هوایی که داخل دستگاه کمپرسور هوا وجود دارد، متشکل از آب و رطوبت است. جهت بر طرف نمودن آب موجود در هوا، از مزایای دستگاه درایر تبریدی استفاده می شود تا به واسطۀ آن بتوان تا 3 درجه هوای فشرده شده را خنک نمود و روش مناسبی جهت خروج هوای بدون رطوبت و نم است. همواره پس از نصب دستگاه کمپرسور هوا، نیاز به استفاده از دستگاه های خشک کن درایر است که بتوان از مزایای آن جهت خشک نمودن هوا استفاده نمود.

هنگام خرید درایر تبریدی ، نیاز است توجهی ویژه به ظرفیت های دستگاه درایر تبریدی داشته باشید. بر اساس آنها انتخاب دستگاه خشک کن صورت می گیرد. حجم درایر تبریدی باید به نحوی باشد که نه کوچک و نه زیاد بزرگ باشد. به عبارتی متناسب با راندمان کاری که سیستم تأسیساتی و دستگاه کمپرسور خرید خشک کن هوا تبریدی صورت می گیرد.

مهمترین نکته ای که در رابطه با خرید درایر تبریدی وجود دارد، میزان مصرف انرژی است که برخی از آنها بسیار مقرون به صرفه هستند و متناسب با سیستم، توصیه می کنیم، کم مصرف ترین دستگاه درایر را خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات تخصصی جهت عملکرد و خرید دستگاه های درایر تبریدی می توانید با کارشناسان شرکت هوامدار تماس حاصل فرمائید.

خرید دستگاه خشک کن هوا تبریدی ارزان

هنگام خرید دستگاه خشک کن هوا، باید توجه داشته باشید که درایر تبریدی نباید همراه با اُفت فشار باشد. در این صورت ممکن است هوا همراه با نم و رطوبت از سیستم خارج شود. به طور کلی فشار دستگاه باید ثابت باشد و نباید نوسانات داشته باشید که می تواند باعث کاهش درصد خشکی هوا می شود. جهت خرید دستگاه درایر تبریدی باید توجه داشته باشید که صد در صد هوا را خشک کند. لازم به ذکر است که قیمت درایر تبریدی به ظرفیت و توان دستگاه بستگی دارد. در این صورت افرادی که قصد راه اندازی سیستم های تأسیسات دارند، پس از بررسی دقیق می توانند خشک کن تبریدی را خریداری کنند.

جهت سفارش دستگاه درایر تبریدی می توانید با شرکت هوامدار در تماس باشید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات تأسیسات به فعالیت خود ادامه می دهند.

 مخزن هوا از مهمترین تجهیزاتی است که در اجرای پروژه های تأسیساتی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد تعریف شده ای که برای مخزن هوا وجود دارد، محلی برای ذخیره سازی سیالات مختلف چون آب، گاز و هوای فشرده می باشد. در این صورت افرادی که قصد راه اندازی سیستم های تأسیساتی خانگی و یا صنعتی دارند، به قطع یقین نیاز به خرید مخزن هوا خواهند داشت. در این صورت می توانید با شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ تجهیزات صنعتی، دستگاه های مورد نیاز تأسیسات را خریدرای کنید.

جهت کسب اطلاعات دقیق نسبت به انتخاب و خرید مناسب ترین مخزن هوا، می توانید با کارشناسان فنی شرکت هوامدار مشورت کنید. این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ ساخت تجهیزات صنعتی چون انواع مخزن هوا، کمپرسور اسکرو، انواع درایر تبریدی و غیره در سطح کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.

نکات مهم خرید درایر تبریدی

همواره به یاد داشته باشید که پیش از خرید خشک کن هوا جذبی و مخازن هوا و درایر تبریدی، جدول ظرفیت مخازن هوای فشرده را به طور کامل بررسی نمائید، در این صورت راحت تر می توانید مناسب ترین مخزن هوا را متناسب با ظرفیت سیالات و حجم کاری خریداری کنید. به طول کلی با استفاده از مخزن هوا می توان به میزان قابل توجهی از اُفت هوای فشرده جلوگیری نمود. علاوه بر آنکه از مزایای مخازن هوا برای نگهداری آب نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع در اجرای پروژه های تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب با هدف ذخیره سازی آب از مخازن هوا خریداری می شوند.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()