برش لیزر از جدیدترین تکنیک هایی است که به منظور برش فلزات و سایر متریال به کار برده می شوند. با اختراع و ساخت دستگاه های برش لیزر، تحولی بزرگ در صنایع مختلف بوجود آمد. در گذشته با روش های سخت و طاقت فرسا، اقدام به برش قطعات فلزی می نمودند، تا بتوانند کالاهای فلزی مختلف را تولید نموده و به بازار عرضه کنند ولی از زمانیکه دستگاه های برش لیزر ساخته شد و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته شد، بیش از پیش شاهد ساخت محصولات متنوع فلزی با قیمت ارزان و کیفیت عالی در سطح جهان می باشیم. فرزکاری، تراشکاری، رزوه زنی، سنگ زنی، سمباده زنی، برش فلزات با لیزر، هواگاز، پلاسما و واتر جت از جمله انواع روش برش لیزر فلزات محسوب می شوند که هر کدام از آنها در دوره ای مورد استفاده قرار می گرفتند و با گذشت زمان روش های جدید جایگزین آنها شدند.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از گروه های صنعتی فعال در تهران فعالیت مجموعۀ خود را حول محور ارائه خدمات برش لیزر آغاز کرده است و همچنان آن را ادامه می دهد. از این رو شرکت های مختلف صنعتی که در عرصۀ ساخت تجهیزات جدید فعالیت می کنند، می توانند سفارشات برش قطعات فولادی مورد نیاز خود را به این مجموعۀ بزرگ بسپارند.

مزایای استفاده از خدمات برش لیزر

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف کلی از ساخت دستگاه های برش لیزر فلزات، برش ورق های فولادی است. با استفاده از چنین دستگاه هایی می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از ورق های فولادی را مطابق با یک طرح مشخص برش داد. این مسئله صرفه جویی زمان و هزینه را برای شرکت ها به دنبال خواهد داشت. به طور کلی برش کاری فلزات با هدف تغییر ابعاد فلزات صورت می گیرد. شرکت هایی که ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر هستند، به سهولت می توانند با بهره گیری از چنین دستگاه های صنعتی، انواع ورق فلزی چون آلومینیوم، مس، استیل، گالوانیزه، برنج و غیره را در مدت زمان اندک برش داد.

دستگاه های برش فلزات با استفاده از اشعۀ لیزر قادر به برش قطعات و ورق های فلزی در طرح های مشخص می باشند. با استفاده از اینگونه دستگاه های برش می توان با دقت بالا، هر گونه طرح های پیچیده ای را بر روی ورق های فولادی برش داد و بدین وسیله بتوان محصولات متنوعی را تولید نموده و به بازار عرضه کنیم. کار کردن با دستگاه های برش لیزر بسیار ساده راحت است و به همین جهت مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است.

جهت سفارشات برش لیزر انواع فلزات و همچنین حکاکی بر روی فلزات می توانید با مجموعه برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر فلزات است و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات لیزری با قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشد.

هزینۀ خدمات برش لیزر

سال های اخیر با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر می توان با حداقل هزینه و سرعت عمل بالایی انواع ورق های فلزی را به کمک پرتو لیزر برش داد. علاوه بر آنکه امکان حکاکی بر روی قطعات فولادی با کیفیت عالی فراهم است.

به طور کلی هزینۀ ارائه خدمات برش لیزر مانند برش لیزر آلومینیوم بر اساس فاکتورهای مهم چون میزان ضخامت ورق و نوع فلز، طرح و سطح کیفیت کار مشخص می شود. از این رو قیمت برش لیزر ثبات ندارد و باید پیش از انجام برش قطعات فلزی، نیاز به بررسی تمامی جوانب از سوی کارشناسان فنی است، تا هزینۀ اجرای برش لیزر تعیین گردد.

جهت استعلام قیمت هر گونه خدمات برش لیزر می توانید با گروه صنعتی برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان فنی و مهندسی مجموعه مشورت کنید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()