تابلوهای ال ای دی یکی از انواع تابلوهای بسیار پرطرفدار هستند که نوعی تابلوی تبلیغاتی دیجیتالی به حساب می‌آیند و در این تابلوها، ماژول ها منبع مهم تولید نور هستند که تابلوهای ال ای دی ثابت می توانند نوشته ها و تصاویر را در انواع رنگ و افکت به نمایش در بیاورند و می‌توان انیمیشن مورد نظر خود را به شکل ثابت به نمایش گذاشت  در واقع تابلوهای ال ای دی در دو نوع ثابت و روان وجود دارند که در نوع ثابت تصاویر ثابت خواهد بود .  تابلو ال ای دی ثابت یکی از پرکاربردترین نوع تابلوها بوده و به دلیل جذابیت و نورپردازی، دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و شما می توانید انواع متن مورد نظر خود را در این تابلوها ایجاد نمایید.

انواع تابلوهای ال ای دی

 تابلو های ال ای دی از پرطرفدارترین نوع تابلوها در کشورمان می باشد که جذابیت بسیار بالایی داشته و می‌تواند برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار بگیرد . نورپردازی از مهم‌ترین مشخصه‌های تابلوهای ال ای دی می باشد.

 انواع تابلوهای ال ای دی عبارتند از:

تابلو ال ای دی ثابت که در این تابلو ها نوشته و تصاویر ثابت و بدون تحرک هستند و فقط نورپردازی دارند و توجه افراد را به خود جلب می نمایند.

 تابلو ال ای دی روان نوع دیگر تابلوهای ال ای دی است که نوشته و تصاویر در این تابلوها به حرکت در می آیند و می توان با افکت های مختلف، این نمایش را ایجاد کرد که بسیار زیبا بوده و برای مشاغلی که محصولات خود را می‌خواهند معرفی کنند، بسیار کاربردی می باشد.

 تابلو ال ای دی تک رنگ از انواع تابلوهای ال ای دی می باشد که فقط یک رنگ را می‌توان به نمایش درآورد مثلاً رنگ قرمز یا رنگ سبز و همه نوشته ها و طرح ها در این رنگ خواهد بود.

 تابلو ال ای دی سه رنگ در این تابلوها ما امکان استفاده از سه رنگ مجزا را داریم و می‌توانیم متن یا اشکال را با سه رنگ مثلاً قرمز و سبز و رنگ دیگر  ایجاد کنیم.

 تابلو ال ای دی تمام رنگ این تابلوها با نام تابلوی فول کالر نیز شناخته می‌شود که این تابلو کاملترین نوع تابلوهای ال ای دی است که می تواند انواع رنگ ها را به نمایش در بیاورند و شما می توانید انواع تصاویر پیشرفته مانند عکس و فیلم و تیزر های تبلیغاتی را در آن نمایش دهید. برای  سفارش تابلو ال ای دی روان به سایت تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه نمایید.

 قیمت تابلو ال ای دی ثابت

تابلوهای ال ای دی ثابت با توجه به اندازه و نوع طراحی، قیمت‌های مختلفی دارند، جنس و کیفیت ماژول ها و لامپ ها و همچنین برد و قاب تابلو می تواند در بخش قیمت تابلو ال ای دی ثابت تاثیرگذار باشد بنابراین هر چه کیفیت تابلو بالاتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود البته مرکز تابلو سازی که شما می خواهید سفارش تابلو ال ای دی ثابت را به آن بدهید بسیار مهم است بنابراین تنها سفارش تابلو led ثابت را به مراکز معتبری همچون مرکز تابلو سازی اچ دی لایت بدهید تا بتوانید انواع تابلوهای با کیفیت را با ارزانترین قیمت دریافت کنید.

مزایای تابلو ال ای دی ثابت

تابلوهای ال ای دی ثابت طول عمر بسیار بالایی دارند که می توانیم به راحتی از آن سال ها استفاده کنیم ، این تابلوها مصرف برق کمی دارند و بسیار به صرفه هستند . تابلو ال ای دی ثابت جذابیت بسیار زیادی دارد به طوری که نظر افراد را به خود به سرعت جلب می نماید. تابلو ال ای دی ثابت ضد آب است و در مقابل رطوبت و عوامل محیطی مقاومت بسیار خوبی دارد همچنین استحکام این تابلوها بالا بوده و براحتی نمی شکنند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()