دستگاه بسته بندی از جمله دستگاه های اصلی در صنایع مختلف محسوب می شود. مهمترین نکته جهت افزایش ماندگاری محصولات مواد غذایی و دیگر صنایع به نوع بسته بندی بستگی دارد. امروزه شاهد طراحی و ساخت انواع دستگاه بسته بندی در مدل های مختلف می باشیم. با استفاده از آنها می توان به بهترین شکل محصولات مختلف را بسته بندی نمود و بدین وسیله ذخیره سازی و حمل و نقل کالاها سهولت پیدا می کند. امروزه صنایع مختلف متناسب با نوع کالا تلاش می کنند، مناسب ترین  دستگاه بسته بندی را خریداری کنند. دستگاه بسته بندی ساشه، دستگاه بسته بندی شیرینگ، دستگاه بسته بندی استرچ و ... برخی از انواع دستگاه بسته بندی محسوب می شوند.

صنایع مختلف جهت خرید دستگاه بسته بندی می توانند با کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرند. این کمپانی یکی از بزرگ ترین مجموعه های عرضه کنندۀ دستگاه های صنعتی در مدل های مختلف می باشند.

مزایای فروش دستگاه بسته بندی

نوع بسته بندی کالاها تأثیر مستقیم بر روی طول عمر محصولات، نحوۀ حمل و نقل، انبارداری و ارزش و بهای آنها خواهد داشت. تنوع فروش دستگاه های بسته بندی به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک است. مشاغل مختلف متناسب با بودجۀ اختصاص داده و فضایی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند مناسب ترین دستگاه بسته بندی را خریداری کنند.

به عنوان مثال خرید دستگاه بسته بندی ساشه بهترین گزینه برای مجموعه های کوچک چون رستوران ها، کیترینگ، فست فودها، هتل ها و غیره محسوب می شود. البته شاهد کاربرد دستگاه های بسته بندی ساشه برای موارد بسته بندی تک نفره توسط کمپانی های مختلف می باشیم. کاربرد این دستگاه را می توان برای بسته بندی ساشه پودری، مایعات و گرانول مشاهده نمود. طراحی این نوع دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک است. عموماً شیوۀ بسته بندی دستگاه های ساشه با وزن 1 الی 50 گرم صورت می گیرد.

کاربرد دستگاه بسته بندی شیرینگ جهت بسته بندی محصولات به صورت وکیوم و پک مانند می باشد. از این رو صنایع مختلف توانسته اند از مزایای این نوع دستگاه های بسته بندی جهت بسته بندی انواع ظروف یکبار مصرف و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تا کنون بسته بندی انواع بطری نوشیدنی، محصولات مواد آرایشی و بهداشتی و غیره را مشاهده کرده اید.

استفاده از مناسب ترین دستگاه بسته بندی می توانید طول عمر محصولات غذایی را افزایش دهید و به واسطۀ آن هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا می کند و ارزش مواد غذایی همچنان حفظ می شود و به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر قیمت فروش محصولات خواهد داشت.

شرکت آراد ماشین یکی از اولین سازندگان دستگاه های صنعتی در حوزۀ بسته بندی در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهره گیری از دانش روز دنیا موفق به ساخت و عرضۀ انواع دستگاه بسته بندی در مدل های مختلف همراه با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشند.

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت فروش دستگاه خشک کن و دستگاه بسته بندی به مدل، ظرفیت و مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. بر اساس نوع کالا، وزن هر بسته بندی، قیمت و مشخصات فنی دستگاه، انتخاب دستگاه بسته بندی صورت می گیرد. توجه داشته باشید، انتخاب نوع دستگاه تأثیر قابل توجهی بر روی کیفیت محصولات خواهد داشت و صنایع مختلف اطلاع دقیقی نسبت به این موضوع مهم دارند و پس از بررسی دقیق تمامی جوانب کاری و مشورت کردن با افراد متخصص، در نهایت خرید دستگاه بسته بندی دستی و اتوماتیک را در لیست خرید دستگاه های کمپانی خود در نظر می گیرند.

در صورت عدم آگاهی دقیق نسبت به عملکرد هر کدام از دستگاه های بسته بندی، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فنی شرکت آراد ماشین تماس بگیرید. پس از أخذ مشاورۀ رایگان، با قیمت ارزان دستگاه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()