نایلون استرچ یکی از وسیله هایی است که برای بسته‌ بندی کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروز هم بسته بندی بسیار مورد توجه قرار گرفته و همواره تولید کنندگان به دنبال بسته‌ بندی خوب و به صرفه هستند تا بتوانند با استفاده از آن محصولات خود را بسته بندی کنند و به دست مشتریانشان برساند بنابراین بسته بندی که ارزان قیمت باشد و کاربردی باشد می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان بوده و آنها بتوانند با استفاده از این بسته بندی کالاهای خود را از عوامل طبیعی محافظت کنند و آن را سالم به دست مشتریانشان برسانند.  فیلم استرچ نایلونی است که سطح صاف و شفافی دارد و این نایلون ضخامت بسیار کمی داشته و برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 نایلون استرچ کشسانی بسیار زیادی داشته و به همین دلیل در مقابل ضربه بسیار مقاوم است.فیلم استرچ پوششی است که در ماشین قرار داده می شود و می توان برای بسته بندی محصولات استفاده کرد.مرکز ناب پلاستیک انواع نایلون های بسته بندی از جمله نایلون های شیرینگ و استرچ و انواع سلفون ها را به فروش می رساند و شما می توانید این نایلون ها با قیمت‌های بسیار مناسبی خریداری نمایید.

فیلم استرچ دارای ویژگی هایی است که موجب شده بتوان با استفاده از آن بسته بندی بسیار خوبی را داشته باشیم استحکام بالا و سرعت فرایند بسته‌بندی کردن بالا از ویژگی های بسیار مهم این فیلم ها می باشد.همچنین پوششی که به وسیله فیلم استرچ ایجاد می‌شود و مانع از ورود گرد و غبار و همچنین رطوبت و بخار به درون محصولات می باشد و مزیت بسیار مهم دیگر فیلم‌های استرچ قیمت بسیار ارزان آن می باشد که موجب شده بتوان برای انواع محصولات از این وسیله استفاده کرد.

فیلم استرچ چیست یکی از تولید های پلیمری است که نایلونی می باشد و از مواد پتروشیمی به دست می آید و می توان از آن در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی و صنعتی و ساختمانی استفاده کرد. بسته بندی های گذشته دارای وزن های سنگینی بودند و به صورت پالتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند که هزینه‌های بالاتری هم داشتند اما با استفاده از فیلم استرچ میتوان بسته بندی مقرون به صرفه و بسیار راحت و مقاوم را ایجاد کرد. خرید نایلون شیرینگ را با قیمت مناسب انجام دهید. 

فیلم های استرچ برخی به صورت دستی می باشد که باید از نیروی انسانی برای انجام بسته بندی توسط فیلم استرچ استفاده کرده و این نوع فیلم ها برای بسته بندی محصولات کم مناسب می باشند و می توان در زمان کوتاه بسته بندی را ایجاد کرد. فیلم های ماشینی نیز نوع دیگری هستند که با استفاده از آن می توان بسته بندی را سرعت بخشید. برای این نوع از دستگاه های بسته بندی استفاده می شود که محصولات به وسیله آن بسته بندی شده و این نوع به واسطه ی تکنولوژی با استفاده از ماشین آلات می باشد.

تفاوت فیلم استرچ و نایلون شیرینگ

دو نوع متفاوت از نایلونهایی هستند که در ظاهر شباهت هایی به هم دارند اما کارآیی آنها می‌تواند متفاوت باشد در واقع تغییر اندازه در این نایلون ها یکی از تفاوتهای آنها است، فیلم استرچ در زمان گرم شدن منقبض شده و می‌تواند به صورت قالب کالای مورد نظر در بیاید و موادی را در داخل آن قرار می‌دهند که محافظت بسیار زیادی را خواهد داشت استرچ می‌تواند تا به صورت کامل از محصولات محافظت کند و خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد اما نایلون های شیرینگ نایلون هایی هستند که خاصیت کشسانی کمتری داشته و با استفاده از ماشین های شیرینگ می‌توان از آن استفاده کرد. نایلون های شیرینگ ضخامت بالاتری دارند و در انواع رنگ ها می توان آن را خریداری کرد و در حمل و نقل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()