مخزن هوا به مخازن هوای فشرده اطلاق می شود که از جنس فلز و به شکل استوانه و یا کروی طراحی می شوند. ساخت مخازن هوا متناسب با نوع کاربری صنعتی و خانگی، جهت نگهداری سیالات تحت فشار صورت می گیرد. متناسب با نوع کاربردی که برای مخزن هوا در نظر گرفته شده است، خرید مخزن هوا انجام می شود. به عنوان مثال برای راه اندازی سیستم آبرسانی خانگی می توان از این مخازن در جهت ذخیره سازی آب استفاده نمود. البته جهت نگهداری سیالات نفتی در پالایشگاه های نفت از مزایای مخازن هوا استفاده می شود.

شرکت هوامدار تولیدکننده و عرضه کنندۀ انواع مخزن هوا در اندازه و اشکال مختلف است. این مجموعه متناسب با نیاز صنایع مختلف، اقدام به طراحی، تولید و ساخت انواع مخازن هوای فشرده با متریال مقاوم می سازد.

تولید و فروش مخزن هوا

چگونگی ساخت مخزن هوا و محل نصب مخزن در اجرای پروژه های تأسیساتی خانگی و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولاً استفاده از مخزن فشرده هوا در پروسۀ فشرده سازی سیالات بسیار کاربردی است و نقش بسزایی بر روی جلوگیری از اُفت فشار خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به عنوان راهنمای جامع، در خصوص خرید مخزن هوا استاندارد مطالب مفیدی ذکر کنیم. هنگام سفارش مخازن هوا، بتوانید مناسب ترین مخزن تحت فشار هوا را با قیمت ارزان و دوام بالا خریداری کنید.

مخزن هوا بر اساس اندازه، ساختار، اجزای تشکیل دهندۀ مخزن، سطح مقاومت بدنه و پروسۀ کار در دسته بندی های مختلف ساخته می شوند. خرید مخزن هوا بر اساس نوع سیال، مقدار و هدف کار صورت می گیرد.

مخزن استوانه ای و کروی، مخزن تحت فشار گاز یا مایع و مخزن تحت فشار هوا  دیافراگمی از انواع مخزن هوا محسوب می شوند که در اجرای پروژه های احداث خطوط فشرده سازی سیالات مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

به طور کلی ساختار منبع مخزن هوا استوانه ای بر اساس محل نصب، نوع و حجم سیال و همچنین شرایط محیطی مشخص می گردد. ساخت مخازن هوای فشرده به صورت افقی و عمودی طراحی می شوند و قسمت بالاترین نقطۀ مخزن، کلاهک های نیم دایره ای نصب می شود، که بر اساس محاسبات ریاضی و رعایت استانداردهای ASME شکل کلاهک های مخزن هوا طراحی و ساخته می شوند.

شرکت هوامدار به صورت کاملاً تخصصی و با نظارت مهندسین مجرب و توانمند، قادر به طراحی و تولید انواع مخزن تحت فشار با کاربری های متفاوت و قیمت ارزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید مخزن هوا استوانه ای می توانید با مرکز فروش مجموعه تماس بگیرید.

فاکتورهای تعیین قیمت مخزن هوا

فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت مخزن هوا عبارتند از نوع کاربری، حجم سیالات مایع و گاز، جنس بدنۀ مخزن و شرایط محیطی مکان نصب مخزن می باشند. استفاده از مخزن هوا برای اجرای تأسیسات ساختمانی ضرورت دارد چون به ذخیره سازی سیالات و جلوگیری از اُفت فشار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای خرید مخزن هوای فشرده فشار قوی به سایت مراجعه کنید.

خرید مخزن هوای فشرده فشار قوی با نام مخزن هوای فشرده و منبع تحت فشار شناخته می شوند. کاربرد اصلی این نوع مخازن برای واحدهای بزرگ صنعتی، نیمه صنعتی و همچنین سیستم های آبرسانی شهری و خانگی مشاهده می شود. مخزن تحت فشار هوا از جنس فلز مقاوم ساخته شده و با رنگ پروکسی پوشش داده می شود تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشد. متناسب با حجم سیالات و کاربری که می تواند یک مخزن هوا داشته باشید، این وسیله خریداری می شود. ذخیره سازی سیالات در جریان متراکم سازی گاز و مایعات، می تواند هزینه های مصرفی و اجرای پروژه را به حداقل برساند.

مطابق با نیاز پروژه و حجم سیالات، پس از مشورت با کارشناسان فنی شرکت هوامدار، مناسب ترین مخزن فشرده هوا را با نازل ترین قیمت سفارش دهید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()