کمپرسور اسکرو از جمله کمپرسورهای صنعتی است که در جهت مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عملکرد دستگاه کمپرسور اسکرو به نحوی است که دارای حرکت دورانی در دو جهت مخالف است که به واسطۀ آن می تواند سیالات موجود در  کمپرسور اسکرو را جابجا می کند و بدین وسیله باعث افزایش فشار و دما می شود. امروزه بیشتر سیستم های صنعتی مجهز به کمپرسورهای اسکرو هستند. بدین وسیله از قطعات کمتری استفاده می شود و در کوتاه ترین زمان قادر به افزایش میزان فشار سیالات می باشند. به کمک دستگاه های کمپرسور اسکرو می توان سطح رفاه و آسایش زندگی را بهبود بخشید. فروش کمپرسور اسکرو برای صنعت لازم است چون همانطور که گفته شد، به کمک این دستگاه می تواند سطح فشار گاز و بخار را افزایش داد و بدین وسیله بتوانند فرآیند چرخش موتورها را ارتقاء ببخشند.

شرکت هوامدار یکی از سازندگان مطرح در عرصۀ ساخت دستگاه های صنعتی و تأسیساتی چون دستگاه های کمپرسور اسکرو، درایر تبریدی، مخازن هوا و غیره با بهترین قیمت می باشند.

فروش کمپرسور اسکرو و نحوۀ عملکرد آن

دستگاه کمپرسور اسکرو نوعی ماشین است که به واسطۀ آن می توان فشار سیالات را متراکم ساخته و افزایش داد و برای سیالاتی چون بخار، گاز و هوا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با بهره گیری از این نوع دستگاه کمپرسور، با فشرده سازی و کاهش حجم گاز می توان فشار را افزایش داد.

نحوۀ عملکرد دستگاه های کمپرسور به نحوی است که به کمک چرخیدن موتور و روتورها چرخیده می شوند و بدین وسیله دندانه ها با یکدیگر درگیر می شوند و حالت چرخش حلزونی خود را حفظ می کند. از یک طرف گاز ساکشن شده و وارد محفظه می شود و برای پروسۀ فشرده سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در انتها به واسطۀ پورت های تعبیه شده بر روی دستگاه، به محفظه های بزرگ تری متصل می شوند و باعث خروج جریان گاز از این محل خروجی می شود. به طور کلی دستگاه کمپرسور اسکرو به نحوی طراحی شده است که قابلیت جابجایی مثبت و دورانی شکل دارد و کاربرد گسترده ای برای مصارف صنعتی دارد.

خرید و فروش دستگاه کمپرسور اسکرو برای ادامه و رشد صنایع کوچک و بزرگ لازم است. بنابراین افرادی که به عنوان تأمین کنندۀ تجهیزات و دستگاه های صنعتی فعالیت می کنند، می توانند از مزایای کمپرسور اسکرو جهت بهبود عملکرد سیستم های فنی و صنعتی استفاده نمایند. کمپرسور اسکرو با توجه به نحوۀ انتقال انرژی به سیال در دو دسته بندی اصلی چون کمپرسور اسکرو دینامیک و کمپرسور جابجایی مثبت تقسیم بندی می شود. در نتیجه متناب با نوع سیستم صنعتی که راه اندازی شده است، از مناسب ترین نوع کمپرسور استفاده می شود.

شرکت هوامدار از تأمین کنندگان و سازندگان ماشین آلات صنعتی چون دستگاه های کمپرسور اسکرو صنعتی با ظرفیت های مختلف متناسب با پروژه های مختلف می باشند.

قیمت کمپرسور اسکرو

قیمت خرید کمپرسور اسکرو تسمه ای به ظرفیت و جنس بدنۀ دستگاه کمپرسور بستگی دارد. در نتیجه متناسب با سیستم های مختلف صنعتی می توانید با قیمت ارزان کمپروس اسکرو مورد نیاز را سفارش دهید. عملکرد دستگاه های کمپرسور نقش مهمی در عملیات فشرده سازی سیالات دارد و به کمک آن می تواند برخی از دستگاه ها را به حرکت انداخت و بتوان در مصرف انرژی صرفه جویی نمود. در دهۀ 1930 شاهد کاربرد کمپرسور اسکرو در صنعت بودیم، در این دوره با بهره گیری از عملکرد کمپرسور اسکرو می توانستند فرآیند چرخشی قوی و ظرفیت بالایی را انجام دهند که به واسطۀ آن می توانستند به صورت کاملاً اقتصادی عملیات متراکم سازی سیالات گاز و هوا را انجام دهند.

اگر قصد خرید اینترنتی کمپرسور اسکرو را دارید، می توانید با واحد فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()