مزایای تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم طول عمر بسیار بالایی دارد که می توانید از آن سال ها استفاده نمایید همچنین بهینه‌سازی مصرف انرژی یکی دیگر از مزایای این تابلوها به شمار می‌رود. تابلو‌ چلنیوم را می‌توانیم در هرگونه طرح دلخواه و رنگ و سایز مورد نظر خود تهیه نماییم. تابلو چلنیوم دارای نورپردازی بوده و به همین جهت جذابیت بالایی را دارد.

 سرویس آسان برای این تابلوها از مزیت های دیگر آن به شمار می‌رود. بسیار مهم است که تابلوها در برابر شرایط جوی بتوانند مقاومت لازم را داشته باشند که تابلو چلنیوم یکی از این تابلو ها میباشد. تابلو چلنیوم ها را می توان در زمان کثیف شدن شست. با توجه به اینکه تابلو‌ چلنیوم ها به تازگی روی کار آمدند و مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند محبوبیت بسیار بالایی را دارند و صاحبین مشاغل از این تابلوها استفاده های بسیاری را می کنند بنابراین شما می توانید در هر خیابانی انواع تابلو چلنیوم ها را مشاهده نمایید و دلیل آن هم تنوع طرح و رنگ و همچنین مقاومت بسیار خوب آن می‌باشد. تابلو‌چلنیوم ها دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از تابلو چلنیوم ساده ، تابلو پلکسی، دوبل تابلو چلنیوم آر جی بی، تابلو فول کالر، تابلو چلنیوم پانچ یا الماسی، تابلو چلنیوم لبه پانچ ،تابلو چلنیوم کریستال جدید .

روش های ساخت تابلو چلنیوم

تابلو های چلنیوم به دو صورت ساخته می‌شود که در نوع اول به صورت دستی است که در این روش تمامی مراحل ساخت این تابلو با استفاده از دستان تابلوسازان حرفه‌ای انجام می گیرد که تمام حروف شکل داده می شوند و به صورت دستی بر روی پایه قرار می گیرند و تمامی مراحل بدون استفاده از دستگاه انجام خواهد شد.

تابلوهای چلنیوم دارای حروف برجسته هستند که به همین دلیل از استقبال بسیار زیاد مشاغل برخوردارند زمانی که تابلوهای چلنیوم به تولید می‌رسند. لبه های چلنیوم به منظور جلوگیری از ورود هرگونه گرد و غبار با استفاده از اسفنج پوشانده می‌شوند. این تابلوها تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و در طول زمان رنگ آنها تغییر پیدا نمی کند. تابلو‌چلنیوم ها برای انواع مکان ها و کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرند این تابلوها به دلیل داشتن نورپردازی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. تابلوسازی یکی از مشاغلی است که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد به ضرورت وجود تابلو برای هر کسب‌وکار پی برده‌اند و با استفاده از تابلوها توانستند تبلیغی را برای کسب و کار خود داشته باشند . برای هر صنفی می توانید تابلو های چنلیوم را در نظر بگیرید و تابلو‌چلنیوم برای انواع مشاغل بسیار مناسب می باشد. تابلو های چلنیوم در واقع ترکیبی از آلومینیوم و استیل می باشد که این نوع در برابر باران دچار زنگ زدگی نمی‌شود و بسیار مقاوم میباشد .

تابلوهای چلنیوم کیفیت بسیار خوبی دارند و در برابر گرمای آفتاب و همینطور باد و باران مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده و دچار تغییر شکل نمی شود. ساخت تابلو ال ای دی روان توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

یکی از مزایای تابلو‌چلنیوم وزن سبک حروف در آن است، به دلیل استفاده از آلیاژ آلومینیوم سبک بوده و در کنار آن مقاومت لازم را هم دارند این روز با توجه به گسترش تابلوهای چلنیوم برخی از انواع تابلو چلنیوم های چینی نیز روی کار آمده‌اند که باید بتوانیم تابلوهای اصلی را از چینی تشخیص دهیم برای مثال از نظر ضخامت تابلوهای چینی ضخامت کمتری دارند و حروف ضخامت کمتری دارد و با ضربه به راحتی تغییر شکل داده می‌شود اما تابلو های اصلی این چنین نمی باشند و مقاومت بسیار بالایی دارند. یکی دیگر از تفاوت‌های این تابلوها در نوع اصلی و چینی ، رنگ پذیری آن است که ثبات رنگ در تابلوهای اصلی مشاهده می شود که در برابر نور آفتاب و باران های اسیدی بسیار مقاومت اما تابلو های چینی این کیفیت را ندارند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 905
نمایش همه
علاقه مندی ها ()