شرکت ایران پالت با استفاده از تجهیزات پیشرفته، قادر به ساخت و توزیع پالت چوبی با سایزهای مختلف و مطابق با نیاز مشتریان می باشد. این مجموعه همواره تلاش می کند، بر حسب نیاز متقاضیان، پالت های چوبی با دوام و کیفیت بالا را تولید می کنند.

خرید پالت چوبی دست دوم

همانطور که می دانید اکثر کارخانجات و شرکت ها برای نگهداری کالاها از پالت استفاده می کنند. همچنین با تجهیز نمودن مجموعۀ خود، از مزایای پالت برای پروسه بسته بندی و حمل و نقل کالاها استفاده می شود. در نتیجه نیاز به تعداد زیادی پالت خواهند داشت. لذا برای صرف هزینۀ کمتر، می توانند از مزایای خرید پالت چوبی ارزان استفاده نمایند. البته میزان کیفیت پالت چوبی دست دوم  از اهمیت بالایی برخوردار است چون ارتباط مستقیم با طول عمر پالت خواهد داشت.

پالت چوبی دست دوم نسبت به پالت نو، دارای طول عمر کمتر است. ضمن آنکه قیمت پالت چوبی دست دوم ارزان تر از پالت های نو می باشد. قدمت کاربرد پالت چوبی به گذشته های دور و سال های اواخر جنگ جهانی دوم مرتبط می شود. در همان دوران، از پالت یا جعبه های چوبی برای حمل و نقل تسهیلات و مهمات جنگی استفاده می کردند، تا دچار آسیب دیدگی نشوند. این مسئله موجب شد تا تولیدکنندگان پالت های چوبی، تنوع سایز محصولات خود را گسترش دهند. با گسترش کاربرد پالت های چوبی، صنایع مختلف، می توانند متناسب با ابعاد کالاها، تجربۀ خرید پالت چوبی دست دوم و یا نو را داشته باشند.

جهت خرید پالت چوبی در حد نو، می توانید به خریداران پالت های چوبی مراجعه کنید. در این صورت، بر اساس وزن و ابعاد کالا می توانید مناسب ترین سایز پالت را خریداری کنید. امروزه بیش از گذشته، شاهد کاربرد پالت های چوبی در سطح بازار می باشیم. چرا که به کمک پالت می توانند به فرآیند بسته بندی و صنعت حمل و نقل بار سرعت ببخشند. در این صورت بیش از گذشته شاهد کاربرد پالت های چوبی در صنایع مختلف می باشیم. به این ترتیب می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا پالت چوبی تهیه نموده و از مزایای آن در جهت ذخیره سازی کالا استفاده می شود.

شرکت ایران پالت با توجه به نیاز بازار، علاوه بر آنکه تولیدکنندۀ پالت های چوبی در تهران است، خریدار پالت های چوبی دست دوم نیز می باشد. بنابراین افرادی که تمایل به خرید پالت ارزان هستند، می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

فروش پالت چوبی دست دوم در حد نو

در حال حاضر برخی از گروه های تولیدکننده و عرضه کنندۀ پالت، فروشنده پالت های چوبی دست دوم در حد نو و همچنین کهنه می باشند. در این صورت می توانید پالت مورد نیاز مجموعه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، تأمین نمائید. چرا که در برخی از مواقع ، افراد پالت را به منظور بسته بندی کالاهای سبک و حمل و نقل آنها، تأمین می کنند. در نتیجه تمایلی به صرف هزینۀ سنگین و خرید پالت نو ندارند چون با خرید پالت چوبی دست دوم در حد نو و با کیفیت می توانند نیاز خود را مرتفع سازند. اهمیت دادن به کاربرد پالت، موجب شده تا کمتر شخصی به اهمیت کاربرد پالت های چوبی پی نبرده باشد. چرا که می تواند پروسۀ حمل و نقل و بسته بندی اقلام را سرعت ببخشد.

جهت سفارش حضوری و یا اینترنتی خرید پالت چوبی نو و دست دوم می توانید با گروه کارشناسان فروش شرکت ایران پالت تماس بگیرید. در این صورت می توانید پالت مورد نیاز خود را در ابعاد مختلف و قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()