تعمیر سرو ولو توسط مراکز تخصصی تعمیرات دستگاه های صنعتی صورت می گیرد. سرو ولو نام اختصاری برای سیستم های کنترل هیدرولیکی است و به حالت مدار بسته نظارت می شوند. سرو ولوو به معنای دریچه یا شیر کنترل کننده سیال می باشد که توسط اسپول در مکانیزم شیر مورد استفاده قرار گرفته می شود. انواع سرو ولو وجود دارد که در ساخت دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت سرعت بخشیدن به فرآیند باز و بسته شدن برخی از شیرآلات نیاز به استفاده از تجهیزات سرو ولو است. بروز اختلال در عملکرد آنها نیاز به انجام تعمیر سرو ولو است که بتوان مجدداً عملکرد آن را به حالت اولیه بازگرداند.

سرو سرویس از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تعمیرات تخصصی تجهیزات هیدرولیکی چون انواع سرو موتور، سرو ولوو، سرو درایو و غیره آغاز نموده و همچنان در این حوزه به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه قادر به ارائه خدمات تعمیرات تخصصی سرو ولوو با حداقل قیمت و تضمین شده در سطح کشور می باشد.

خدمات مرکز تعمیرات سرو سرویس

سرو ولوو از جمله قطعات اصلی الکتروهیدرولیک محسوب می شوند که به عنوان دریچه برقی، کنترل کنندۀ چگونگی ارسال مایعات هیدرولیک به محرک می باشد. کاربرد عمدۀ سرو ولو برای سیلندرهای هیدرولیکی پر قدرت است که قابل استفاده با سیگنال های الکتریکی بسیار کوچک می باشد. با استفاده از سرو ولو می توان با دقت بالایی میزان سرعت، فشار و نیروی وارده به سیستم را کنترل نمود و بدین وسیله می توان پاسخ پذیری دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش داد. آسیب دیدگی این قطعۀ مکانیکی می تواند ضعف سیستم را به همراه داشته باشد و نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات سرو سرویس جهت بررسی و تعمیر قطعۀ سرو ولو است. عدم توجه به تعمیر سرو ولوو می تواند باع کاهش عملکرد خروجی دستگاه شود.

اولین دورۀ کاربرد سرو ولو هیدرولیک در جنگ جهانی دوم مشاهده شد. نسخه های اولیۀ سرو ولو از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار نبود و توانایی تبدیل سریع سیگنال های الکتریکی را به جریان هیدرولیکی نداشتند و این مسئله موجب کاهش کاربرد این قطعه می شد ولی با گذشت زمان توانستند موفق به ساخت سرو ولو دو مرحله ای شوند. این سیستم از یک سولونونید جهت محرک سازی اسپول استفاده نمودند و به عنوان مکانیزم اصلی شیرآلات محسوب می شود. مشاهدۀ کوچکترین اختلال در نحوۀ عملکرد این سیستم، پشنهاد می کنیم، بازرسی و تعمیر سرو ولو هیدرولیک صورت گیرد.

سرو سرویس یکی از مراکز مجرب در عرصۀ تعمیرات سیستم های هیدرولیکی چون سرو ولو هیدرولیک فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان در حال ارائه بهترین خدمات تعمیراتی به مشتریان گرامی می باشد.

هزینۀ تعمیر سرو ولو

هزینۀ تعمیر سرو ولو به میزان آسیب دیدگی و صدماتی که به سیستم وارد شده، بستگی دارد. به طور کلی الگوریتم عملکرد سرو ولو به شرح زیر می باشد :

  • ارسال سیگنال الکتریکی به سرو ولو
  • جابجایی اسپول بر پایۀ جهت و مقدار سیگنال اعمال شده
  • اندازه گیری مقدار جابجایی اسپول و مقایسۀ ان با سیگنال اعمالی
  • تطبیق مختصات اسپول متناسب با سیگنال دریافت هنگام بروز خطای احتمالی
  • اتمام پروسه تا دریافت سیگنال بعدی

مشاهدۀ هر گونه اختلال و کاهش عملکرد سیستم، باید نسبت به تعمیر قطعات سیستم اقدام نمود. سرو ولو از نظر ساختمان و مکانیزم به صورت چند طبقه ای ساخته می شود و با نام چند مرحله ای اطلاق می شوند. جهت دریافت خدمات تعمیر سرو ولو می توانید از خدمات مرکز تخصصی  تعمیر سرو موتور با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده استفاده نمائید. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیتی که دارد، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات تعمیراتی در حوزۀ سیستم های هیدرولیکی در سطح کشور می باشد.

 

آدرس : کرج چهار راه مصباح خیابان نجاری,روبروی کوچه گلایل ،پلاک 8، سروُ سرویس

ایمیل:3sservorepair@gmail.com

026-32750120

0912-4603557

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()