نایلون حبابدار یکی از دیگر پلاستیک هایی است، که جهت مصارف بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه روش های مختلفی جهت بسته بندی و ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف وجود دارد. انتخاب نوع پلاستیک می تواند تأثیر مستقیم بر کاهش هزینه های خسارت حین حمل و نقل شود. تولید نایلون حبابدار به صورت چند لایه ای و اشکال مختلف چون کیسه ای و رولی صورت می گیرد. بدین ترتیب مشاغل مختلف می توانند متناسب با نوع کالایی که تولید و عرضه می کنند، برای حفظ و نگهداری آنها از صدمات ناشی از جریان حمل و نقل کالا، انتخاب و خرید نایلون حبابدار را انجام دهند.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ پخش لفاف های صنعتی چون نایلون حبابدار، فیلم شیرینگ، فیلم استرچ و غیره در سراسر کشور می باشد و توانسته امکان سفارش غیر حضوری محصولات را برای مشتریان فراهم سازد.

فروش نایلون حبابدار کیسه ای

تولید و عرضۀ عمدۀ نایلون حبابدار به صورت رولی است و این در حالی است که برخی از شرکت ها متناسب با نوع کالایی که تولید می کنند و یا به فروش می رسانند، از مزایای نایلون حبابدار کیسه ای و پاکتی استفاده می کنند. در این صورت فرآیند بسته بندی کالا راحت تر انجام می شود. صنایع خودروسازی ، شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی، صنعت ساخت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، مجموعه هایی که در زمینۀ حمل اثاثیه فعالیت دارند، صنایع تولید محصولات از جنس شیشه، عرضۀ قطعات کامپیوتر، صنعت ساخت کابینت سازی و امور مرتبط با حمل کابینت از مزایای نایلون حبابدار کیسه ای استفاده می کنند.

استفاده از پلاستیک حبابدار پاکتی موجب افزایش سرعت امور بسته بندی می شود. برای کاهش آسیب پذیری به وسایل مختلف از ویژگی های نایلون حبابدار ضربه گیر استفاده می شود. این نوع پلاستیک یکی از گزینه های عالی جهت امور بسته بندی اقلام و حمل و نقل آنها محسوب می شود. عدم استفاده از نایلون مناسب جهت امور بسته بندی نمی تواند ضریب ایمنی محصولات بسته بندی را کاهش دهد. نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر روی سالم نگه داشتن وسایل بسته بندی شده دارد.

خرید نایلون حبابدار جهت امور اسباب کشی

از این رو افرادی که قصد اسباب کشی دارند، از ویژگی های نایلون حبابدار ضربه گیر جهت ایمن نگه داشتن وسایل و جلوگیری از ورود ضربه به کالاها استفاده می کنند. عموماً طی پروسۀ حمل و نقل اثاثیه، خسارت به وسایل و وقوع صدمات جدی به اقلام وجود دارد، بنابراین با استفاده از پلاستیک حبابدار ضربه گیر می توان میزان خسارت های مالی را به حداقل رساند. طراحی نایلون حبابدار به نحوی است که ضریب ایمنی محصولات بسته بندی شده را بهبود می بخشد و از آسیب پذیری کالاها می کاهد. متناسب با موقعیت های مختلف و نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید، امکان انتخاب نایلون بسته بندی مناسب برای شما تولیدکنندۀ گرامی فراهم می باشد.

شرکت ناب پلاستیک، تولیدکننده نایلون های بسته بندی در مدل های مختلف می باشد. پلاستیک شیرینگ، پلاستیک استرچ و نایلون حبابدار حاصل محصولات این مجموعه می باشد.

سفارش نایلون حبابدار ارزان

با گسترش شرکت های تولیدکنندۀ لفاف های صنعتی، توسط برخی از شرکت های معتبر و با سابقه، امکان سفارش اینترنتی  خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار با قیمت ارزان و در عین حال کیفیت عالی و مرغوب برای خریداران فراهم می باشد. قیمت نایلون حبابدار بر اساس سایز حباب، سبک طراحی نایلون و همچنین کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک مشخص می شود. به عنوان مثال قیمت نایلون حبابدار دو لایه ارزان تر از نایلون حبابدار سه لایه می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت نایلون های حبابدار پیشنهاد می کنیم از طریق واحد فروش شرکت ناب پلاستیک اقدام کنید.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()