نایلون شیرینگ مقدار زیادی پلی اتیلن با چگالی کم دارد. ناب پلاستیک یکی از فروشندگان بسیار معتبر نایلون های استرچ با کیفیت می باشد که می تواند این نایلون ها را با قیمت های بسیار مناسبی به دست شما برساند.  فیلم استرچ یکی از محصولات بسیار پرکاربردی است که از جنس نایلون یا همان پلیمر بوده و با استفاده از آن می توان بسته بندی به صرفه و با کیفیتی را داشت و برای انواع صنایع آن را به کار برد.

 فیلم‌های استرچ همان لایه‌های سلفون هستند که در ضخامت های بالاتر بوده و می‌توان با استفاده از آن انواع محصولات را بسته بندی نمود دستگاه استرچ ، دستگاهی است که می توان به وسیله آن فیلم استرچ را به دور محصولات پیچاند و بسته بندی را ایجاد کرد. نایلونهای استرچ در اندازه و متراژ های مختلفی در بازار به فروش می رسد. برای تهیه فیلم استرچ باید با توجه به محصول مورد نظر خود این خرید را انجام دهید تا بتوانید استفاده مناسبی را از آن داشته باشید و کارایی مناسبی را برای شما داشته باشد.فیلم استرچ در انواع ۱ تا ۵ لایه در بازار عرضه می گردد و شما می توانید نوع دلخواه را خریداری کنید. باید دقت داشته باشید که انواع چند لایه فیلم استرچ مقاومت بیشتری خواهند داشت بنابراین انواع یک لایه برای محصولات کوچک و مقاوم و انواع چند لایه برای محصولات ظریفتر یا بزرگتر به کار گرفته می‌شود.مجموعه ناب پلاستیک با سالها تلاش در زمینه فروش نایلون های بسته بندی بسیار با کیفیت موجب شده تا بتواند نایلون ها را با کیفیت بالا و کمترین زمان به دست مشتریانش برساند و بتواند رضایت آنها را به خود جلب نماید.

فیلم استرچ یک کالای نایلونی است که سطحی صاف و شفاف دارد و کشش و چسبندگی بسیار بالایی داشته و به همین جهت می تواند ویژگی یک بسته‌ بندی خوب و عالی را برای ما داشته باشد. نایلون استرچ کالایی اقتصادی است که امروز از آن استفاده فراوانی می‌شود و یکی از مزیت‌ های بسیار مهم آن این است که می ‌توان فیلم استرچ را به صورت دستی و هم به صورت ماشینی مورد استفاده قرار داد که این ویژگی باعث شده افراد در تولیدی های مختلف حتی تولیدی های خانگی نیز از فیلم استرچ بهره ببرند و نیاز بسته بندی تا حد بالایی تامین شود. نایلون های استرچ در زمینه ایجاد مراقبت و حفاظت از محصولات بسیار کارایی خوبی داشته و تمامی امکانات لازم را برای محافظت کالاها در دسترس کاربران قرار می دهد که از مهمترین آن می ‌توان به محافظت محصولات در برابر رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد که به همین جهت در صنایع غذایی از این نایلون استفاده های زیادی می شود بنابراین می توان از فیلم استرچ در استفاده‌های خانگی، کارگاهی و کارخانه استفاده کرده و شما می توانید انواع نایلون ها را با قیمت مناسبی از فروشگاه ناب پلاستیک تهیه نمایید. فروش نایلون حبابدار توسط مجموعه ناب پلاستیک انجام می گیرد. 

افرادی که محصولاتی را در تولیدی ها به تولید می رسانند و یا کالاهایی را عرضه می‌کنند همواره به فکر یک بسته‌بندی خوب و به صرفه می باشند که با استفاده از آن بتوانند محصولات خود را بسته بندی کنند و به شکل زیبا و همینطور سالم محصولات خود را عرضه نمایند. نایلون های بسته بندی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند بخش بزرگی از بسته‌بندی را به خود اختصاص دهد و امروزه می‌توانیم در صنایع مختلف ، استفاده از نایلون های بسته بندی را مشاهده نمایید. نایلون شیرینگ از انواع نایلون های بسته بندی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و می تواند برای انواع کالاها مورد استفاده قرار بگیرد.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()