نایلون حبابدار از دیگر نایلون هایی است که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف به کار برده می شود. این نوع نایلون دارای ویژگی هایی است که باعث تمایز آن با دیگر پلاستیک های مورد استفاده در صنعت می شود. رونق فروش نایلون حبابدار به دلیل برخورداری از حباب های هوایی است که این نوع پلاستیک دارد و به نحوی ماهیت ضربه گیری دارد. امروزه خیلی از صنایع مختلف از مزایای نایلون حبابدار جهت بسته بندی کالاها استفاده می کنند، تا بدین وسیله بتوانند آنها را در برابرضربه و صدمات خارجی ایمن نگه دارند. تولید پلاستیک حبابدار به صورت دولایه ای و سه لایه ای صورت می گیرد و صنعت گران متناسب با نیاز خود، مناسب ترین نوع  نایلون حبابدار را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

شرکت باران پلاست سال های متوالی است که توانسته به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ تولید نایلون فعالیت داشته باشد و بدین وسیله نیاز پلاستیک مورد نیاز بسته بندی اقلام مختلف را در سطح کشور تأمین کند.

کاربرد پلاستیک ضربه گیر حبابدار

همانطور که گفته شد، اهمیت کاربرد پلاستیک حبابدار، ماهیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک می باشد. صنایع مختلف برای بسته بندی کالاها از مزایای نایلون کیسه ای حبابدار استفاده می کنند. به عنوان مثال برای بسته بندی قطعات و لوازم یدکی خودرو، تجهیزات پزشکی، وسایل شکستنی، حمل و نقل لوستر و ظروف چینی از ویژگی های نایلون ضربه گیر حبابدار بهره گرفته می شود. معمولاً شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک حبابدار، تلاش می کنند که نایلون های حبابدار با ابعاد حباب 10، 20 و 30 میلی متری و دیگر گریدها متناسب با نیاز مشتریان تولید نموده و در اختیار آنان قرار دهند. به طور کلی استفاده از نایلون مناسب، به میزان قابل توجهی می توان از ورود صدمات جدی به دستگاه ها و محصولات مختلف جلوگیری نمود.

فروش نایلون حبابدار نیز به صورت رولی است و ابعاد رول متناسب با نیاز بازار در ابعاد استاندارد و یا سفارشی تولید و عرضه می شوند. در نتیجه صنایع مختلف می توانند بر حسب نیاز و نوع کالایی که قصد بسته بندی آنها را دارند، انتخاب پلاستیک حبابدار را انجام دهند.

حفاظت فیزیکی عالی و جلوگیری از خراشیدگی کالاها هنگام جابجایی و حمل و نقل آنها از مهمترین ویژگی های نایلون حبابدار محسوب می شوند. همچنین در فصول سرد سال از هدر رفت انرژی در محیط های گلخانه می توان از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده نمود.

بیش از گذشته شاهد کاربرد نایلون برای جلوگیری از یخ زدگی شیشه در داخل ماشین در فصول سرد سال می باشیم و پوشش مناسبی جهت ایجاد حوض و استخر و عایق سازی آلاچیق و فضاهای باز محسوب می شود.

با توجه به گستردگی کاربرد نایلون حبابدار، شرکت باران پلاست توانسته با استفاده از دستگاه های پیشرفته، تولید و پخش انواع نایلون بسته بندی را در مدل های مختلف انجام دهد. افرادی که نیاز به خرید عمدۀ پلاستیک جهت بسته بندی کالا دارند، می توانند با قیمت ارزان به واسطۀ این شرکت تهیه کنند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به سایز نایلون، شکل طراحی و فروش آن (رولی یا کیسه ای) و میزان کیفیت نایلون بستگی دارد. بنابراین نمی توان به طور مشخص قیمتی را معین نمود. جهت اطلاع از قیمت خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار کیسه ای و نایلون حبابدار رولی بهتر است با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید. نوع پلاستیکی که جهت امور بسته بندی خریداری می شود، نقش مهمی در حفظ و نگهداری کالاهای مختلف خواهد داشت. بنابراین توجه داشته باشید که مناسب ترین نوع پلاستیک را جهت بسته بندی و جابجایی آنها استفاده نمائید که صدمات جدی به وسایل و کالاها وارد نشود.

جهت سفارش نایلون حبابدار در ابعاد متفاوت با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

 

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()