دستگاه خشک کن یکی از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که متناسب با برخی از صنایع ساخته شده است. صنعت تولید محصولات خشک رونق یافته است همچون گذشته بر تعداد افرادی که خواستار خرید محصولات اورگانیک هستند، افزوده می شود. در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع دستگاه خشک کن در مدل های مختلف در سطح کشور می باشیم. کاربرد دستگاه خشک کن میوه و سبزی را می توان برای خشک کردن انواع مواد غذایی چون گوشت، انواع سبزیجات، انواع میوه، مواد غذایی دریایی و غیره استفاده نمود. استفاده از دستگاه خشک کن باعث کاهش پروسۀ خشک کردن محصولات مواد غذایی نسبت به روش های سنتی می شود.

شرکت آراد ماشین دارای سال ها سابقۀ طراحی و ساخت دستگاه های صنعتی چون  دستگاه خشک کن  سبزیجات، انواع دستگاه بسته بندی و غیره در سطح کشور می باشد. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته موفق به ساخت چنین دستگاه های کاربردی در صنعت شده است.

اهمیت خرید دستگاه خشک کن

همانطور که گفته شد، مجموعه های زیادی در حوزۀ تولید مواد غذایی خشک فعالیت می کنند چون همچنان اینگونه مواد غذایی اورگانیک طرفداران زیادی در سطح جهان دارد. بدین وسیله استفاده از فناوری یپشرفته و ساخت دستگاه های خشک کن مواد غذایی، می تواند به فرایند خشک کردن محصولات مواد غذایی سرعت ببخشد. علاوه بر آنکه باعث کاهش سرعت فعل و انفعالات شیمیایی مضر در میوه و سبزیجات هنگام خشک شدن می شوند. با استفاده از دستگاه خشک کن میوه می توان وزن و حجم آنها را کاهش داد و بدین وسیله پروسۀ بسته بندی، حمل و نقل و ذخیره سازی مواد غذایی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

استفاده از فناوری دستگاه خشک کن به کمپانی ها اجازه می دهد که مواد غذایی که در یک فصول به وفور یافت می شود، می توان به سهولت در فصول دیگر سال استفاده نمود.

ساخت و فروش دستگاه خشک کن میوه و سبزی بر اساس ظرفیت در سه دسته بندی تقسیم بندی می شود که می توان به دستگاه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی اشاره نمود. در نتیجه افراد مختلف می توانند متناسب با توان مالی و حجم کاری که راه اندازی می کنند، می توانند مناسب ترین دستگاه خشک کن را خریداری کنند.

شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ طراحی و ساخت انواع دستگاه خشک کن در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به مشتریان می باشند.

فروش انواع دستگاه خشک کن

ساخت دستگاه خشک کن خانگی به صورت کاملاً هوشمند است و با نام مینور معرفی می شوند. از این رو افرادی که علاقه مند به ایجاد کسب و کار خانگی هستند، می توانند از مزایای این نوع دستگاه خشک کن استفاده نمایند. دارای مشخصات فنی چون مصرف سوخت پایین، ابعاد کوچک، یکنواختی دما، عایق حرارتی xps، رطوبت سنج و ظرفیت ورودی بالا می باشند.

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی نیز متناسب با افرادی طراحی شده که با حداقل سرمایه قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند. فروش دستگاه خشک کن نیمه صنعتی در دو مدل مینی تک کابین و مینی پلاس صورت می گیرد.

دستگاه خشک کن صنعتی نسبت به دو سبک قبلی از ظرفیت ورودی بیشتر برخوردار است و دارای تفاوت های قابل توجهی است. دستگاه های خشک کن کابینی، کانتینیوس، تونلی، روتاری، خطی و ... برخی از انواع دستگاه خشک کن صنعتی محسوب می شوند و کارخانجات متناسب با خط تولید کالاهای مختلف، مناسب ترین مدل دستگاه خشک کن را خریدای می کنند.  

جهت سفارش  خرید دستگاه شیرینگ و دستگاه خشک کن متناسب با بودجه و اهدافی که در نظر دارید، می توانید با کارشناسان آنلاین شرکت آراد ماشین تماس گرفته و مشورت کنید.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()