تابلو روان وسیله الکترونیک است که متن تصویر یا فیلم را می‌تواند به نمایش بگذارد در این تابلوها انواع متن و افکت ها را می‌توانیم بدهیم تا آن را پخش کند تابلو ال ای دی روان دارای پیشرفت تکنولوژی در تابلو سازی بوده و باعث شده بتوان محتوای تبلیغاتی را در این تابلو ال ای دی روان پخش نمایید.

 مشخصات تابلو ال ای دی روان

 عدم محدودیت در نمایش رنگ‌ها

تابلو ال ای دی روان محدودیتی در نمایش رنگ‌ها را ندارد و می توانیم در انواع رنگ های دلخواه آن را تهیه کنیم و این تابلوها تا ۱۶ میلیون رنگ مختلف را می‌توانند به نمایش در بیاورند و بسیار زیبا هستند.

قابلیت برنامه ریزی

 تابلو ال ای دی روان تابلویی است که می‌توان آن را برنامه‌ریزی کرد و انواع متون و تصاویر انیمیشن های دلخواه را در آن اجرا نمود، تغییر رنگ و افکت در تابلو روان می تواند به سادگی صورت گیرد و این قابلیت از قابلیت هایی است که در تابلو های دیگر مشاهده نمی گردد و باعث منحصر به فردی تابلو ال ای دی روان در مقابل سایر تابلوها شده است.مجموعه تابلو سازی اچ دی لایت همواره در تلاش بوده تا با در نظر گرفتن هزینه های پایین برای تابلو سازی رضایت مشتریانش را جلب نماید.

عدم محدودیت در ابعاد

شما می توانید تابلو ال ای دی روان را در ابعاد و اندازه های دلخواه بر اساس مکان مورد نظر طراحی و تولید کنید بنابراین شما فقط سایز و ابعاد دلخواه خود را به مراکز تابلوسازی می دهید تا تابلوی شما حاضر شود برای تعیین اندازه این تابلوها باید حتماً اندازه های مناسبی را ارائه دهید مثلاً برای مکانهای کوچک از تابلوهای بسیار بزرگ استفاده نکنید و یا برعکس زیرا در این صورت تاثیر بالا جذب مشتری انجام نمی شود.

مزایای تابلو روان

 عدم نیاز به ولتاژ بالا

در ساخت تابلو های روان از ماژول های استفاده می‌شود که به همین دلیل شما به ولتاژ بالایی نیاز ندارید و این امر موجب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد و این ماژول ها ولتاژ پایین تر از برق شهری را دریافت می‌کنند.

 عمر زیاد

 تابلو ال ای دی روان دارای عمر بسیار زیادی است که از مهم‌ترین ویژگی‌های این تابلوها به شمار رفته و باعث شده افراد تابلو ال ای دی روان را انتخاب کنند این تابلوها را می‌توانید در چندین سال و در زمان های طولانی استفاده کنید. برای اطلاع از ساخت تابلو چلنیوم به سایت مراجعه کنید. 

 شدت نور و کیفیت

 تابلو ال ای دی روان به دلیل اینکه فول کالر می باشد کیفیت بسیار بالایی را داشته و نور در این تابلو ها بسیار بالا بوده و باعث جلب نظر مشتریان می‌شود.

 تاثیرگذاری بر ذهن مشتری

 افراد تابلوهای روان را که مشاهده می کنند تاثیر فوق‌العاده‌ای را در ذهن آنها ایجاد کرده و در نتیجه تبلیغی که جنبه های بصری داشته باشد تاثیر فوق‌العاده‌ای در افکار افراد خواهد گذاشت بنابراین این تابلو در ذهن مشتری ثبت می گردد.

 قابل نصب برای محیط های باز

 این تابلوها ضد آب بوده و می تواند در محل های بیرونی نیز نصب شود بنابراین در برابر باران و برف می‌تواند مقاوم باشند و در مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت ماندگاری بالایی دارد.مرکز تابلو سازی اچ دی لایت با سالها تلاش در بخش تابلوسازی توانست بهترین تابلو ها را با کیفیت های بسیار بالایی به تولید برساند که این تابلوها دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و در طول زمان کیفیت آنها افت پیدا نمی کند و شما می توانید با اطمینان کامل از این مرکز معتبر درخواست انواع تابلوها را نمایید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 922
نمایش همه
علاقه مندی ها ()