نایلون شیرینگ یکی دیگر از انواع پلاستیک هایی است که جهت بسته بندی کالاهای مختلف در صنایع متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شود. ساختار نایلون شیرینگ به نحوی  ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و در برابر دمای بالا، تغییر حالت داده و کالا به صورت وکیوم شده بسته بندی می شود. امروزه صنعت بسته بندی کالاها رونق یافته است و بیش از پیش شاهد فروش انواع نایلون بسته بندی در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشیم. خرید و فروش نایلون شیرینگ در صنعت بسته بندی توانسته تحولی بزرگ ایجاد کند چون با بهره گیری از این نوع پلاستیک، می توان کالاها را در تعداد بالا بسته بندی نمود و فرآیند نقل و انتقال محصولات سرعت بیشتری پیدا می کند.

شرکت باران پلاست از سال 1376 فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید لفاف های بسته بندی صنعتی در تهران آغاز نموده و تا کنون  توانسته حجم زیادی از نیاز بازار به پلاستیک های بسته بندی با کیفیت را تأمین کند.

عوامل مهم جهت خرید نایلون شیرینگ

تولید فیلم شیرینگ با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک پلیمری صورت می گیرد که مقاومت بالایی در برابر دمای بالا داشته باشند. بدین وسیله در دمای بالای 150 الی 230 درجه سانتی گراد تغییر حالت داده و موجب بسته بندی وکیوم مانند کالاها می شود. از این رو صنایع مختلف چون صنایع مواد غذایی، صنایع تولید و پخش دارو، صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع تولید مواد لبنی، تولید و عرضۀ قطعات و لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی  برای بسته بندی محصولات به صورت تکی و یا چندتایی از مزایای نایلون شیرینگ استفاده می کنند.

فروش نایلون شیرینگ به شکل رولی به صورت تک لایه ای و چند لایه ای صورت می گیرد. عرضۀ پلاستیک شیرینگ به صورت آماده و یا به صورت سفارشی صورت می گیرد. در واقع کارخانجات تولیدی می توانند متناسب با نوع کالا درخواست خرید نایلون شیرینگ سفارشی با ابعاد و ضخامت مورد نیاز خود را داشته باشند. نوع نایلونی که جهت امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش مهمی بر روی طول عمر و کیفیت محصولات بسته بندی خواهد داشت.

فروش فیلم بسته بندی شیرینگ توانسته عاملی جهت جلوگیری از نظر آلودگی های محیطی به داخل بافت کالاها گردد. همچنین با استفاده از نایلون می توان از ورود آب و رطوبت به داخل اقلام جلوگیری نمود و این مسئله دوام و ماندگاری اقلام را افزایش می دهد. معمولاً از نایلون شیرینگ به عنوان نوعی محافظ از اقلام یاد می شود که موجب جلوگیری از ضربه و صدمات جدی به کالاهای مختلف می شود.

امروزه تولیدکنندگان نایلون های بسته بندی تلاش می کنند، متناسب با اقلام مختلف مناسب ترین نوع پلاستیک صنعتی را تولید می کنند که ماندگاری بالایی داشته باشند. شرکت باران پلاست نیز به عنوان یکی از کمپانی های تولیدکننده و عرضه کننده پلاستیک در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت نایلون شیرینگ

قیمت خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینک به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد و میزان ضخامت این نوع پلاستیک اشاره نمود. هنگام خرید پلاستیک بسته بندی شیرینگ توجه به کیفیت نایلون از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر قابل توجهی بر روی طول عمر پلاستیک خواهد داشت. جهت سفارش نایلون شیرینگ می توانید از طریق شرکت های تولیدکننده اقدام نمائید. در واقع بدین وسیله می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا انواع پلاستیک شیرینگ را به صورت آماده و یا سفارشی خریداری کنید.

برای تأمین نایلون شیرینگ مجموعۀ تولیدی با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید. این مجموعه همچنین پاسخگوی سفارشات اینترنتی مشتریان در سطح کشور می باشد.

 

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()