نوار خطر زرد رنگ یکی از رایج ترین انواع نوار اخطار محسوب می شوند که جهت هشدار در موقعیت های مختلف در محل نصب می شود. با نصب نوار خطر زرد رنگ می توان افراد را از محل دور نگه داشت و از جمله تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده محسوب می شود. تا کنون کاربرد گستردۀ نوار خطر زرد رنگ را در موقعیت های مختلف و اجرای پروژه های ساخت و ساز و هچنین تعمیراتی در پیرامون خود مشاهده کرده اید. به طور کلی کاربرد نوار خطر زرد رنگ جهت جلوگیری از وقوع حوادث فیزیکی صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله بیشتر به موارد کاربرد نوار اخطار زرد رنگ اشاره خواهیم کرد، همراه ما باشد.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولیدکنندگان مجرب در حوزۀ تولید نوارهای اخطار در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و با راه اندازی سایت باران پلاست توانسته امکان دسترسی به مجموعه را توسعه دهد. در این صورت امکان سفارش اینترنتی نوار خطر زرد رنگ و دیگر محصولات شرکت را به صورت غیر حضوری برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

ویژگی های نوار خطر زرد رنگ

نوار خطر زرد رنگ نیز یک سری ویژگی های ظاهری و کاربردی دارد و باعث تمایز این نوع نوار نسبت به دیگر نوارهای اخطار شده است. معمولاً بر روی نوار خطر زرد رنگ نوشته هایی چون "خطر"، "نزدیک نشوید"، "WARNING" و “DANGER” می باشد و بدین وسیله افراد مختلف می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای تجهیزات ایمنی از خطرات ایمن بمانند.

هدف از انتخاب رنگ زرد برای اینگونه نوارهای خطر، به منظور قابل مشهود بودن نوار در طور شبانه روز می باشد. علاوه بر آنکه انتخاب رنگ زرد بر اساس استانداردهای جهانی OSHA می باشد و نشان دهندۀ خطر فیزیکی و جانی است. بدین وسیله مانع از ورود افراد به محدودۀ نوارکشی می شود و معمولاً در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. متناسب با نیاز مشتریان، امکان تولید نوار خطر زرد رنگ در ابعاد سفارشی وجود دارد.

استفاده از تجهیزات ایمنی در موقعیت مناسب می تواند به میزان قابل توجهی از هزینه های مالی و جانی جلوگیری کند. فروش نوار زرد رنگ به صورت رولی و از جنس پلاستیک است و به منظور هشدار و جلوگیری از ورود افراد به محل تولید می شوند. مکان هایی که خطرات جانی را برای کارگران و عابرین ممکن است داشته باشد، مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تا کنون کاربرد نوار اخطار زرد رنگ را در محوطۀ مکان های عمرانی، اجرای پروژه های ساختمانی، صحنه جرائم و غیره مشاهده نمود. البته از نوار خطر زرد رنگ می توان برای جلوگیری از افراد متفرقه نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت سفارش انواع نوار خطر زرد رنگ می توانید با شرکت باران پلاست تماس بگیرید. باران پلاست یکی از مجموعه های تولید کنندۀ نوارهای خطر در سطح کشور است که امکان خرید عمده نوار خطر زرد رنگ با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم کرده است.

قیمت نوار خطر زرد رنگ

قیمت نوار خطر زرد رنگ به متراژ رول نوار خطر، ابعاد و میزان کیفیت جنس نوار بستگی دارد. هنگام خرید نوار اخطار توجه به کیفیت جنس نوار از اهمیت بالایی برخوردار است چون عاملی جهت افزایش طول عمر نوار خواهد داشت. در واقع متناسب با فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، از نوار خطر با دوام و مستحکم استفاده نمائید. چرا که برخی از مواقع ممکن است برای مدت زمان طولانی نیاز به استفاده از نوار خطر زرد رنگ دارند و باید در محل باقی بماند.

اگر قصد خرید عمدۀ نوار خطر زرد رنگ و یا دیگر نوارهای هشدار را دارید، می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید.

 

شرکت باران پلاست   

 تهران ،‌ بزرگراه آزادگان ، فيروز بهرام ،به طرف گلدسته ، خيابان بهار ، كوي عدل ، پلاك ۴

۶ - ۵۵۲۹۳۳۰۱ ۰۲۱
۸ ۷۰۰ ۷۰۰ ۰۹۱۲
۵۵۲۹۳۳۰۷ ۰۲۱
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()