نایلون شیرینگ از دیگر انواع نایلون بسته بندی محسوب می شود. چند سال اخیر خرید پلاستیک برای امور بسته بندی اقلام مختلف، بیش از پیش اهمیت یافته است چون توانسته اند به کمک نایلون، بسته بندی های شکیل برای اقلام مختلف فراهم کنند. به عبارتی مهمترین مسئله برای فروش و نگهداری کالاهای تولید شده در صنایع مختلف، وجود بسته بندی مناسب است. به همین منظور صنعت گران توانسته اند به کمک دستگاه های کاملاً پیشرفته و بهره گیری از فناوری نوین، موفق به تولید نایلون شیرینگ و عرضۀ آن به بازار بسته بندی شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های نایلون شیرینگ می پردازیم تا صنایع مختلف، متناسب با نیاز کالا، مناسب ترین نوع بسته بندی کالا را انتخاب نمایند. البته در حال حاضر خرید نایلون شیرینگ از جایگاه ویژه ای برخوردار است چون پوشش کامل محصولات را ایجاد می کند.

در حال حاضر کشور عزیزمان ایران نیز دارای شرکت های بزرگ تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی می باشند. شرکت دریا پلاستیک نیز جزء یکی از این مجموعه های با سابقه و بزرگ در حوزۀ تولید نایلون شیرینگ، فیلم استرچ، حبابدار، عریض و غیره می باشد. بدین وسیله توانسته، شرایط مناسبی را برای خرید نایلون بسته بندی ارزان را برای صنایع مختلف مهیا کنند.

فروش عمدۀ نایلون شیرینگ

فروش عمدۀ نایلون شیرینگ توسط کمپانی های تولیدکنندۀ نایلون صورت می گیرد. همواره به یاد داشته باشید که خرید نایلون و هر نوع کالایی به طور مستقیم از سوی تولیدکننده، به شما امکان خرید ارزان کالا را می دهد. بدین وسیله تولیدکنندگان نایلون های بسته بندی صنعتی، عرضه کنندگان بزرگ نایلون شیرینگ با قیمت ارزان، تنوع بالا و کیفیت عالی می باشند.

نایلون شیرینگ دارای یک سری ویژگی های ساختاری است، که این مسئله موجب شده تا صنعت گران بیش از پیش علاقه مند به خرید نایلون شیرینگ پک باشند. نحوۀ استفاده از پلاستیک شیرینگ بدین گونه است که با تولید حرارت بالا به طور مستقیم بر روی نایلون، باعث تغییر و کاهش ابعاد نایلون می شود و بدین وسیله پلاستیک شیرینگ بر روی کالا کامپکت یا به اصطلاح وکیوم می شود. بدین وسیله می توانند کالاهای مختلفی را در مدت زمان کوتاهی بسته بندی نمایند.

علت حجم بالای استقبال از خرید نایلون شیرینگ، ایجاد بسته بندی شیک و همچنین امکان بسته بندی پک مانند و در انتها، تسهیل نمودن حمل و نقل کالا می باشد. به طور کلی امروزه بیش از گذشته شاهد فروش و کاربرد نایلون بسته بندی شیرینگ در صنایع مختلف می باشیم. صنایع مختلفی چون صنعت مواد غذایی، صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع تولید محصولات نساجی، صنعت ساخت قطعات خودرو، صنعت تولید دارو، صنعت ساخت تجهیزات پزشکی و صنعتی و ... تنها برخی از انواع کاربرد نایلون های شیرینگ است که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت کسب اطلاعات دقیق نسبت به نحوۀ سفارش غیر حضوری نایلون شیرینگ و سایر محصولات شرکت دریا پلاستیک، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خرید نایلون شیرینگ ارزان

همانطور که می دانید تجربۀ  خرید نایلون حبابدار و شیرینگ ارزان و با کیفیت عالی، تنها به واسطۀ شرکت های تولیدکنندۀ پلاستیک صنعتی، امکان پذیر است. در نتیجه اگر از آن دسته مجموعه های صنعتی هستید که نیاز به مصرف حجم بالایی نایلون بسته بندی شیرینگ دارید، می توانید با کیفیت عالی، نایلون خود را به طور مستقیم از شرکت های معتبر تولیدکنندۀ پلاستیک بسته بندی تهیه کنید. برای خرید نایلون بسته بندی شیرینگ، توجه به ضخامت و کیفیت نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک در مرحلۀ اول حائز اهمیت است چون نقش مهمی در طول عمر بسته بندی کالاها خواهد داشت.

جهت سفارش خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، باید با واحد فروش شرکت دریا پلاستیک تماس گرفته تا هماهنگی های لازم برای پرداخت هزینه و ارسال محصول به محل صورت گیرد.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()