قیمت نایلون حبابدار به عوامل متعددی بستگی دارد و در این مقاله قصد داریم، به برخی از آنها اشاره داشته باشیم، پس همراه ما باشید. نایلون حبابدار از جمله پلاستیک هایی است که از مزایای آن در جهت بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می شود. تولید نایلون حبابدار به صورت چند لایه ای است و داخل یک لایه از حباب های هوا، جهت ایجاد حالت ضربه گیر استفاده می شود. همانطور که می دانید برای حفظ کالاهای مختلف حین جابجایی و حمل و نقل آنها نیاز به بسته بندی اصولی آنها است. در همین راستا نایلون یکی از گزینه های اصلی جهت بسته بندی محصولات مختلف محسوب می شوند. در حال حاضر با بهترین فروش نایلون حبابدار  را می توان در اندازه های مختلف خریداری نمود.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در عرصۀ تولید و پخش لفاف یا همان نایلون های بسته بندی در سطح کشور می باشد. نایلون شیرینگ، نایلون استرچ، نایلون حبابدار و نایلون عریض برخی از محصولات این کمپانی تولید کننده محسوب می شود.

قیمت نایلون حبابدار چند لایه ای

تولید نایلون حبابدار به صورت 2 لایه ای و 3 لایه ای صورت می گیرد، که البته امکان تولید این نوع پلاستیک با تعداد لایه های بیشتر نیز امکان پذیر می باشد. در نتیجه قیمت نایلون حبابدار چند لایه ای با افزایش تعداد لایه های آن، افزایش می یابد. جهت سفارش نایلون حبابدار، توصیه می کنیم با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید. استفاده از نایلون جهت امور بسته بندی کالاها، لازم است و صنایع مختلف متناسب با نوع کالایی که قرار است بسته شود، نوع پلاستیک را انتخاب می کنند. استقبال از خرید نایلون حبابدار به دلیل ماهیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک است. قیمت نایلون حبابدار رولی بر اساس میزان متراژ رول نایلون مشخص می شود. بر اساس نیاز می توانید در ابعاد مورد نیاز این نوع نایلون را خریداری نمائید که صرفۀ اقتصادی داشته باشد.

البته قیمت نایلون حبابدار کیسه ای و قیمت کاور نایلون حبابدار متفاوت از یکدیگر می باشند. متناسب با نوع کالایی که بسته بندی می کنید، می توانید مناسب ترین نوع نایلون را خریداری کنید. امروزه از نایلون حبابدار جهت بسته بندی لوازم خانه برای اسباب کشی استفاده می شود. استفاده از پلاستیک حبابدار رولی می تواند بهترین گزینه محسوب شود.

استفاده از نایلون حبابدار کیسه ای جهت بسته بندی قطعات و لوازم جانبی خودرو، دستگاه های کامپیوتری و دیجیتالی، بسته بندی لوستر و تجهیزات شکستنی و حساس بسیار کاربردی است. متناسب با نوع و ابعاد کالا، انتخاب و خرید نایلون حبابدار صورت می گیرد. با توجه به کاربرد قابل توجهی که پلاستیک حبابدار دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. در واقع قیمت نایلون حبابدار متناسب با ماهیتی که دارد بسیار ناچیز است و بیش از گذشته شاهد کاربرد این نوع پلاستیک جهت بسته بندی کالاهای مختلف می باشیم.

جهت اطلاع از قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر بهتر است با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

به طور کلی نوع بسته بندی نقش بسزایی در سلامت و ایمن سازی کالاها خواهد داشت. بنابراین توجه داشته باشید که مناسب ترین روش را جهت بسته بندی کالاهای مختلف انتخاب کنید. عدم توجه به این موضوع می تواند صدمات جدی به اقلام وارد کند. پرداخت هزینه جهت خرید نایلون حبابدار مناسب ترین نوع بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. قیمت پلاستیک حبابدار در تهران به واسطۀ شرکت های تولید کننده، بسیار ارزان است. مجموعه هایی که نیاز به حجم زیادی نایلون حبابدار دارند، می توانند به صورت مستقیم از طریق شرکت های تولید کننده چون شرکت باران پلاست، پلاستیک مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت عالی تهیه کنند.

 

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()