قیمت پوکه معدنی به فاکتورهای مهمی چون سایز، جنس و کیفیت آن بستگی دارد. پوکه معدنی از نتایج گدازه های آتشفشانی سرد شده می باشد، که طی چندین سال ایجاد می شوند و سپس استخراج می شوند. به طور کلی کلُونی معادن پوکه معدنی در ایران، متعلق به مناطق کوه قروه، دماوند، تبریز، کرمان، اردبیل و گناباد می باشد. پوکه هایی که در سطح بازار عرضه می شوند در دو دسته بندی اصلی پوکه معدنی و پوکه صنعتی صورت می گیرد. پوکه های معدنی حاصل فرآیند طبیعت است ولی پوکه های صنعتی با استفاده از خاک رُس و کوره های حرارت تولید می شوند. لذا جهت آگاهی از  قیمت پوکه معدنی می توانید با مراکز فروش پوکه های معدنی و مصالح ساختمانی تماس حاصل فرمائید.

بیش از 16 سال است که شرکت پوکه معدنی رضایی در حوزۀ فروش پوکه های معدنی بدون واسطه فعالیت خود را راه اندازی کرده است. با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به ارائه انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان تر از بازار می باشد. جهت سفارش می توانید با مرکز فروش مجموعه تماس بگیرید.

لیست قیمت پوکه معدنی

همانطور که گفته شد، قیمت پوکه های معدنی به موارد متعددی بستگی دارد که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تا سطح اطلاعات خود را در خصوص این موضوع افزایش دهید. پوکه های معدنی از نظر سایز با اسامی مختلفی شناخته می شوند و متناسب با نوع کاربردی که برای پوکه های معدنی در نظر گرفته اید، می توانید مناسب ترین نوع پوکه را انتخاب و خریداری کنید.

پوکه معدنی ماسه ای پودری با سایز 3/0، پوکه معدنی عدسی دارای قطر 8/3، پوکه معدنی نخودی 10/5 و 12/3، پوکه معدنی نخودی دارای ابعاد 15/5، فندوقی 20/10، پوکه معدنی بادامی 30/10، بادامی گردویی برابر با 30/20 و 30/10 است و گردویی نیز با سایز 40/20 به فروش می رسند. البته توجه داشته باشید، ممکن است متناسب با مجموعه های استخراج کنندۀ پوکه های معدنی، سایز آنها ذره ای متفاوت در نظر گرفته شوند. بهترین قیمت فروش پوکه معدنی مرتبط با مجموعه هایی است که به صورت مستقیم و غیر واسطه فرآیند تأمین و عرضۀ پوکه های معدنی را انجام می دهند. اگر قصد خرید انواع پوکه معدنی را با حجم زیاد دارید، می توانید به واسطۀ چنین شرکت هایی نیاز خود را مرتفع سازید.

اهمیت فروش پوکه های معدنی به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری آنها صورت می گیرد. کاربرد پوکه های معدنی را می توانید در محیط های تصفیه خانه، مصارف کشاورزی، ساختمان سازی و بلوک سازی، بتن سازی سبک، ساخت روف گاردن، ایجاد زهکش سبک در اجرای پروژه های عمرانی چون بندرسازی، تونل سازی و سدسازی و غیره مشاهده نمود.

به طور معمول قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی متناسب با سیستم مدیریت مجموعه های مختلف متفاوت در نظر گرفته می شود. با مراجعه به مجموعه های معتبر در این حوزه می توانید با قیمت ارزان پوکه های معدنی مورد نیاز صنعت خود را خریداری کنید.

شرکت پوکه معدنی رضایی یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ پخش انواع پوکه معدنی در ابعاد مختلف و کیفیت بالا و نازل ترین قیمت می باشد چون بدون واسطه قادر به تأمین این محصول می باشد.

به دلیل تنوعی که این محصول دارد، پیش از خرید پوکه معدنی، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام قیمت خرید پوکه های معدنی مانند خرید پوکه معدنی گردویی را انجام دهید. اگر اطلاعات کافی نسبت به کاربرد هر کدام از انواع پوکه معدنی ندارید، می توانید با افراد مجرب که در حوزۀ فروش پوکه فعالیت می کنند، مشورت نموده و اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمائید.

جهت سفارش و اطلاع از آخرین قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()