نایلون حبابدار از انواع نایلون بسته بندی محسوب می شوند. این نوع نایلون به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، با نام نایلون ضربه گیر و نایلون بسته بندی نیز در صنایع مختلف شناخته می شود. از ویژگی های پلاستیک حبابدار، می توان به طراحی این نوع پلاستیک اشاره نمود چون به صورت چند لایه ای و سوراخ های یکسان هوا با یکدیگر جدا شده اند. به همین علت دارای ماهیت ضربه گیری است. بنابراین برای بسته بندی کالاهای تولیدی کارخانجات و مصارف دیگر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که گفته شد، فروش نایلون حبابدار نیز به صورت رولی، ابعاد و ضخامت متفاوت صورت می گیرد. صنایع مختلف، بر حسب نیاز و نوع کالا و نحوۀ انتقال اقلام، اقدام به انتخاب و خرید مناسب ترین نوع نایلون حبابدار می کنند.

شرکت دریا پلاستیک جزء یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید و پخش انواع نایلون بسته بندی چون نایلون ضربه گیر حبابدار، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و غیره می باشند. جهت سفارش انواع نایلون می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمائید.

نقاط قوت فروش نایلون حبابدار و انواع آن

ضربه گیر بودن، مقاومت بالا در برابر ضربه و کارایی گسترده از جمله نقاط قوت نایلون های حبابدار محسوب می شوند. نایلون حبابدار کیسه ای، نایلون حبابدار سایز کوچک و نایلون حبابدار سایز بزرگ از انواع نایلون حبابدار محسوب می شوند. صنایع متعددی برای امور بسته بندی کالاها، از مزایای پلاستیک های بسته بندی استفاده می کنند. پلاستیک بسته بندی حبابدار، بهترین گزینه برای بسته بندی وسایل شکستنی، دستگاه های صنعتی با حساسیت بالا، محصولات لوسترسازی و وسایل روشنایی، قطعات الکترونیکی و دیجیتالی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

خرید نایلون ضربه گیر برای اسباب کشی

امروزه شاهد خرید نایلون های ضریه گیر برای بسته بندی وسایل منزل می باشیم. به عبارتی برای امور بسته بندی وسایل شکستنی و حساسیت بالا، استفاده از پلاستیک ضربه گیر حبابدار می تواند مانع از گرفتن ضربه شود و نقش مهمی در سالم نگه داشتن اسباب و اثاثیه دارد. حمل آینه و شمعدان، ظروف چینی، ظروف آشپزخانه، لوستر و غیره می توانید برای جلوگیری از آسیب دیدگی آنها از ویژگی های نایلون حبابدار استفاده کنید.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان تولیدکنندۀ بزرگ در عرصۀ پخش انواع نایلون بسته بندی صنعتی در تهران فعالیت خود را به همراه یک تیم کاری مجرب و فنی آغاز کرده است و تا به امروز توانسته همچنان خدمات خود را گسترش داده و بر محصولات شرکت بیفزاید.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به سایز حباب، تعداد لایه، ابعاد نایلون و همچنین کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک بستگی دارد. در حال حاضر فروش نایلون حبابدار به صورت رولی است و افراد مختلف می توانند بر حسب نیاز شخصی، در ابعاد مورد نیاز، پلاستیک حبابدار ضربه گیر را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنند. اهمیت دادن به کیفیت و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون حائز اهمیت است چون طول عمر و دوام پلاستیک را مشخص می کند. افرادی که قصد اسباب کشی و بسته بندی کالایی را برای جلوگیری از ورود ضربه و آسیب دیدگی دارند، می توانند با نازلترین قیمت، نایلون حبابدار خریداری کنند. با توجه به کارایی که این محصول دارد، از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد. خرید نایلون شیرینگ را از سایت انجام دهید.

نایلون حبابدار سایز بزرگ اغلب برای بسته بندی وسایل بزرگ صنعتی، لوازم خانگی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد چون بدین صورت ماهیت ضربه گیری آن بیشتر می شود. این در حالی است که برای کالاهایی با ظرافت و ابعاد کوچک، بهترین گزینه، خرید نایلون حبابدار سایز کوچک است و به راحتی می تواند مانع از ورود ضربه شود.

اگر قصد خرید انبوه پلاستیک حبابدار را دارید، می توانید با قیمت ارزان تر از بازار، به واسطۀ شرکت دریا پلاستیک ، نایلون مورد نیاز خود را تأمین کنید.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()