پوکه معدنی یکی از مهمترین مصالحی است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. زمانی که گاز از داخل کف گدازه های شیشه ای با سرعت بالا خارج شده و سرد می شوند، پوکه های معدنی تولید می شوند. به طور کلی پوکه های سنگ در دو دسته بندی پوکه معدنی و پوکۀ صنعتی تقسیم بندی می شوند و متناسب با ویژگی هایی که دارند، برای مصارف مورد نیاز استفاده می شوند. پوکه های معدنی حاصل عملیات آتشفشانی است و از مزایای زیادی برخوردار است. در همین راستا شاهد فروش پوکه معدنی در ابعاد و مدل های مختلف در سطح جهانی می باشیم.

شرکت پوکه معدنی رضایی از جمله شرکت های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش پوکه های معدنی با سایزبندی های مختلف در تهران و سطح شهرستان فعالیت می کنند. جهت خرید پوکه های معدنی می توانید با مرکز فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

معرفی انواع پوکه معدنی

تولید پوکه معدنی در سایز بندی های مختلف چون ذرات غباری تا سایز بزرگ با قطر بیش از 500 میلی متر صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی پوکه های معدنی می پردازیم، تا اطلاعات جامعی نسبت به آنها داشته باشید.

پوکه معدنی ماسه ای پودری (0.3)، پوکه معدنی عدسی (3.8)، پوکه معدنی عدسی نخودی (3.12 و 5.10)، پوکه معدنی نخودی (5.15)، پوکه معدنی فندوقی (10.20)، پوکه معدنی بادامی گردویی (10.30، 20.30)، پوکه معدنی گردویی (20.40)، سنگ پا طبی، سنگ آبنما و سنگ پرتقالی از جمله انواع پوکه معدنی موجود در بازار هستند. توسط شرکت های تأمین کنندۀ پوکه های معدنی، می توان تهیه نمود.

برخی از پوکه های صنعتی از دانه هاس رس سبک منبسط شده و در داخل کوره های گردان با حرارت بالای 1200 درجۀ سانتی گراد تولید می شوند. این در حالی است که پوکه های معدنی به صورت طبیعی استخراج شده و به فروش می رسند. به طور کلی این نوع سبکدانه ها به شکل گِرد با سطح زبر و ناهموار می باشند. همچنین رویۀ میکروسکوپی سطح خارجی دانه ها دارای خلل و فرج ریز و درشت قهوه ای رنگ است که بخش داخلی دانه ها به صورت بافت سلولی سیاه رنگ است.

چندین سال است که شرکت پوکه معدنی رضایی کسب و کار خود را در زمینۀ تهیه و توزیع پوکه های معدنی تأسیس کرده است و همچنان پاسخگوی نیاز بازار داخل با قیمت ارزان می باشند.

پوکه های معدنی قروه، پوکه معدنی دماوند و پوکه معدنی تبریز از جمله انواع پوکه معدنی هستند که در داخل کشور تأمین شده و عرضه می شوند. این نوع پوکه ها از نظر کیفیت، ابعاد، وزن و شکل ظاهری نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. صنایع مختلف متناسب با قیمت و کیفیت هر کدام از آنها را انتخاب می کنند.

پوکه معدنی قروه از جمله اولین پوکه های معدنی ایرانی است که استخراج شده است و دارای وزنی معادل 550 کیلوگرم بر متر مکعب با رنگ های قهویه ای، مشکی و سبز عرضه می شوند. البته از نظر شکل ظاهری به صورت پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی بادامی و گردویی تولید شده و به فروش می رسند. در واقع محل استخراج پوکه معدنی قروه به کوه های اطراف رشته کوه زاگرس مرتبط می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با این نوع پوکه معدنی وجود دارد، داشتن وزن سبک نسبت به دیگر پوکه های معدنی می باشد.

لازم به ذکر است، قیمت خرید پوکه معدنی به ابعاد، وزن و نوع آنها بستگی دارد. جهت سفارش انواع پوکه معدنی مانند خرید پوکه معدنی عدسی با بهترین قیمت می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس گرفته و پس از مشورت با کارشناسان فروش، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()