دستگاه تصفیه آب صنعتی لازمۀ راه اندازی سیستم تأسیسات سرمایشی، گرمایشی و همچنین تأمین آب مورد نیاز برای فعالیت های صنعتی محسوب می شود. مقصود از دستگاه تصفیه آب صنعتی، راه اندازی دستگاه آب شیرین کن صنعتی است. با استفاده از سیستم عملکرد  دستگاه تصفیه آب صنعتی ، می توان آب های شور را به آب شیرین تبدیل نمود و از آن برای مصارف صنعتی استفاده نمود. راه اندازی سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی هزینه بر می باشد ولی یک نیاز محسوب می شود. به طور کلی پیش از ساخت و نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی، عوامل متعددی مورد بررسی قرار گرفته می شود، که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و با سابقه در حوزۀ طراحی و ساخت تجهیزات تأسیسات و پکیج های تصفیه آب و فاضلاب در تهران فعالیت خود را راه اندازی کرده است و تا کنون توانسته اند موفق به اجرای انواع پروژه احداث تصفیه آب و فاضلاب صنعتی شوند.

سفارش ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

جهت طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی عوامل متعددی چون آنالیز آب خام ورودی دستگاه و میزان TDS آب خروجی دستگاه بسیار تأثیرگذار خواهد بود. به صورت اصولی حجم تولید آب شیرین توسط دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی زیر 3 هزار لیتر در شبانه روز می باشد و برای مصارف صنایع کوچک و کم حجم مورد استفاده قرار گرفته می شود.

پیش از طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی، آب به طور دقیق مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته می شود تا تمامی پارامترهای لازم جهت طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی و یا نیمه صنعتی مورد استفاده قرار گرفته شوند. اگر چاه دارای آلایندگی میکرولی باشد، به طبع آن نیاز به استفاده از دستگاه کلرزن است و یا با توجه به نوع سختی آب، از دستگاه سختی گیر رزینی استفاده می شود. به طور کلی برای آب، فرآیند کلر زنی اجرا می شود و یا آب را از دستگاه UV به محل ذخیره سازی آب هدایت می کنند. در انتها برای حذف آن از محلول SMB استفاده می شود. استفاده از دستگاه فیلتر مولتی مدیا که شامل فیلتر شنی و کربن است، قابلیت حذف املاح تا 50 میکرون را دارند.

سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی نیاز به بررسی مؤلفه های گوناگون دارد، تا به واسطۀ آن بتوان مناسب ترین دستگاه تصفیه آب طراحی و ساخته شود که کشش کافی جهت فرآیند تصفیه داشته باشد. تصفیۀ مقدماتی آب، تنظیم PH، تنظیم میزان دمای آب و جلوگیری از ایجاد رسوب در پروسۀ تصفیۀ آب از موارد اصلی جهت طراحی و ساخت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و خانگی محسوب می شوند.

شرکت اطلس آب از ابتدا به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب در حوزۀ صنعتی و خانگی فعالیت می کند و توانسته با موفقیت، پروژه های متعددی را با حداقل قیمت راه اندازی کند.

عوام مهم تأثیرگذار بر قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

همانطور که در ابتدای مقاله به فاکتورهای مهم جهت طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب اشاره نمودیم. بررسی ساختار آب از نظر املاح و مواد معدنی، برند تجهیزاتی که برای ساخت دستگاه های صنعتی به کار برده می شود و میزان TDS آب خروجی مصرف از پارامترهای مهم و تأثیرگذار بر روی قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی محسوب می شوند.

جهت اطلاع دقیق از نحوۀ طراحی، ساخت و قیمت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی می توانید با مهندسین آب و فاضلاب که در این حوزه فعالیت دارند و خدمات رسانی می کنند، مشورت کنید.

شرکت اطلس آب با سابقۀ فعالیت طولانی، قادر به طراحی و ساخت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی با حجم کوچک و بزرگ با حداقل قیمت اشاره نمود.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()