نوار خطر از جمله وسایل و تجهیزات ایمنی محسوب می شود. نوار خطر همانطور که از نامش پیداست، به صورت نوار مانند تولید می شود و به منظور هشدار در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه شاهد تولید انواع نوار خطر با رنگبندی های مختلف با نوشته های متفاوت در سطح کشور می باشیم. در این مقاله به صورت اختصاصی در زمینۀ موضوع مزایا و کاربرد نوارهای خطر می پردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، تا اطلاعات خود را در رابطه با این وسیله ارتقاء دهید.

شرکت باران پلاست توانسته بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ تولید انواع نوار هشدار آغاز کند. بدین ترتیب بتوانند نیاز بازار داخل را در راستای خرید نوار خطر زرد رنگ، نوار خطر سبز رنگ، نوار خطر شبرنگ، نوار خطر آبی و غیره با قیمت ارزان برآورده سازند.

فروش انواع نوار خطر و کاربرد آنها

امروزه شاهد فروش انواع نوار خطر با رنگبندی و مدل های مختلف توسط تولیدی های معتبر می باشیم. نوار خطر نوعی نوارهایی هستند که با ماهیت هشدار دهندگی طراحی شده اند، تا بدین وسیله بتوانند مانع از ورود افراد متفرقه به منطقۀ خطر شوند. همچنین با نصب نوار خطر زرد رنگ می توان از ورود افراد متفرقه به محل جلوگیری نمود.

فروش نوار خطر در رنگبندی های مختلف صورت می گیرد و در ادامۀ مقاله به کاربرد و معانی آنها می پردازیم.

  • عموماً نوار خطر سفید و قرمز، جهت اطلاع رسانی و جلوگیری از آتش سوزی در محیط خاصی نصب می شود.
  • نوار خطر سفید و مشکی، برای علامت زدن و راهنمایی افراد در مسیر راهرو مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  • نوار خطر سبز و سفید، برای مصارف کمک های اولیه به کار برده می شوند.
  • نوار خطر زرد و مشکی نیز به طور کلی جهت هشدار و جلوگیری از افراد متفرقه در محل خاصی نصب می گردد.
  • نوار زرد و بنفش به منظور آگاه سازی افراد از خطرات تشعشعات مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  • نوار خطر سفید و آبی نیز برای اطلاع رسانی افراد جهت وجود دستگاه های خراب و غیر فعال در نظر گرفته شده است.
  • نوار سفید و نارنجی جهت هشدارهای ترافیکی و شهری در محیط های مختلف نصب می شود.

صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند و خطراتی که طی روز ممکن است با آنها روبرو باشند، با خرید نوار خطر زرد رنگ بتوانند محوطه های ممنوعه را از دیگر قسمت های ساختمان مجزا سازند. مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نوارهای خطر از مواد پلیمری شیمیایی با کیفیت ساخته می شوند. فروش انواع نوار خطر با دوام و کیفیت عالی برای نصب در محل های پر خطر ضرورت دارد. 

شرکت باران پلاست با توجه به نیاز کشور به تولید نوار خطر، با تأمین دستگاه های مدرن، امکان تولید انواع نوار خطر را با کیفیت عالی و قیمت ارزان برای مشتریان فراهم سازد.

قیمت نوار خطر

عوامل متعددی بر روی قیمت نوار خطر تأثیرگذار می باشد که می توان به جنس نایلون و همچنین عرض و میزان چاپ درج شده بر روی نوار اشاره نمود. جهت خرید نایلون حبابدار و نوار خطر می توانید با کارشناسان فروش باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره نمودیم، تولید نوار خطر در مدل های مختلف صورت می گیرد و این مسئله بر روی قیمت نوار خطر تأثیرگذار خواهد بود. شرکت ها، کارخانجات و مجموعه های مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، خرید نوار خطر ممکن است یک نیاز برای مواقع اضطراری محسوب شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنوع محصولات نوار خطر توسط شرکت باران پلاست، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()