نایلون عریض از جمله پلاستیک های پرکاربرد است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. پلاستیک مهمترین وسیله برای بسته بندی اقلام محسوب می شود. چرا که از جمله محصولات ارزان برای مراحل مختلف امور بسته بندی به حساب می آید. رونق فروش نایلون عریض به دلیل ویژگی های ساختاری این نوع پلاستیک است. صنایع مختلف برای بخش بسته بندی اقلام در مسیر خط تولید، می توانند از مزایای نایلون عریض استفاده کنند. همانطور که گفته شد، کاربرد استرچ عریض برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و صنایع متعددی می توانند برای پوشش سطوح، از ویژگی های نایلون عریض بهره می گیرند.

اگر قصد خرید نایلون برای امور کشاورزی، صنعتی، نساجی، تولید کاغذ و مقوا و غیره دارید، می توانید با بخش فروش شرکت دریا پلاستیک ارتباط برقرار کنید. این مجموعه، یکی از شرکت های با سابقه در عرصۀ تولید و پخش انواع نایلون بسته بندی محسوب می شود.

فروش نایلون عریض برای تأسیس گلخانه

یکی از مصارف مهم نایلون عریض برای تأسیس محیط گلخانه محسوب می شود. به عبارتی افرادی که قصد راه اندازی محیط بسته برای پرورش گلخانه دارند، می توانند از مزایای پلاستیک عریض، برای پوشش سطوح مختلف استفاده نمایند. راه اندازی گلخانه با نایلون عریض، به افراد کمک می کند که بتوانند محیط بسته با نورگیری بالا ایجاد کنند. تولید نایلون عریض در دو دسته بندی کلی شفاف و مات صورت می گیرد. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید پلاستیک صنعتی هستند، می توانند این نوع پلاستیک را انتخاب کنند.

هدف از کاربرد نایلون عریض، جلوگیری از انتقال رطوبت، آب و همچنین گرد و خاک است. فروش نایلون عریض به صورت رول و چند لایه ای صورت می گیرد. در نتیجه افرادی که قصد خرید پلاستیک عریض دارند، مناسب ترین نوع نایلون را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنند.

در تولید نایلون عریض، از مواد اولیۀ پلیمری مرغوب استفاده می شود. چرا که انتخاب نایلون نقش مهم بر کاربرد آن خواهد داشت. با افزایش تعداد لایه های نایلون عریض، این نوع پلاستیک، نقش بسزایی بر روی طول عمر پلاستیک و کاربرد آن خواهد داشت. چرا که نایلون ضخیم، مقاومت بیشتری نسبت به ضربه دارد.

 برای سفارش اینترنتی نایلون عریض می توانید به طور مستقیم به واسطۀ شرکت های تولیدکنندۀ معتبر و با سابقه، می توانید با قیمت ارزان تر از بازار، در حجم بالا مناسب ترین نایلون بسته بندی را خریداری کنید. به این ترتیب می توانید با بهترین کیفیت، نایلون مورد نیاز خود را خریداری کنید. تا به اینجای متن، به نکات مهم خرید نایلون عریض و موارد کاربرد آن اشاره نمودیم.

در صورت تمایل به سفارش اینترنتی فروش نایلون شیرینگ و نایلون عریض و سایر نایلون های بسته بندی صنعتی، می توانید با کارشناسان فروش شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ تولیدی قادر به عرضۀ نایلون با قیمت ارزان است و صنعت گران و کشاورزان که نیاز به نایلون چند لایه ای دارند، می توانند به واسطۀ این شرکت، نیاز خود را مرتفع سازند.

لیست قیمت نایلون های عریض صنعتی

قیمت نایلون عریض به ابعاد و ضخامت نایلون بستگی دارد. البته کیفیت مواد پلیمری مورد استفاده در ساخت نایلون نیز، نقش بسزایی بر روی قیمت نایلون های بسته بندی دارد. متناسب با حجم مصرفی پلاستیک، می توانید انتخاب و خرید بهترین نایلون صنعتی را داشته باشید چون هر کدام از آنها نسبت به یکدیگر دارای یکسری ویژگی های ساختاری و ظاهری هستند که باعث تمایز آنها شده است. در نتیجه صنایع مختلف، متناسب با نوع کاربرد، نایلون استرچ، نایلون عریض، نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار و غیره را انتخاب می کنند.

شرکت دریا پلاستیک یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان بزرگ در حوزۀ نایلون های صنعتی و کشاورزی در تهران است و توانسته اند امکان پخش در سرتاسر کشور را فراهم سازند.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()