قالب سازی بلور یک نوع صنعت محسوب می شود و برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی، ساخت و فروش قالب سازی بلور فعالیت می کنند. در این صورت شرکت های تولیدکنندۀ محصولات در صنایع مختلف، می توانند متناسب با نوع کالایی که عرضه می کنند، سفارش قالب سازی بلور مورد نظر خود را به شرکت های معتبر در این حوزه دهند. فرم دهی ظروف شیشه ای به تکنولوژی های بسیاری وابسته می باشد و نکات مهمی در رابطه با مبحث قالب سازی وجود دارد. همواره شرکت های معتبر تلاش می کنند که با بهره گیری از فناوری پیشرفته بتوانند انواع قالب سازی بلور را با تکنولوژی ساده راه اندازی کنند.

شرکت صنعتی پارس بلور دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ ساخت قالب بلور و کریستال به روش های مختلف است. متناسب با صنایع مختلف، قادر به قالب سازی صنعتی با بهره گیری از تکنولوژی برتر در سطح کشور می باشد.

مزایای قالب سازی بلور با متدهای پیشرفته

همانطور که گفته شد، برای تولید کالاهای شیشه ای نیاز به استفاده از قالب مخصوص بلور است که به واسطۀ آن بتوانند محتویات مورد نظر را داخل ظروف شیشه ای ساخته شده قرار دهند. البته در عین حال برای ساخت ظروف بلورجات و شیشه نیز نیاز به استفاده از قالب می باشد. طراحان و سازندگان قالب بلور متناسب با نیاز مشتریان، ادقام به قالب سازی بلور جدید در طرح های مختلف می نمایند. بدین وسیله بتوانند کالاهای جدیدتری تولید نموده و به بازار عرضه کنند.

لازم به ذکر است که صنعت قالب سازی بلور مدرن به سمت تولید محصولات بلوری و شیشه ای فوق سبک سوق یافته است. پروسه فرم دهی بلور در فرآیند قالب سازی بلور به روش های مختلفی صورت می گیرد که می توان به روش تولید دمش و دمش، روش پرس و دمش و روش پرس و دمش به صورت گردن باریک می باشد.

به طور کلی کنترل دمایی قالب، محاسبۀ زمان دهی ماشین و سیستم های کنترلی، طراحی قالب و بررسی دیدگاه ها از موارد مهمی هستند که حین قالب سازی بلور و شیشه در نظر گرفته می شوند. در دنیای امروز رقابت شدیدی در حوزۀ شرکت های تولیدکنندۀ ظروف شیشه ای صنعتی و تزئینی وجود دارد، تا بتوانند محصولات جدید و مدرن به بازار عرضه کنند. در این راستا صنعت قالب سازی بلور کریستال بیش از پیش حائز اهمیت است و مورد توجه اینگونه صنایع تولیدی قرار گرفته است که بتوانند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته به کسب و کار خود رونق ببخشند.

شرکت صنعتی پارس بلور به صورت حرفه ای در زمینۀ اجرای پروژه های قالب سازی کریستال و بلور مانند ساخت قالب فوتی کریستال در سطح کشور فعالیت خود را راه اندازی نموده است. لذا از طرح های مدرن و پیشرفته جهت اجرای قالب سازی بلور، شیشه و کریستال بهره گرفته می شود.

به طور کلی با بررسی کارشناسی دقیق بر روند تولید ظروف شیشه ای، اقدام به قالب سازی بلور می نمایند. بدین وسیله بتوانند امکان تولید ظروف شیشه ای سبک را به فوق سبک ارتقاء دهند. بررسی موارد مهمی چون نحوۀ ذوب مواد اولیه، همگن سازی، نحوۀ جابجایی لقمه، نظارت بر روند تولید، کنترل دما و حرارت روغنکاری و ... در اجرای پروسۀ تولید ظروف شیشه در نظر گرفته می شوند. در نهایت برای تولید محصولات باکیفیت، نسبت به مسئله قالب سازی توجه ویژه می شود، تا جنبۀ رقابتی خود را حفظ کند.

جهت اطلاع از هزینۀ قالب سازی بلور و شیشه می توانید با شرکت های ارائه دهندۀ چنین سرویس هایی تماس حاصل فرمائید. شرکت صنعتی پارس بلور دارای سابقۀ چندین ساله در حوزۀ قالب سازی ظروف بلوری و کریستالی است. علاوه بر آنکه در حوزۀ قالب سازی صنعتی نیز فعالیت می کند و آمادۀ خدمات رسانی به صنعت گران گرامی می باشد.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()