به استفاده ای که دارید می‌توانید آن را خریداری نمایید همچنین قابلیت چاپ بر روی نایلون شیرینگ یکی دیگر از مشخصات این نایلون ها می باشد که در صورت نیاز میتوانید نام برند یا لوگوی مورد نظر یا عکس دلخواه را روی آن چاپ نمایید.

نایلون حبابدار یکی از میدان های پرکاربرد در بخش بسته بندی است که امروز تولید کنندگان بسیاری از آن استفاده می‌کنند لانه‌ای بافتار را می‌توان در کنار بسته بندی های دیگر به کار برد و از آن به منظور جلوگیری از وارد آمدن ضربه کالاها استفاده کرد بدین ترتیب محصولات به صورت سالم به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.نایلونهای حبابدار سطح پوشیده از حباب های هوا دارند که بدین ترتیب این حبابها ضربه گیری بسیار قوی را ایجاد کرده و باعث عدم ورود ضربه به اجسام و کالاها می شود بنابراین با استفاده از نایلون های حباب دار می توانیم کالاها را در حمل و نقل به راحتی جابه جا می نماییم و بدون آسیب رسیدن به آن به مکان مورد نظر انتقال دهیم.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()