دستگاه سیل یکی دیگر از دستگاه های صنعتی است که جهت مصارف بسته بندی محصولات مختلف در صنعت به کار برده می شوند. فروش دستگاه سیل در دو دسته بندی اصلی چون دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد. تفاوت قابل توجهی که هر کدام از این دستگاه سیل بسته بندی دارند، در چگونگی ایجاد حرارت آنها می باشد. در ادامۀ متن بیشتر به شرح عملکرد هر کدام از دستگاه ها خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

شرکت آراد ماشین با پیشرفت تکنولوژی و بررسی وضعیت بازار و نیاز جامعه، توانسته فعالیت خود را در حوزۀ ساخت و توزیع دستگاه های بسته بندی خانگی و صنعتی آغاز کند. بدین وسیله بتواند پاسخگوی نیاز صنعت گران در سطح کشور باشند.

فروش دستگاه سیل و ویژگی آنها

با توجه به رشد و توسعۀ صنعت تولید در داخل کشور، بیش از پیش نیاز به تجهیزات و دستگاه های بسته بندی داریم، تا به واسطۀ آنها بتوان محصولات تولید شده را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمود و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد. در واقع کشورهای توسعه یافته به دلیل برخورداری از دستگاه های پیشرفته در امور بسته بندی، توانسته اند موفقیت های عظیمی را بدست آورند و شاهد رشد صنایع مختلف آنها در دوره های متفاوت در سطح جهان باشیم. از این سو برخی از صنعت گران با بررسی تمام جوانب و استفاده از مهندسین مجرب و توانمند توانسته اند موفق به ساخت انواع دستگاه بسته بندی چون دستگاه های سیل گردند.

نحوۀ عملکرد دستگاه سیل حرارتی

دستگاه سیل حرارتی به کمک گرمای تولید شده توسط المنت برقی قادر به چسباندن سطوح ظروف به یکدیگر می باشد. با استفاده از این نوع دستگاه سیل بسته بندی می توان برای بسته بندی ظروف یکبار مصرف استفاده نمود. در واقع به واسطۀ قالب هولدر به داخل دستگاه منتقل شده و در گام بعدی کلگی دستگاه با بهره گیری از المنت حرارتی و پرس سلفون اقدام به چسباندن دهانۀ ظروف به یکدیگر می کند و در انتها با استفاده از تیغه برش، اضافه های سلفون از دور ظرف جدا می شود و کار بسته بندی در اینجا به پایان می رسد. مراحل اجرای کار توسط دستگاه سیل حرارتی بدین شکل است، در همین راستا تولیدکنندگان تلاش نموده اند بر تنوع این دستگاه بیفزایند و بدین وسیله شاهد فروش دستگاه سیل حرارتی مکانیزه و اتوماتیک علاوه بر مدل دستی آن باشیم. دستگاه سیل حرارتی رومیزی کشویی، خطی و روتاری چند مدل از رایج ترین انواع دستگاه سیل حرارتی محسوب می شوند که در ظرفیت های کم و بالا در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

شرکت آراد ماشین با اتکاء به دانش و فناوری روز دنیا توانسته موفق به عرضۀ انواع دستگاه سیل بسته بندی شود. بدین وسیله بتواند خدمتی به اقتصاد ملی کرده باشد.

خرید دستگاه سیل القایی و عملکرد آن

دستگاه سیل القایی به کمک امواج القایی قادر به چسباندن فلز آلومینیوم به یکدیگر می باشد و حاصل تکنولوژی پیشرفته است. این نوع دستگاه نسبت به دستگاه سیل حرارتی دارای مزیت های خاص متفاوتی است. عملکرد این دستگاه بسته بندی بسیار بالا بوده و بدون نیاز به تماس، کلیۀ فرآیند بسته بندی صورت می گیرد. علاوه بر آنکه قطعات مکانیکی اندکی در ساخت این دستگاه به کار برده شده است و از کمترین هزینۀ سرویس و نگهداری برخوردار است. هنگام استفاده از دستگاه بسته بندی سیل القایی می توان از سلفون آلومینیوم دار استفاده نمود و محدودیتی در انتخاب ظروف و ابعاد آنها آنها نخواهیم داشت. فروش دستگاه سیل القایی در سه دسته بندی دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک صورت می گیرد.

جهت استعلام قیمت فروش انواع دستگاه سیل مانند فروش دستگاه سیل القایی می توانید با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()