برش لیزر استیل از رایج ترین خدماتی است که توسط مراکز عرضه کنندۀ خدمات برش لیزر ارائه داده می شود. صنایع مختلف با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر، تحول بزرگی در صنعت خود ایجاد کنند. با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که فلز استیل دارد، شاهد کاربرد گستردۀ این نوع آلیاژ در ساخت تجهیزات صنعتی، پزشکی، خانگی و غیره می باشیم. از این رو استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل می توان در مدت زمان اندک، محصولات متنوعی از جنس استیل را تولید نموده و به بازار عرضه کنند. اجرای برش لیزر استیل از سال 1965 در سطح جهان آغاز شد. استفاده از این نوع تکنولوژی جهت برش ورق های فلزی و غیر فلزی قابل مشاهده می باشد.

برش لیزر نیک با تهیۀ انواع دستگاه برش لیزر استیل پیشرفته قادر به ارائه هر گونه خدمات برش لیزر و حکاکی بر روی ورق های استیل و دیگر آلیاژهای رایج در سطح جهان می باشد.

ارائه انواع خدمات برش لیزر استیل

با استفاده از دستگاه های پیشرفته برش لیزر می توان انواع ورق استیل را با ضخامت باریک و بزرگ برش و حکاکی نمود. فناوری دستگاه های برش لیزر استیل به نحوی است که قابلیت برنامه ریزی دارند و مجهز به نرم افزاری هستند که به واسطۀ آن طرح برش و حکاکی مورد نظر ثبت می شود و بر اساس آن ورق های استیل با دقت عالی برش داده می شوند. با توجه به اینکه ورق های استیل با گریدهای مختلف تولید می شوند، لذا جهت برش آنها بر اساس قطر به روش های مختلف، فرآیند برش لیزر استیل صورت می گیرد.

با استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل می توان ورق های فولادی را طوری برش داد، که دارای حاشیه های لبه دار شده نباشد و این مسئله کیفیت کار برش را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. استفاده از مواد اولیه ای چون CO2- ND و ND-YAG جهت برش ورق های استیل به کار برده می شوند. به عنوان مثال از دی اکسید کربن جهت برش سایر فلزات چون فولاد، آلومینیوم، تیتانیوم کاغذ و غیره به کار برده می شود و این در حالی است که از YAG جهت برش لیزر استیل و همچنین فرآیند حکاکی بر روی کلیۀ فلزات و سرامیک ها نیز به کار برده می شود. به طور کلی دستگاه های برش استیل پیشرفته به دلیل فناوری که به آن مجهز هستند، قادر به پیاده سازی هر گونه طرح ساده و پیچیده بر روی ورق های استیل می باشند.

مجموعۀ برش لیزر نیک به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات انواع برش لیزر در تهران فعالیت می کند و این مجموعه با حداقل هزینه و کیفیت عالی اجرای انواع برش لیزر استیل را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

در حال حالی دستگاه های برش لیزر استیل و دیگر دستگاه های برش تولید گرما و حرارت می کنند، لذا جهت مقابله از انتقال این گرما به داخل دستگاه، از سیستم خنک کننده در قسمت خارجی دستگاه استفاده می شود. به عنوان مثال با استفاده از آب عملیات برش قطعات فولادی، سنگ و سایر مصالح ساختمانی استفاده می شود. فرآیند اجرای برش لیزر استیل در حین ساده بودن دارای یک سری نکات مهم است که افراد متخصص به عنوان اپراتور با دستگاه های پیشرفته برش لیزر استیل کار می کنند.

هزینۀ ارائه خدمات برش لیزر استیل به پارامترهای متعددی چون ضخامت ورق استیل، پیچیدگی طرح برش و حکاکی اشاره نمود. البته موارد دیگری چون حجم کار نیز بر روی قیمت برش لیزر استیل تأثیرگذار می باشد.

جهت سفارش برش لیزر استیل برای طرح های مختلف می توان با کادر پرسنل مجرب برش لیزر نیک تماس بگیرید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()