تابلو چلنیوم یکی از جمله تابلوهای تبلیغاتی نسل جدید محسوب می شود. پر جرأت می توان گفت تابلوهای چلنیوم زیبایی فوق العاده ای دارد که در دیگر مدل های تابلو تبلیغاتی نمی توان مشاهده نمود. بر سر درب مغازه ها، فروشگاه ها، کارخانجات و هر صنف دیگری، شاهد نصب انواع تابلو تبلیغاتی در ابعاد و مدل های مختلف می باشیم. تابلوسازی چلنیوم شیوۀ جدید از ساخت تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آید و دارای یک سری ویژگی های ظاهری خاص می باشند. پیش از نصب تابلو چلنیوم ، جوانب مختلفی چون محل نصب و شرایط کاری باید در نظر گرفته شود، تا تابلو در موقعیت مناسبی نصب گردد، تا زیبایی خود را حفظ کند. 

گروه تابلوسازی اچ دی لایت با تلاش و کوشش و همچنین تأمین مواد اولیه توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته باشد. بدین وسیله تا کنون توانسته پروژه های تابلوسازی تبلیغاتی فراوانی را در مدل های مختلف انجام دهد.

ویژگی تابلوسازی چلنیوم

امروزه برخی از افراد تمایل زیادی به نصب تابلوهای تبلیغاتی جدید در سر درب مغازۀ خود می باشند چون یک سری ویژگی های ظاهری جذاب و خیره کننده دارد و باعث جلب نظر خیلی از افراد می شود. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های تابلو تبلیغاتی چلنیوم می پردازیم. استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی و ساخت تابلوهای چلنیوم موجب جلب نظر خیلی از افراد و بینندگان می شود.

از جمله ویژگی های ظاهری تابلو چلنیوم می توان به حروف برجسته و تنوع رنگی بالا با حالت نورپردازی اشاره نمود. این مسئله موجب تمایز قابل توجه نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی با مدل های قدیمی شده است. استفاده از رنگ های مختلف در طراحی تابلوی چلنیوم توانسته زیبایی این سبک از طراحی تابلوی تبلیغاتی را بسیار جذاب و چشم گیر سازد. در واقع استفاده از تجهیزات نورانی در ساخت تابلوی چلنیوم توانسته موجب افزایش دید تابلو در محل گردد.

امروزه شاهد سفارش تابلوی چلنیوم با فونت و رنگبندی های مختلف می باشیم، که توانسته اند فضای خالی تابلو را به بهترین شکل ممکن پر کنند. در واقع امکان ساخت تابلو چلنیوم با فونت های کشیده چون نستعلیق و نثر شکسته نیز وجود دارد و معمولاً برای تابلو چلنیوم عمودی از چند خط نوشته استفاده می شود.

هنگام سفارش تابلو چلنیوم طرح برجسته برای ساخت لوگو باید توجه ویژه به رنگ بندی و پیاده سازی صحیح نوشته ها و اشکال لوگو داشته باشید، تا به درستی پیاده سازی شده باشند. یکی از مطالب عمده در رابطه با مسئله ساخت تابلوی تبلیغاتی چلنیوم، نحوۀ پیاده سازی و نصب این نوع تابلو می باشد. برای ساخت تابلو چلنیوم از آلیاژهای مختلف استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته و از طول عمر بالا برخوردار است.

چندین سال از فعالیت حرفه ای گروه تابلوسازی اچ دی لایت می گذرد و تا کنون توانسته اند، انواع سفارشات تابلوسازی تبلیغاتی نسل جدید و قدیمی را مدل های مختلف و کیفیت عالی ساخته و نصب کنند. جهت مشاهدۀ نمونه کارهای تابلوسازی اچ دی لایت می توانید به وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید.

هزینۀ تابلو چلنیوم

هزینۀ  ساخت تابلو ال ای دی ثابت و تابلوسازی چلنیوم به ابعاد، تنوع رنگبندی و نوع متریالی که جهت ساخت تابلو مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بستگی دارد. تنوع در طراحی تابلوسازی تبلیغاتی چلنیوم بسیار گسترده است و این مسئله نیاز به بررسی کامل طرح و انتخاب اجزای تشکیل دهندۀ تابلو دارد، سپس می تواند قیمت ساخت تابلو چلنیوم را مشخص نمود.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت تابلوسازی چلنیوم می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی فعالیت می کند و قادر به اجرای انواع تابلوسازی چلنیوم با کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشند.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 981
نمایش همه
علاقه مندی ها ()