کاربرد نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ محصولات پلاستیکی هستند که از مواد پلی اتیلن یا نایلونی به دست می آیند که خاصیت کشسانی و جمع شوندگی دارند بنابراین با استفاده از حرارت می‌توان نایلون ها را به شکل های دلخواه درآورد و برای پک و بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار داد. یکی از مزایای بسیار مهم نایلون های شیرینگ که آن را از سایر نایلون های بسته بندی جدا می‌سازد، امکان چاپ بر روی آن است که شما می توانید انواع طرح های مورد نظر را برای چاپ برروی نایلون شیرینگ به مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ نایلون آن ارائه دهید.

فرق نایلون های ساده با نایلون شیرینگ

نایلون های ساده نایلون هایی هستند که در همه خانه‌ها می‌توان آن را یافت و مورد استفاده قرار داد اما نایلون های شیرینگ تنها برای بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند در واقع نایلون های شیرینگ نایلون هایی هستند که خاصیت کشسانی بسیار خوبی دارند و در زمان حرارت دادن به این نایلون ها می توان آن را به شکل محصول دلخواه حالت داد، در صورتی که نایلون های ساده خاصیت کشسانی بسیار کمی دارند و به سرعت پاره می‌شوند.

نایلونهای شیرین بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه و پاره وی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد از نایلون شیرینگ می‌توان برای بسته بندی انواع محصولات صنعتی، مواد غذایی و ساختمانی استفاده کرد، این نایلون ها به گرما واکنش نشان می دهند و خاصیت جمع شدگی بالایی دارند اما این ساختار به علت کارایی بهتر در بسته بندی در این نایلون ها بوده و می‌تواند تا حد زیادی مقاومت آن را بالا ببرد.

کاربرد نایلون های شیرینگ در صنایع مختلف

از نایلون های شیرینگ استفاده ویژه می‌توان کرد، در صنایع کوچک و بزرگ از قبیل مواد غذایی، خشکبار، حبوبات و میوه جات و انواع کالاهای دیگر می‌توان از نایلون شیرینگ به منظور ایجاد یک بسته بندی مقاوم و کاربردی استفاده کرد. نایلون های شیرینگ در ابعاد مختلفی تولید می شوند که افراد می‌توانند با توجه به محصولات خود، اندازه مورد نظر را تهیه کنند . می‌توان نایلون های شیرینگ را به صورت سفارشی نیز به تولید رساند بنابراین نایلون های شیرینگ می‌تواند مناسب برای انواع محصولات در تولیدی ها باشد .

نایلون های شیرینگ در انواع یک لایه و چند لایه به تولید می‌رسد که از نظر مقاومت و ضخامت متفاوت هستند در واقع هرچه میزان لایه ها بیشتر باشد ، مقاومت و ضخامت نایلون بالاتر می رود همچنین از نظر عرض و اندازه نایلون ها متفاوت می باشند.

انواع نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ در تنوع بالایی از عرضه می گردند که عبارتند از نایلون شیرینگ حرارتی، نایلون شیرینگ کیسه، نایلون شیرینگ روده‌ای ،نایلون شیرینگ پلاستیکی، نایلون شیرینگ وکیوم، نایلون شیرینگ پاکتی ،نایلون شیرینگ رولی.

نایلون شیرینگ چیست؟

شما هم بسته های بسته بندی نوشابه و آب معدنی را مشاهده کردید و می‌دانید که با استفاده از این نایلون از آن می توان مراقبت کرد . در واقع نایلون های شیرینگ به دور محصولات جمع می شود و به واسطه ی آن می توان محافظت لازم را در برابر نفوذ هر گونه آلودگی و رطوبت به داخل محصول ایجاد کرد. امکان چاپ بر روی نایلون شیرینگ دارای امکان چاپ می باشند که شما می‌توانید هر طرحی را بر روی آن به چاپ برسانید بنابراین محدودیتی برای چاپ بر روی نایلون های شیرینگ وجود ندارد و شما می توانید هر طرح دلخواه ای را روی آن چاپ کنید مثلاً عکس مورد نظر یا لوگو و متن دلخواه را بر روی نایلون شیرینگ چاپ نمایید. فروشگاه ناب پلاستیک فروش انواع نایلون های بسته بندی از جمله فروش نایلون حبابدار ، فیلم استرچ و نایلون های شیرینگ را با قیمت‌های بسیار مناسبی به شما عرضه می کند برای خرید می توانید به سایت مرکز ناب پلاستیک مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()