تابلو ال ای دی روان سبک خاصی از طراحی تابلوی تبلیغاتی محسوب می شود و همگی تا کنون شاهد کاربرد انواع تابلو ال ای دی روان در سطح شهر بوده اید. به طور کلی تبلیغات تأثیر قابل توجهی بر روند فروش محصول و یا خدماتی که ارائه داده می شود، دارد. در همین راستا کسب و کارهای مختلف متناسب با نوع فعالیتی که دارند، تلاش می کنند از مزایای تابلوهای تبلیغاتی استفاده نمایند. امروزه بر تنوع سبک های تابلوسازی تبلیغاتی افزوده شده است و این مسئله موجب شده تا مشاغل مختلف متناسب با موقعیت و کاربردهای مختلف، بتوانند کاربردی ترین مدل تابلوی تبلیغاتی را سفارش دهند. در ادامۀ مقاله به ویژگی و انواع تابلو ال ای دی روان می پردازیم، تا شما بیشتر با این سبک از طراحی تابلوی تبلیغاتی آشنا شوید.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی با بهره گیری از تکنولوژی روز می باشد. این مجموعه با بهره گیری از کادر مجرب و توانمند قادر به اجرای تابلوسازی چلنیوم، ال ای دی روان و ثابت و غیره با متریال با کیفیت می باشد.

نحوۀ ساخت تابلو ال ای دی روان

در ادامۀ مقاله قصد داریم به نحوۀ ساخت و ویژگی های تابلو ال ای دی روان بپردازیم. برای ساخت این نوع تابلو از لامپ های دیود استفاده می شود. در واقع اجزای تشکیل دهندۀ تابلوهای ال ای دی روان و ثابت، دیودهای نورانی است. با افزایش تعداد دیودها، میزان کیفیت تابلو افزایش می یابد و امکان استفاده از یک رنگ و یا چند رنگ برای تابلوسازی ال ای دی میسر است. طراحی و ساخت تابلوی روان به نحوی است که نیاز به برنامه نویسی به مادر برد دارد و به واسطۀ آن، امکان کنترل و تغییر رنگ و کاراکترهای تابلو میسر می شود. نکتۀ مهمی که در طراحی تابلوهای ال ای دی روان وجود دارد، کم و زیاد کردن ولتاژ باعث تغییر میزان نور لامپ های دیود می شود. همچنین خاموش و روشن کردن ناگهانی لامپ های دیود باعث ایجاد افکت های مختلف در طراحی تابلو ال ای دی روان می شود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت به صورت حرفه ای در زمینۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی مانند ساخت تابلو حروف استیل فعالیت می کنند و قادر به ساخت انواع تابلوی روان می باشند.

تابلو ال ای دی روان آر جی بی از سه ترکیب رنگی سبز، قرمز و آبی تشکیل شده است. روشن شدن هم زمان هر کدام از لامپ ها و یا تلفیق نورهای آنها با یکدیگر موجب می شود تا افراد مختلف بتوانند از مزایای این مجموعه استفاده نمایند. میزان ولتاژ نقش بسزایی در نحوۀ نمایش تصاویر خواهد داشت. با استفاده از تابلوی تبلیغاتی می توان در مدت زمان کوتاهی افراد را جذب کسب و کار خود نمود. تابلوسازی ال ای دی روان به صورت تک رنگ، سه رنگ، 5 رنگ، 7 رنگ و همچنین فول کالر انجام می گیرد. در نتیجه افراد مختلف متناسب با هزینه ای که جهت ساخت تابلو در نظر گرفته اند، تابلوی روان مورد نظر خود را سفارش می دهند.

تا کنون انواع تابلو ال ای دی روان تلویزیون شهری را در سطح کشور مشاهده کرده اید، که دارای تعداد ترانس های زیادی هستند و مصرف انرژی بالا دارند و به عبارتی گران هستند و برای طراحی آنها از تعداد منبع تغذیه زیادی استفاده می شود.

ماژول ساخت تابلوی ال ای دی روان استاندارد بر اساس سایزهای استاندارد صورت می گیرد. به عبارتی ابعاد این ماژول ها دارای عرض 16 سانتی هستند و معمولاً جهت تابلوسازی غیر از تلویزیون شهری دارای لبه های 10 سانتی متر هستند.

جهت اطلاع از قیمت تابلو ال ای دی روان می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید. این مجموعه با بررسی طرح و تمام جوانب، قیمت نهایی ساخت تابلوی تبلیغاتی را اعلام می کند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 903
نمایش همه
علاقه مندی ها ()