برش لیزر مس جهت ساخت تجهیزات و اقلام از جنس فلز مس ضرورت دارد. ظروف مسی، زیورآلات مسی، کابل و سیم مسی، قطعات صنعتی، تجهیزات و لوازم خانگی و صنعتی برخی از موارد کاربرد مس محسوب می شوند. صنایع مختلف به نوعی از قطعات مسی برش خورده استفاده می کنند تا در انتها بتوانند کالای مورد نظر خود را تولید نمایند. استفاده از دستگاه برش لیزر مس بسیار کاربردی خواهد بود و می تواند تأثیر قابل توجهی بر روند رو به رشد صنعت و ساخت تجهیزات مسی داشته باشد. به دلایلی امکان خرید دستگاه های برش لیزر مس توسط برخی از شرکت ها و کارخانجات تولیدی فراهم نمی باشد. مراکز تخصصی برش لیزر فلزات می تواند بهترین فرصت جهت دریافت خدمات   برش لیزر مس برای صنعت گران در سطح کشور فراهم شود.

برش لیزر نیک با تأمین پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر فلزات، قادر به ارائه هر گونه خدمات برش لیزر و حکاکی بر روی ورق های مسی می باشند. مجموعه های مختلف جهت مونتاژ قطعات و تولید یک محصول جدید می توانند از خدمات گستردۀ چنین مجموعه هایی استفاده نمایند.

مزایای خدمات برش لیزر مس

همانطور که گفته شد، امروزه بیش از گذشته نیاز به استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته است چون صنایع مختلف روبه پیشرفت گام برداشته اند. در همین راستا زمان و هزینه نقش مهمی در پروسۀ موفقیت کسب و کارهای مختلف دارد. ساخت دستگاه برش لیزر مس نیز در سطح جهان صورت گرفته است. استفاده از دستگاه برش لیزر پیشرفته می تواند باعث کاهش مدت زمان پروسۀ  برش فلزات و غیر فلزات می شود. با این تفاسیر بستر مناسبی جهت رشد و توسعۀ صنایع مختلف بوجود آورده اند. در واقع در گذشته به دلیل زمانبر بودن پروسۀ برش فلزات، مدت زمان زیادی طول می کشید کالایی ساخته شود، علاوه بر آنکه نیاز به استخدام نیروی متخصص و صرف هزینۀ زیادی جهت تولید کالا در تعداد بالا می شد ولی امروزه با بهره گیری از فناوری دستگاه های برش لیزر مس و سایر فلزات می توان به وضوح شاهد رشد صنایع مختلف باشیم.

دستگاه برش لیزر با بهره گیری از فناوری پرتو نور قادر به برش ورق های فولادی است و با استفاده از سیستم خنک کننده از افزایش دمای ناشی از پروسۀ برش لیزر جلوگیری می کند. استفاده از دستگاه های پیشرفته، به میزان قابل توجهی می تواند پروسۀ اجرای برخی از فعالیت های را کاهش دهد و بدین وسیله هزینه های مصرفی را به حداقل می رساند.

جهت سفارش خدمات برش لیزر مس با طرح های کاملاً پیچیده، می توانید از خدمات تخصصی برش لیزر نیک استفاده نمائید.

هزینۀ ارائه خدمات برش لیزر

قیمت اجرای برش لیزر  مس به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به ضخامت ورق، ابعاد و میزان پیچیدگی طرح و کیفیت برش و حکاکی صورت گرفته اشاره نمود. با توجه به نوع خدماتی که به کمک دستگاه های برش لیزر می توان به آنها دست یافت، از نظر هزینه، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اجرای برش لیزر مس با پیچیده ترین اشکال قادر پیاده سازی است و تنها به واسطۀ سیستم نرم افزاری دستگاه می توان برنامۀ برش ورق را تنظیم نمود.

در همین راستا برخی از افراد با سرمایه گذاری و تأمین دستگاه های پیشرفته برش لیزر به سهولت می توان در مدت زمان کوتاهی پروسۀ برش لیزر را انجام داد. جهت سفارش برش لیزر مس می توانید از خدمات مجموعه های معتبر در این حوزه استفاده نمائید. ورق مس کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد، عرضۀ خدماتی که توسط دستگاه های برش لیزر فلزات ارائه داده می شود، می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.

اگر از مجموعه هایی هستید که مجهز به دستگاه های برش لیزر نیستید، می توانید از خدمات ارزندۀ برش لیزر نیک جهت دریافت خدمات تخصصی برش لیزر مس با قیمت ارزان استفاده نمائید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1018
نمایش همه
علاقه مندی ها ()