ساخت پالت چوبی از الوار چوب درختان صورت می گیرد. قدمت ساخت پالت های چوبی به دوران جنگ جهانی دوم مربوط می شود. در ابتدا برای نگهداری و حفاظت از مواد منفجره و تسهیلات، جعبه های چوبی را طراحی می نمودند و این چنین می توانستند آنها را از آسیب دیدگی ایمن نگه دارند. در ادامه نیز با کمک چوب درختان، تلاش نمودند، بر تنوع محصولات نگهدارندۀ کالا به صورت پالت و یا جعبه بیفزایند. از همان ابتدا، پالت چوبی به عنوان بهترین وسیله برای نگهداری و چیدمان کالاهای مختلف از سطح زمین مورد استفاده قرار می گرفت و همچنان شاهد کاربرد پالت های چوبی در صنایع مختلف می باشیم. با توجه به نیاز بازار، شاهد ساخت پالت چوبی با ابعاد استاندارد در سطح بازار داخل و خارج از کشور می باشیم.

شرکت ایران وودن پالت، سازنده و عرضه کنندۀ پالت های چوبی است که توانسته فعالیت حرفه ای خود را در تهران آغاز کند و پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر کشور باشند.

اصول ساخت پالت چوبی

برای ساخت پالت چوبی نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است، که می توان به اجزای تشکیل دهندۀ با کیفیت اشاره نمود. اهمیت تولید یا ساخت پالت چوبی، نگهداری و چیدمان کالاها بر روی پالت می باشد. در این صورت کالاها ارتباط مستقیم با سطح زمین نخواهند داشت و به واسطۀ پالت ها، می توانند از نفوذ آب به داخل کالاها جلوگیری کنند. لذا با گذشت زمان و سرعت بخشیدن به پروسۀ حمل و نقل کالاها، تلاش کردند تغییراتی را در طراحی و ساخت انواع پالت چوبی بوجود آورند که قابلیت حمل و نقل آنها با ماشین لیفتراک امکان پذیر شود.

ساخت پالت های چوبی دارای یک سری اصول است چون باید تحمل وزن بار کالا را داشته باشند. از این رو انتخاب نوع چوب و نحوۀ اتصال الوارهای چوبی به یکدیگر از موارد مهمی هستند که نقش مهمی بر روی دوام و طول عمر پالت خواهد داشت. امروزه سطح کاربرد پالت چوبی گسترش یافته است و در همین راستا، تغییرات قابل توجهی در طراحی و ساخت پالت چوبی به وجود آورده اند که قابلیت جابجایی آنها به وسیلۀ جک پالت و یا ماشین لیفتراک امکان پذیر باشد. بدین وسیله در مدت زمان کوتاهی می توانند پالت ها را از نقطه ای به نقطۀ دیگر جابجا نمود.

شرکت ایران وودن پالت چندین سال است که در حوزۀ ساخت و فروش پالت های چوبی در ابعاد استاندارد در تهران فعالیت می کند. این مجموعه به اقتضای بازار، انواع پالت چوبی با کیفیت را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش پالت چوبی مستحکم

با توجه به گسترش کاربرد پالت در سطح بین المللی، شرکت های سازندۀ پالت های چوبی، تلاش کردند که ساخت پالت ها را بر اساس ابعاد استاندارد انجام دهند. چرا که برای حمل و نقل کالاهای مختلف، نیاز به استفاده از پالت هایی با ابعاد متناسب است که قابلیت تحمل وزن را در حالت ثابت و یا جابجایی بار داشته باشند. به طور کلی ساخت پالت چوبی مستحکم با استفاده از چوب با دوام و کیفیت بالا صورت می گیرد.

افرادی که تمایل به خرید پالت دارند، می توانند با مراجعه به تولیدکنندگان پالت های پلاستیکی، پالت مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنند. لذا ساخت انواع پالت چوبی بر اساس میزان تحمل بار صورت می گیرد. توجه به این موضوعات مهم، هنگام تولید یک وسیلۀ مهم چون پالت بسیار حائز اهمیت است.

قیمت فروش پالت چوبی به ابعاد و کیفیت پالت بستگی دارد. در نتیجه بر جسب نیاز می توانید با نازلترین قیمت، پالت مورد نیاز خود را خریداری کنید.

جهت سفارش خرید انواع پالت چوبی با دوام و قیمت مناسب می توانید با کارشناسان شرکت ایران وودن پالت تماس بگیرید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()