سختی گیر رزینی از مهمترین دستگاه هایی است که در صنعت تصفیه آب و فاضلاب از مزایای آن استفاده می شود. در حالت معمول آب دارای املاح معدنی است که موجب ناخالصی آب می شود و استفاده از آب را غیر ممکن می سازد. کلسیم و منیزیم دو عنصر اصلی موجود در آب هستند که مقادیر زیاد آنها در آب موجب بوی نامطبوع و رنگ کدر آب شود. جهت از بین بردن سختی آب نیاز به استفاده از دستگاه های سختی گیر رزینی است. البته متناسب با نوع املاحی که در آب وجود دارد، دستگاه های مختلف سختی گیر طراحی و ساخته شده اند و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید سختی گیر رزینی لازمۀ ساخت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب می باشد.

شرکت اطلس آب دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی است. در همین راستا متناسب با پروسۀ تصفیه سازی آب و فاضلاب، دستگاه های مختلف مورد نیاز سیستم را ساخته و در اختیار صنعت گران قرار می دهند.

فروش سختی گیر رزینی و پروسۀ عملکرد آن

با خرید و نصب دستگاه سختی گیر رزینی در پروسۀ تصفیه آب، می توان به میزان قابل توجهی یون های کاتیون و آنیونی که بیش از اندازه در داخل آب آزاد هستند را حبس نموده و بدین وسیله سختی و املاح موجود در آب را کاهش دهند. اکثر آب هایی که در طبیعت وجود دارد، دارای سختی هستند که آشامیدن و استفاده از آنها برای افراد بسیار دشوار و غیر ممکن می سازد. از این رو طراحی و ساخت دستگاه های سختی گیر رزینی می تواند این مشکل را مرتفع سازد.

به طور کلی وجود املاح و سختی در آب می تواند باعث ایجاد رسوب شود. در همین راستا سیستم های سرمایشی و گرمایشی همانند برج های خنک کننده، آبگرم کن، رادیاتور، پکیج های دیواری و غیره با وجود املاح معدنی در آب، در مدت زمان کوتاهی اُفت فشار پیدا می کنند. تأثیرات اصلی املاح در آب محسوب می شود. تشکیل رسوب در تأسیسات صنعتی و خانگی می تواند باعث تخریب زودهنگام دستگاه های مختلف در داخل سیستم و ایجاد رسوب و گرفتگی در داخل لوله و اتصالات فلزی می شود.

پارامترهای متعددی وجود دارد که نقش مهمی بر روی طراحی و ساخت دستگاه های سختی گیر رزینی دارد که در ادامۀ مقاله بدان اشاره می کنیم. مدت زمان سیکل شستشوی سیستم، آنیونی بودن یا کاتیونی بودن رزین، میزان ظرفیت رزین، حجم گذر آب از دستگاه سختی گیر و میزان سختی آب ورودی به دستگاه بر حسب PPM از موارد مهم جهت طراحی و ساخت دستگاه سختی گیر رزینی  محسوب می شوند.

بیش از چند دهه است که شرکت اطلس آب با طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی در حوزۀ تصفیه آب، توانسته موفق به راه اندازی پکیج های تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی شود. این مجموعه تا به امروز توانسته پروژه های متعددی را با موفقیت راه اندازی کند.

قیمت دستگاه سختی گیر رزینی

قیمت دستگاه سختی گیر رزینی مانند سختی گیر رزینی FRP به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به مشخصات فنی دستگاه و سطح سختی آب اشاره نمود. البته قیمت سختی گیر صنعتی نسبت به سختی گیر خانگی گران تر می باشد. البته ارتباط مستقیم با حجم ووردی و خروجی آب خواهد داشت. به طور کلی دستگاه سختی گیر رزینی یونی مجهز به چهار دسته بندی است که می توان به رزین کاتیونی ضعیف، رزین کاتیونی قوی، رزین آنیونی ضعیف و رزین آنیونی قوی اشاره نمود. جهت دریافت خدمات طراحی و نصب دستگاه سختی گیر رزینی متناسب با سیستم تأسیسات مجموعۀ خود، می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی شرکت اطلس آب تماس گرفته و مشورت کنید.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()