نایلون استرچ از جمله انواع نایلون موجود در بازار است که دارای ویژگی های متفاوت نسبت به دیگر پلاستیک ها می باشد. امروزه اکثر بسته بندی کالاها با استفاده از پلاستیک صورت می گیرد چون نقش مهمی در حفظ و نگهداری کالاهای مختلف خواهد داشت. به طور کلی خرید نایلون استرچ کاربرد خانگی و صنعتی دارد و از ویژگی های ساختاری و ظاهری خاص برخوردار است. در ادامۀ مبحث، بیشتر به ویژگی های نایلون استرچ می پردازیم. در حال حاضر اکثر صنایع مختلف، به کمک نایلون های مناسب، توانسته اند، محصولات خود را در مقابل مکروب و آرودگی ایمن نگه دارند.

شرکت دریا پلاستیک دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع پلاستیک صنعتی در حجم انبوه است. صنایع مختلف، متناسب با نیاز خود، اقدام به سفارش نایلون استرچ، نایلون عریض، پلاستیک شیرینگ می نمایند. این مجموعه همواره به منظور توسعۀ کسب و کار خود، از مواد پلیمری درجه یک، در تولید محصولات پلاستیکی استفاده می کنند.

موارد کاربرد پلاستیک استرچ

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، موارد کاربرد نایلون استرچ بسیار گسترده است چون از انعطاف پذیری بالا برخوردار است. در واقع این نوع نایلون دارای لایۀ شفاف و نازک است و از استحکام بالا برخوردار بوده و به سهولت قابل پاره کردن نمی باشد.

فیلم استرچ و استرچ پالت بند از اسامی دیگر نایلون استرچ محسوب می شوند. خاصیت چسبندگی و قدرت کشش بالا از دیگر ویژگی های ساختاری پلاستیک استرچ محسوب می شوند و بیش از گذشته کاربرد گستردۀ آن را می توان در امور بسته بندی انواع محصولات مشاهده نمود. چرا که از گذشته تا به امروز، بیشترین دغدغه ای که کارخانجات و مجموعه های تولیدی با آن روبرو بودند، مسئلۀ نحوۀ بسته بندی اقلام تولیدی برای امور حمل و نقل به مراکز مختلف بود. در نتیجه تولید نایلون های استرچ و شیرینگ، توانست مشکلات موجود در این رابطه را مرتفع سازد.

صنایع مختلف متناسب با نوع کالا، نوع پلاستیک بسته بندی را انتخاب می کنند. به عنوان مثال حمل بار به همراه پالت، خرید استرچ پالت بند، بهترین گزینه برای بسته بندی کالاها می باشد و امکان بسته بندی و حمل و نقل مکانیزه را برای مجموعه میسر می سازد. نایلون استرچ از جمله محصولاتی است که از نظر اقتصادی بسیار پرکاربرد و جزء اقلام اساسی در امور بسته بندی محسوب می شود. در همین راستا، برای تأمین پلاستیک بسته بندی، برخی از صنایع در حوزۀ تولید نایلون بسته بندی استرچ، شیرینگ، عریض و غیره فعالیت خود را آغاز کرده اند.

هم اکنون صنایع مختلف برای اجرای امور بسته بندی کالاهای مختلف، تلاش می کنند که با مراجعه به شرکت دریا پلاستیک، نایلون های بسته بندی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تأمین کنند.

فروش نایلون استرچ بسته بندی با نازلترین قیمت

با توجه به اینکه، کاربرد نایلون برای عموم مشاغل صنعتی ضرورت دارد. برای خرید نایلون استرچ ارزان، می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت های اصلی تولیدکننده، پلاستیک فیلم استرچ مورد نظر خود را تهیه نمائید. چرا که نسبت به بازار، نایلون بسته بندی را با قیمت ارزان عرضه می کنند.

هنگام خرید نایلون بسته بندی باید نوع مصرف خود را مشخص نمائید. چرا که برخی از نایلون ها برای بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به همین علت باید، نایلون استرچ بهداشتی را خریداری کنید.

قیمت فروش نایلون حبابدار و نایلون استرچ به ابعاد رول بسته بندی شدۀ نایلون و همچنین میزان کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ محصول و ضخامت آن بستگی دارد و صنایع مختلف، می توانند بر حسب نیاز، مناسب ترین پلاستیک استرچ را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاع از قیمت انواع نایلون استرچ، می توانید با کارشناسان فروش شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()