تابلو ال ای دی ثابت برای فروشگاه ها استفاده بسیاری می گردد همچنین در سایر مشاغل نیز می‌توانیم این تابلوها را به کار ببریم . مرکز تابلو سازی اچ دی لایت تولید کننده انواع  تابلو ال ای دی ثابت و روان می باشد که این تابلو ها عمر بسیار بالایی دارند و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید و کیفیت تابلوهای تولید شده توسط این مرکز به صورت ثابت بوده و در طول مدت کیفیت خود را از دست نخواهد داد . 

زمانی که می خواهید یک تابلوی تبلیغاتی را خریداری کنید، بیشترین پیشنهادی که به شما می شود، خرید تابلو های ال ای دی است زیرا این تابلوها کیفیت بسیار خوبی داشته و قیمت مناسبی هم دارد.تابلوهای ال ای دی در انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان به تولید می‌رسند که می توان انواع کلمات و جملات به صورت متحرک را در این تابلوها داشت و این تابلو ها می توانند به صورت ساده یا چشمک زن باشند. انواع مشاغل با استفاده از تابلو ال ای دی ثابت می‌توانند کسب و کار خود را به دیگران معرفی نمایند بیشترین استفاده از این تابلو ها در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها ،مغازه ها و غیره می باشد، مشاغلی که می‌توانند به صورت خدماتی باشند نیز از تابلو ال ای دی استفاده می نمایند .

 بحث قیمت تابلو ها بسیار مهم است که برای تابلو ال ای دی ثابت قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته شده و می توانید این تابلوها را از مرکز تابلو سازی اچ دی لایت خریداری نمایید، این تابلو ها جز پرطرفدارترین نوع تابلو ها هستند که به واسطه مزایا و امکانات منحصر به فردی که دارند منجر شده ، افراد استقبال بسیار زیادی از تابلوهای ال ای دی ثابت و روان داشته باشند.

برد مسی استفاده شده در تابلو ال ای دی ثابت ، از مهم ترین صفحاتی است که برای زیر ساز تابلو های ثابت در نظر گرفته می‌شود زیرا استحکام بسیار بالایی دارد و همچنین از عمر بالایی برخوردار است. برد های مسی نسبت به بردهای پلکسی قیمت بالاتری دارد اما با توجه به مقاومت بالای آن و کارایی ویژه‌ اش، این برد ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین برد های مسی زیبایی بسیار زیادی را به تابلوها می دهند و می توانید از این برد استفاده نمایید. پلکسی از متریال دیگری است که برای پایه تابلو ال ای دی ثابت مورد استفاده قرار می گیرد و ورقه های پلکسی گلاس دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند که می توانیم از مشخصه های آن مقاومت بالا و عدم نفوذ رطوبت را نام ببریم، همچنین در مکان‌هایی که گرمای هوا زیاد است می توانید از این ورقه ها به راحتی بهره مند شوید و ورقه های پلکسی در اندازه های مختلفی هستند و می توانید رنگ های متنوع آن را خریداری نمایید. در ساخت تابلو ال ای دی روان از دو نوع ال ای دی بیضی و کلاهی استفاده می‌شود که ال ای دی های بیضی شدت نور بالاتری دارند و جذابیت بیشتری را ایجاد می کنند و در انواع برند ها در بازار به فروش می‌رسند. ال ای دی های کلاهی شدت نور کمتری دارند و بی رنگ هستند و این ال ای دی ها نیز می توانند ظاهر بسیار زیبایی را به تابلو بدهند.

قاب تابلو ال ای دی ثابت

 قاب تابلو ال ای دی ثابت یکی از مهمترین قسمت ها در این تابلوها به شمار می‌رود که از آلومینیوم ساخته می‌شود که ابعادی در حدود ۳ تا ۹ سانتیمتر دارند، تصویری یا متنی که می‌خواهیم در تابلو ال ای دی ثابت وجود داشته باشد در واقع درون قاب قرار می‌گیرد بنابر این باید در زمان خرید تابلو ال ای دی ثابت به قاب آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و حتماً در نظر بگیرید که قاب از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()