فیلتر شنی یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در ساخت پکیج و سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است. نصب نازل فیلتر شنی جهت یکنواخت سازی جریان آب در فرآیند تصفیه سازی آب می باشد. با نصب دستگاه فیلتر شنی در داخل سیستم های تصفیه آب، می توان از عبور ذرات فیزیکی معلق در آب جلوگیری کرد. علاوه بر آنکه با استفاده از دستگاه سختی گیر نیز می توان درصد املاح معدنی موجود در آب را تحت کنترل داشته و بدین وسیله از کدری و بوی نامطبوع آب را از بین برد. خرید  فیلتر شنی برای احداث پکیج تصفیه آب و فاضلاب ضرورت دارد. لذا جهت راهنمایی شما عزیزان، تلاش می کنیم اشاره ای به فاکتورهای اصلی در عملکرد نازل فیلتر شنی بپردازیم.

شرکت اطلس آب از اولین سازندگان انواع سیستم تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و خانگی در پروژه های کوچک و بزرگ می باشد. این مجموعه همچنین قادر به راه اندازی انواع پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و انواع فیلتر شنی و سختی گیر رزینی با بهترین قیمت و کارآمدی بالا می باشد.

اهمیت فروش فیلتر شنی و انواع آن

فیلتر شنی از نامش مشخص است که دارای ماهیتی بوده که به واسطۀ آن می توان آب را از داخل فیلتر شنی عبور می دهد. بدین وسیله بتوانند از عبور آلودگی های فیزیکی و معلق در آب جلوگیری کنند. نصب فیلتر شنی نقش مهمی بر روی طمع و بوی آب خواهد داشت و کاربرد گستردۀ آن را می توان در اجرای کلیۀ پروژه های احداث سیستم تصفیه آب مشاهده نمود. همچنین از ویژگی های نازل فیلتر شنی جهت ایجاد شفافیت آب مورد استفاده قرار گرفته می شود.

قیمت دستگاه فیلتر شنی

قیمت دستگاه فیلتر شنی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به میزان ظرفیت و حجم سیستم تصفیۀ آب و فاضلاب اشاره نمود. علاوه بر آنکه میزان کیفیت آب از نوع آلودگی و کاربرد آب تصفیه شده نقش بسزایی بر روی انتخاب و خرید دستگاه فیلتر شنی خواهد داشت. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی قیمت فیلتر شنی خواهد داشت.

پیش از احداث سیستم تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و خانگی می توانید از تجربیات کارشناسان فنی و مهندس شرکت اطلس آب استفاده نمائید و تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان به این مجموعه سفارش دهید.

تنوع دستگاه های فیلتر شنی جهت راه اندازی سیستم تصفیه آب و فاضلاب بسیار است. از این رو متناسب با این نوع سیستم ها، مناسب ترین دستگاه را خریداری نمود و نصب کرد. فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی FRP ، فیلتر شنی استیل، فیلتر شنی بتنی و فیلتر شنی دیاموتی از جمله انواع فیلتر شنی ساخته شده محسوب شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت راه اندازی سیستم تصفیۀ آب محیط استخر از مزایای دستگاه فیلتر شنی تحت فشار بهره گرفته می شود.

جهت سفارش انواع دستگاه فیلتر شنی می توانید با مرکز فروش شرکت اطلس آب مشورت کنید.

فاکتورهای مهم عملکرد فیلتر شنی تحت فشار

پس شویی فیلتر شنی، شستشوی بستر فیلتر شنی همراه با آب و هوا، زمان تعویض سیلیس فیلتر شنی و زمان استفاده از فیلتر شنی افقی از پارامترهای مهم جهت عملکرد اصلی دستگاه های فیلتر شنی محسوب می شوند. به طور کلی خرید فیلتر شنی تحت فشار در اجرای پروژه های سیستم تصفیه آب محیط استخر باید به یک سری نکات مهم توجه نمود. توجه به میزان تحمل فشار ناشی از آب (بین صفر الی 10 بار)، تجهیز نمودن سیستم به شیرآلات هواگیری و فشار سنج، استفاده از سندبلاست فیلتر شنی، رنگ آمیزی سطوح فیلتر شنی با استفاده از رنگ اپوکسی ضد زنگ با ضخامت 180 میکرون و بهره گیری از مواد سیلیس با خلوص 99% از جمله موارد اصلی هستند که هنگام خرید فیلتر شنی برای سیستم های مختلف مد نظر قرار گرفته شوند.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()