تابلو ال ای دی روان از دیگر روش های تابلوسازی تبلیغاتی محسوب می شود. سبک طراحی و ساخت تابلوی ال ای دی روان به صورت دیجیتالی است و با اسامی مختلفی چون تابلو روان، تابلو LED، تابلو دیجیتال و تابلوهای ال ای دی متحرک شناخته می شوند. طراحی تابلو ال ای دی روان به نحوی است که امکان درج نام برند، نام محصولات، نمایش زمان و تاریخ و همچنین اشکال و لوگو را می توان به صورت نورهای رنگی نمایش داد. طراحی انواع  تابلو ال ای دی روان قابلیت پیاده سازی افکت و انیمیشن های زیبا نیز دارد. امروزه برای خیلی از اصناف داشتن تابلوی ال ای دی روان ضرورت دارد چون دارای یک سری ویژگی های خاص است.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت  با بهره گیری از امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به طراحی و اجرای انواع تابلو ال ای دی روان با جدیدترین سبک می باشند. جهت سفارش تابلوسازی روان می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

ویژگی های تابلو روان

همانطور که در ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، تابلو روان همان تابلوهای ال ای دی متحرک هستند که قابلیت تغییر متن ، تغییر رنگ و تغییر اشکال دارند. طراحی تابلو ال ای دی روان همراه با نرم افزار مخصوص و کنترلر است که امکان تعویض محتوای تبلیغاتی تابلو را امکان پذیر می سازد. طراحی تابلوی روان به صورت تک رنگ، سه رنگ، هفت رنگ و فول کالر می باشد.

امروزه شاهد نصب انواع تابلو ال ای دی روان در گوشه و کنار سطح جهان می باشیم. این سبک از تابلوسازی تبلیغاتی به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، بسیار جذاب و کاربردی است. در واقع این نوع تابلوی تبلیغاتی جایگزین مناسبی جهت تابلوهای نئون و فلکسی است. مجموعه های بزرگی چون فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، بانک ها، فروشگاه ها، استودیوهای ضبط صدا و استودیوم ورزشی و غیره به دلیل اعلان اخبار، زمان و تاریخ از مزایای تابلوی تبلیغاتی ال ای دی روان استفاده می کنند.

در واقع بهره وری از این نوع تابلو بسیار کاربردی است و به عنوان تابلوی دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفته می شود و می توان به واسطۀ نرم افزار مخصوص نوشته های مندرج بر روی تابلوی روان را تغییر داد. بدین وسیله افراد را بیشتر به خود جذب می کند و بسیار کاربرد خواهد بود.

انواع تابلو ال ای دی روان

ساخت تابلو ال ای دی روان بر اساس فضایی که نصب می شود، در دو دسته بندی Out door (متناسب با محیط باز) و In door (متناسب با محیط بسته) تقسیم می شوند. بدین وسیله طول عمر چنین دستگاه هایی افزایش می یابد. هر چه تراکم ال ای دی های تابلو افزایش یابد موجب افزایش کیفیت تصویر می شود.

جهت سفارش ساخت تابلو ال ای دی ثابت و انواع تابلو ال ای دی می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت  تماس بگیرید. این مجموعه پس از بررسی تمام جوانب کاری و مقصود شما از ساخت تابلوی تبلیغاتی، مناسب ترین روش تابلوسازی را به شما پیشنهاد می دهد.

قیمت تابلو روان

قیمت تابلو ال ای دی روان به فاکتورهای متعددی چون میزان درصد تراکم لامپ های ال ای دی در متر مکعب و همچنین کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ تابلو خواهد داشت. در ضمن تعداد رنگبندی هایی که جهت طراحی و ساخت تابلو در نظر گرفته می شود، نقش مستقیم بر قیمت تابلوسازی روان خواهد داشت. صرف هزینه جهت تابلوسازی تبلیغاتی ضرورت دارد و مهمترین مسئله، انتخاب نوع تابلو است که نقش بسزایی در جذب و یا اطلاع رسانی به مخاطبان خواهد داشت.

اگر قصد سفارش تابلوسازی تبلیغاتی برای کسب و کار خود را دارید، می توانید با کارشناسان مجرب گروه تابلوسازی اچ دی لایت  مشورت کنید و پس از راهنمائی های صورت گرفته، با قیمت مناسب می توانید سفارش ساخت تابلوی روان مورد نظر را ثبت کنید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 914
نمایش همه
علاقه مندی ها ()