برش لیزر برنج از دیگر خدماتی است که توسط مراکز تخصصی برش لیزر فلزات صورت می گیرد. برنج از جمله فلزات پرکاربرد جهت ساخت ظروف آشپزخانه، وسایل دکوراتیو و تزئینی، ساخت فشنگ و تسهیلات نظامی، زیورآلات و غیره محسوب می شوند. در گذشته جهت ساخت چنین تجهیزاتی، نیاز به صرف زمان و هزینه های زیادی داشتند چون فرآیند برش و حکاکی بر روی ورق های فلزات بسیار به سختی صورت می گرفت. با استفاده از دستگاه برش لیزر برنج می توان پروسۀ برش ورق های فولادی را در مدت زمان کوتاهی انجام داد. علاوه بر آنکه برش قطعات با دقت و کیفیت بالایی صورت می گیرد و بیش از پیش رضایت مندی اشخاص را برآورده می سازد.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از مراکز تخصصی خدمات برش لیزر فلزات در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته برش لیزر، قادر به ارائه خدمات برش لیزر برنج با پیچیده ترین الگوریتم می باشد.

شرح خدمات برش لیزر برنج

برنج به عنوان یکی از مواد خام فلزی است که از مزایای آن در جهت ساخت تجهیزات و وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. برنج از جمله فلزات منعطف محسوب می شود و به سهولت می توان تغییرات مختلفی بر روی ورق های برنج ایجاد نمود. در همین راستا شاهد عرضۀ انواع لوازم و تجهیزات سنتی از جنس برنج با نقش و نگارهای مختلف می باشیم ولی ایجاد چنین نقش و نگارهایی نیاز به صرف زمان زیادی دارد. لذا با پیشرفت تکنولوژی چون دستگاه های برش لیزر برنج توانسته تغییرات بزرگی در صنایع مختلف ایجاد کند. در نتیجۀ آن، شاهد رونق کسب و کارهای مختلف در سطح جهان می باشیم. با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر می توان در مدت زمان اندک حجم زیادی از ورق های فولادی را با دقت بالا و طرح های ساده و کاملاً پیچیده برش داد.

برنج به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که دارد، بسیار پرکاربرد است و نقش مهمی در ساخت برخی از تجهیزات و وسایل خانگی و صنعتی دارد. امروزه ارائه خدمات برش لیزر برنج یک نیاز محسوب می شود. در همین راستا مجموعه هایی که در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر فلزات فعالیت می کنند، می توانند چنین خدماتی را به کمک دستگاه های پیشرفته با پیچیده ترین الگوریتم انجام دهند. برای ارائه خدمات برش لیزر می توان از خدمات مراکز معتبر استفاده نمود چون چنین مجموعه هایی می توانند با بهره گیری از تجهیزات کاملاً پیشرفته انواع خدمات برش لیزر را با دقت بالایی پیاده سازی نمایند.

اگر از آن دسته مجموعه هایی هستید که فضای کافی و یا هزینه ای جهت خرید دستگاه برش لیزر ندارید، می توانید سفارش خدمات برش لیزر  برنج و سایر فلزات را به برش لیزر نیک بسپارید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

دستگاه برش لیزر برنج به نحوی طراحی شده است که با استفاده از مواد اولیه ای چون CO2.ND و  ND-YAG می تواند امکان برش ورق های برنجی را با ضخامت نازک و کلفت انجام دهند. در واقع از مادۀ YAG جهت حکاکی بر روی ورق های برنج استفاده می شود. هنگام فرآیند برش لیزر برنچ، گرمای زیادی تولید می شود که ممکن است عامل آتش سوزی و آسیب دیدگی به قسمت های مختلف مجموعه شود. از این رو برای کاهش دمای بوجود آمده از سیستم خنک کننده استفاده می شود که عمدتاً از آب جهت کاهش دمای برش قطعات فلزی بهره گرفته می شود. به طور کلی پروسۀ برش لیزر از حساسیت بالایی برخوردار است و افراد متخصص به عنوان اپراتورهای دستگاه انتخاب می شوند. جهت سفارش و اطلاع از قیمت برش لیزر برنج با برش لیزر نیک تماس بگیرید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 988
نمایش همه
علاقه مندی ها ()