دستگاه شیرینگ از دیگر انواع دستگاه بسته بندی در حوزۀ صنعت محسوب می شود. طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی شیرینگ در مدل های مختلف صورت می گیرید و شرکت های مختلف متناسب با نوع کالا، نوع دستگاه بسته بندی را انتخاب می کنند. سال های اخیر شاهد فروش دستگاه شیرینگ در مدل های مختلفی چون خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشیم. البته هر دسته بندی این دستگاه در مدل های مختلف ساخته شده اند و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این مقاله به مبحث کاربرد و انواع دستگاه شیرینگ اختصاص داد، پس با ما همراه باشید، تا اطلاعات خود را در خصوص این نوع دستگاه بسته بندی افزایش دهید.

شرکت آراد ماشین یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ساخت دستگاه های بسته بندی چون دستگاه های شیرینگ و غیره می باشند و صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع کالا از مزایای چنین دستگاه هایی به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

ویژگی های دستگاه های شیرینگ

در ادامه متن به ویژگی های انواع دستگاه شیرینگ خواهیم پرداخت. دستگاه شیرینگ کابینی یکی از رایج ترین دستگاه های شیرینگ هستند که در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی و عرضه می شوند. مشاغل مختلف می توانند متناسب با فضایی که در اختیار دارند، مناسب ترین نوع دستگاه را سفارش می دهند.

نوع فیلم شیرینگ در داخل دستگاه های بسته بندی شیرینگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند از جنس pvc و pof هستند و مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا دارند و عموماً با ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دستگاه شیرینگ کابینی طوری طراحی شده است که قابلیت بسته بندی سلفون به دور محصولات را دارند و عملکرد این دستگاه به صورت دستی و یا نیمه اتوماتیک توسط اپراتور انجام می گیرد.

هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک توجه به ظرفیت دستگاه، میزان برق مصرفی، تکنولوژی نمایش دما و زمان، تنظیم درجه حرارت، تایمر و نوع دوخت ضرورت دارد. به عبارتی صنایع مختلف با توجه به این موارد تلاش می کنند مناسب ترین دستگاه صنعتی را جهت بسته بندی محصولات مجموعه خریداری کنند.

فروش دستگاه شیرینگ کابینی رومیزی و یا ایستاده با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد. در این صورت مشاغل مختلف می توانند از مزایای آن در جهت امور بسته بندی کالاهای خشک و مایع استفاده نمود.

دستگاه شیرینگ تونلی به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی شده و عرضه می شوند. این مسئله موجب شده تا صنایع مختلف متناسب با بودجه و فضایی که جهت قرار دادن دستگاه ها اختصاص می دهند، مدل دستگاه بسته بندی را انتخاب می کنند.

شرکت آراد ماشین با تلاش فراوان و استفاده از پرسنل فنی و مجرب توانسته اند موفق به طراحی و تولید انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ شوند.

فروش دستگاه شیرینگ ارزان

امروزه شاهد فروش دستگاه های بسته بندی شیرینگ در مدل های مختلف چون دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشیم. صنایع مختلف بر اساس حجم کار و خط تولید مجموعه، نوع دستگاه شیرینگ انتخاب می شود و تأثیر مستفیم بر عملکرد و توان ورودی و خروجی دستگاه ها خواهد داشت. نوع فیلم شیرینگ که جهت بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از جنس پلی اتیلن یا همان pvc و یا  pof ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر دمای بالا دارند. هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک، توجه به میزان و نوع برق دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و معمولاً طراحی اینگونه دستگاه ها به صورت تک فاز و یا سه فاز می باشد.

اگر قصد تهیه و  خرید دستگاه خشک کن و دستگاه شیرینگ را جهت بسته بندی محصولات در مجموعۀ خود دارید، می توانید با مرکز فروش شرکت آراد ماشین ارتباط برقرار کنید. کارشناسان در اولین فرصت با شما تماس گرفته تا بدین وسیله هماهنگی های لازم جهت ارسال کالا صورت گیرد.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()