برش لیزر آلومینیوم توسط دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر صورت می گیرد. سال های اخیر استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات، توانسته ایم شاهد رشد و رونق صنایع مختلف باشیم. با استفاده از دستگاه های برش فلزات می توان در مدت زمان کوتاهی ورق های آلومینیومی را مطابق با طرح و الگوریتم از پیش تعیین شده، با دقت بالایی برش داد. در این صورت می توان در زمان و هزینه صرفه جویی نمود. با توجه به گران بودن دستگاه های صنعتی برش لیزر، امکان خرید این دستگاه برای هر مجموعه ای وجود ندارد. از این رو برخی از مراکز به صورت تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات فعالیت می کنند.

برش لیزر نیک نیز یکی از مراکز متخصص در حوزۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر فلزات در سطح کشور می باشد. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر است که قابلیت انجام برش لیزر ورق آلومینیوم را با ضخامت های مختلف دارد.

مزایای استفاده از خدمات مراکز برش لیزر آلومینیوم

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، دستگاه های برش لیزر از ابعاد بزرگ و قیمت بالایی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده تا شرکت ها و برخی از کارخانجات به دلیل کمبود بودجه و یا فضای کافی جهت قرار دادن چنین دستگاه هایی، ترجیح می دهند، از خدمات مراکز تخصصی برش لیزر، جهت دریافت سرویس برش لیزر آلومینیوم استفاده نمایند. کاربرد گستردۀ قطعات آلومینیومی را می توان در صنایع مختلف خودروسازی، محصولات خانگی و صنعتی، دستگاه های پزشکی و غیره مشاهده نمود. هر کدام از آنها حاصل برش ورقه های آلومینیوم می باشند.

ورق آلومینیوم بسیار سبک بوده و دارای سطح براق و خاصیت ضد زنگ زدگی دارد و در عین حال قابلیت شکل پذیری بهتری نسبت به ورق های استیل دارد. شاهد کاربرد قطعات آلومینیوم در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی و انواع شیرآلات و دیگر تجهیزات تأسیساتی می باشیم. استفاده از دستگاه برش لیزر آلومینیوم می تواند باعث کاهش پروسۀ محصولات فلزی در صنایع مختلف شود چون به کمک دستگاه های پیشرفته برش لیزر آلومینیوم می توان در مدت زمان اندک، تعداد زیادی قطعات آلومینیومی را با دقت بالا برش زد. علاوه بر آنکه امکان برش ورق های آلومینیومی با ضخامت های متفاوت میسر است.

حکاکی با دستگاه برش لیزر آلومینیوم

با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر آلومینیوم می توان بر روی ورق های فلزی حکاکی نمود. به عبارتی امکان درج لوگو و عبارات تبلیغاتی، آدرس و شماره تماس شرکت ها میسر است. به همین جهت بیش از پیش شاهد رونق استفاده از دستگاه های مدرن برش لیزر آلومینیوم در سطح جهان می باشیم. در ایران نیز با رونق اقتصادی، برخی از افراد با سرمایه گذاری و حرفه ای که بدان مشغول هستند، اقدام به راه اندازی خطوط برش لیزر فلزات نموده اند. استفاده از دستگاه های برش لیزر توانسته تحول بزرگی در صنایع مختلف ایجاد کند که البته برخی از دستگاه های برش لیزر متناسب با برش قطعات غیر فلزی ساخته شده اند و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

برش لیزر نیک با استخدام نیروی توانمند، قادر به ارائه هر گونه سرویس دهی خدمات برش لیزر برنج و برش لیزر آلومینیوم با قیمت ارزان و کیفیت عالی در سطح کشور می باشد.

هزینۀ ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم

قیمت برش لیزر آلومینیوم به پارامترهای متعددی چون ضخامت ورق های آلومینیوم، حجم کار و میزان پیچیدگی طرح و الگوریتم بستگی دارد. صنایع مختلف متناسب با نوع کالای صنعتی از خدمات تخصصی برش لیزر آلومینیوم که توسط برخی از مجموعه های معتبر ارائه داده می شود، استفاده می کنند.

جهت اطلاع از قیمت آنلاین برش لیزر آلومینیوم و دیگر فلزات می توانید با کارشناسان فنی برش لیزر نیک تماس بگیرید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()