دستگاه شیرینگ از دیگر دستگاه هایی است که به منظور بسته بندی کالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از بکارگیری چنین دستگاه هایی، حفظ و نگهداری اقلام تولید شده برای مدت زمان طولانی است. علاوه بر آنکه نقش بسزایی بر روی نظر و دیدگاه مشتریان و فروش محصولات خواهد داشت. امروزه رشد صنایع مختلف به نحوۀ بسته بندی اقلام دارد و فروش دستگاه شیرینگ نیز در همین راستا صورت می گیرد. مشاغل مختلف متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، مناسب ترین نوع  دستگاه شیرینگ را با قیمت ارزان و بازدهی بالا خریداری می کنند.

شرکت آراد ماشین چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ ساخت دستگاه های بسته بندی فعالیت خود را در سطح کشور آغاز نموده و تا کنون توانسته پاسخگوی نیاز صنعت گران در فرآیند بسته بندی اقلام تولید شده گردد.

معرفی انواع دستگاه شیرینگ

امروزه شاهد بکارگیری انواع دستگاه شیرینگ چون دستگاه شیرینگ تونلی و دستگاه شیرینگ کابینی با ظرفیت های مختلف می باشیم. بنابراین صنایع مختلف می توانند متناسب با نیاز مجموعه، مناسب ترین مدل دستگاه شیرینگ را خریداری کنند. خرید دستگاه تونلی برای خط های تولید بزرگ بسیار کارآمد خواهد بود. امروزه بیش از گذشته به مبحث بسته بندی کالاها توجه می شود چون بخش جدای ناپذیر صنایع مختلف محسوب می شود. نحوۀ عملکرد دستگاه های شیرینگ بدین شکل است که با استفاده از حرارت بالا، باعث تغییر حالت نایلون شیرینگ و در انتها، وکیوم کالا می شود.

با استفاده از دستگاه های بسته بندی می توان مواد غذایی و کالاهای مختلف را به سهولت بسته بندی نمود و بدین وسیله مدت زمان ماندگاری اقلام را بهبود بخشید و در عین حال پروسۀ انبارداری و حمل و نقل بسیار کارآمد خواهد بود. امروزه از دستگاه شیرینگ پک تونلی برای بسته بندی باکس بندی ظروف نوشیدنی، کارتون های بزرگ و کوچک در صنایع مختلف چون فروش لوازم یدکی خودرو، قطعات صنعتی، خرما، مرغ، دستگاه های صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. توجه به نیاز بازار لازم و ضروری است چون باعث رونق اقتصاد و بخش تولیدات ملی می شود. دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک و دستگاه شیرینگ تمام اتوماتیک دو دسته بندی اصلی دستگاه های شیرینگ پک تونلی محسوب می شوند. متناسب با موقعیت های مختلف می توان از مزایای چنین دستگاه هایی در صنایع مختلف استفاده نمود. چنین دستگاه هایی با تولید هوای داغ داخل تونل می توانند بستر مناسبی جهت بسته بندی و وکیوم کردن کالاهای مختلف بوجود آورند.

مزایای خرید دستگاه شیرینگ کابینی

شرکت آراد ماشین با توجه به نیاز کارگاه های کوچک، توانسته موفق به ساخت و عرضۀ دستگاه های شیرینگ کابینی گردد. در واقع این دستگاه به دلیل ویژگی و مشخصات فنی خاصی که دارد، برای امور بسته بندی در محیط های رستوران، هتل ها و غیره بسیار کاربردی است.

استقبال از خرید دستگاه شیرینگ کابینی نیز به دلیل ابعاد کوچک آن و عملکرد سادۀ این دستگاه می باشد. کالاهای مختلف داخل فیلم شیرینگ قرار گرفته می شوند و سپس داخل کابین دستگاه قرار می گیرد و سپس به کمک المنت های برقی، حرارت بالایی تولید می شود و به دلیل خاصیت جمع شوندگی که این نوع نایلون دارد، قشار نازک نایلون شیرینگ موجب وکیوم شدن محصول می شود. البته جنس نایلون شیرینگ از جنس pvc و یا  pof می باشد.

قیمت فروش دستگاه شیرینگ مانند فروش دستگاه شیرینگ تونلی به پارامترهای متعددی بستگی دارد. نوع و میزان ظرفیت دستگاه از مهمترین عواملی هستند که نقش بسزایی بر روی کیفیت بسته بندی و همچنین قیمت دستگاه های شیرینگ دستی و اتوماتیک خواهد داشت.

جهت دریافت لیست قیمت انواع دستگاه شیرینگ و همچنین سفارش اینترنتی مناسب ترین دستگاه بسته بندی می توانید با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

 

 شرکت آراد ماشین

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()