تابلوسازی از روش های رایج جهت موارد کاربرد تبلیغات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این محصولات می توان معرفی کسب و کارهای مختلف را در مقابل محل شرکت ها، فروشگاه ها، سوپرمارکت و دیگر مشاغل انجام داد و بدین وسیله به بهترین روش می توان افراد به سمت و سوی کسب و کار خود تشویق نمود. امروزه بیش از گذشته نسبت به صنعت تابلوسازی تبلیغاتی اهمیت داده می شود چون با افزایش متریال با کیفیت و چشم گیر، توانسته اند نقش بسزایی بر روی جذب مشتریان داشته باشند. اگر کارفرمای یک کسب و کار هستید، جهت معرفی شغل خود در محل، می توانید از مزایای تابلوهای تبلیغاتی در طرح و متریال مختلف بهره مند شوید.

تابلوسازی تکاور بیش از 4 دهه توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی در تهران فعالیت خود را راه اندازی کرده است. تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل، تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی کامپوزیت و ... برخی از انواع روش تابلوسازی تبلیغاتی محسوب می شوند و این مجموعه قادر به ساخت کلیۀ روش های تابلوسازی با متدهای جدید روز دنیا می باشند.

مشاورۀ تخصصی جهت سفارش تابلوسازی

به دلیل وجود تنوع طرح و رنگبندی که برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد، می توانید پیش از سفارش تابلوی مورد نظر، با مشاوران متخصص در این حوزه مشورت کنید. به طور کلی فاکتورهای متعددی وجود دارد که نقش مهمی بر روی انتخاب تابلو و فرایند تابلوسازی دارد و عموم افراد اطلاع دقیقی از آن ها نداشته و نیاز به أخذ مشاوره از افراد مجرب و فنی را دارند. در این صورت طراحی و تابلوسازی تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

ابعاد محل نصب تابلو، قیمت، مقصود شما جهت سفارش تابلو و موقعیت مکانی و شرایط محیطی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر روی ارائه خدمات تابلوسازی خواهد داشت. بدین وسیله کارشناسان مجرب می توانند متناسب با پارامترهایی که بدان اشاره نمودیم، به شما بهترین گزینۀ تابلوسازی تبلیغاتی را پیشنهاد می دهند.

به عنوان مثال تابلوسازی چلنیوم و استیل به صورت برجسته طراحی و پیاده سازی می شوند و این نوع طراحی تابلوی تبلیغاتی مخاطبان و رهگذران را به خود جذب می کند. در مقابل سفارش تابلوسازی فلکسی برای مواردی مناسب است که افراد قصد اطلاع خبر و نوع خدماتی که در نوع کسب و کار خود ارائه می دهد، از مزایای این روش تابلوسازی استفاده می کنند. بیشترین کاربرد تابلوهای فلکسی را می توان در فرودگاه، ایستگاه قطار، سوپر مارکت و لبنیات فروشی، بیمارستان ها و غیره مشاهده نمائید. با استفاده از این نوع تابلو می توانید یک اخباری را به صورت چرخشی، ثابت و یا انیمیشنی با رنگ بندی تکی و چند رنگ نمایش دهید.

تابلوسازی تکاور از جمله مجموعه هایی است که به صورت حرفه ای در عرصۀ تابلوسازی با متدهای جدید در سطح کشور است و همواره تلاش دارد، متناسب با نیاز مشتریان، فرآیند طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی را انجام می دهند.

هزینۀ تابلوسازی

قیمت تابلوسازی کامپوزیت و ترمو  و سایر مدل ها به سبک طراحی، میزان اجزای تشکیل دهندۀ تابلو و ابعاد تابلو بستگی دارد. با این تفاسیر امکان تابلوسازی ارزان و همچنین گران برای کلیۀ مشاغل میسر است. مشاغل مختلف متناسب با نوع کسب و کار و کاربردی که برای ساخت تابلو در نظر گرفته اند، تابلوی تبلیغاتی مورد نظر خود را سفارش می دهند. به طور کلی پیش از اقدام به تابلوسازی، تمام جوانب به طور کامل در نظر گرفته می شوند، تا نتیجۀ کار به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

جهت استعلام قیمت انواع تابلوسازی می توانید با کادر پرسنل تابلوسازی تکاور تماس بگیرید. این مجموعه دارای سابقه ای درخشان در حوزۀ طراحی، ساخت و اجرای انواع تابلو تبلیغاتی با ابزارآلات جدید و بهترین قیمت در سراسر کشور می باشد.

 تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 811
نمایش همه
علاقه مندی ها ()