نایلون حبابدار از جمله نایلون هایی است که جهت بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید نایلون حبابدار نسبت به دیگر نایلون های بسته بندی متفاوت صورت می گیرد و دارای یک سری ویژگی های ظاهری خاص می باشد. تولید نایلون حبابدار به صورت 2 یا 3 لایه ای است و با افزایش تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک حبابدار، مقاومت نایلون افزایش پیدا می کند. کاربرد اصلی نایلون حبابدار ضربه گیر جهت امور بسته بندی اقلام در کارخانجات و همچنین هنگام اسباب کشی منزل می باشد.

شرکت ناب پلاستیک از جمله شرکت هایی است که توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع نایلون بسته بندی چون نایلون حبابدار ، شیرینگ، استرچ، عریض و غیره در سطح کشور فعالیت می کند.

نکات فروش نایلون حبابدار

امروزه شاهد فروش نایلون حبابدار بر اساس یک سری نکات صورت می گیرد که می توان به سایز حباب، تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک و کیفیت آن اشاره نمود. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای است. در نتیجه کارخانجات و افرادی که نیاز به پلاستیک بسته بندی حبابدار هستند، متناسب با نوع کار، انتخاب نوع نایلون را انجام دهند. داخل نایلون های حبابدار، هوا پر می شود و این مسئله موجب ماهیت ضربه گیری پلاستیک می شود. متناسب با کالاهایی با ابعاد بزرگ از مزایای نایلون حبابدار سایز بزرگ استفاده می شود چون کاربردی تر می باشد ولی برای اقلام کوچک با حساسیت بالا از نایلون حبابدار سایز کوچک استفاده می شود.

کاربرد عمدۀ نایلون حبابدار ضربه گیر را برای مواردی چون بسته بندی دستگاه و تجهیزات پزشکی و صنعتی، عرضۀ قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات، تجهیزات لوازم خانگی، ظروف و تجهیزات شکستنی و غیره مشاهده نمود. فروش نایلون حبابدار با ابعاد مختلف صورت می گیرد و افرادی که قصد خرید نایلون حبابدار دارند، می توانند ضخامت مناسب این نوع پلاستیک را تهیه کنند.

برای امور بسته بندی وسایل، هنگام نقل و انتقال می توان از ویژگی ضربه گیر بودن نایلون حبابدار برای جلوگیری از ضربه و صدمات جدی به وسایل استفاده نمود. استفاده به موقع از هر وسیله ای می تواند باعث کاهش خسارت مالی به اقلام می شود. این مسئله در رابطه با بسته بندی و حمل و نقل یک کالا صدق می کند. خرید نایلون حبابدار می تواند مانع از وارد شدن صدمه جدی به وسایل شکستنی و حساس شود و این مسئله موجب شده تا بیش از گذشته بر اهمیت خرید و فروش نایلون حبابدار ضربه گیر تأکید شود. به طبع آن شاهد فروش نایلون حبابدار کیسه ای و پاکت مانند توسط شرکت های تولیدکننده باشیم.

 ناب پلاستیک نیز متناسب با نیاز بازار، توانسته امکان تولید و پخش انواع نایلون حبابدار را به صورت رولی، پاکت، برش خورده و کیسه ای در سایزهای مختلف انجام دهد. علاوه بر آنکه متناسب با نیاز مشتریان قادر به تولید نایلون بسته بندی حبابدار در اندازه های سفارشی با قیمت ارزان در سطح کشور می باشد.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت خرید فیلم استرچ و نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی چون ابعاد و سایز حباب و متراژ نایلون بستگی دارد. از این رو شرکت ها و کارخانجات متناسب با حجم نایلونی که نیاز دارند، می توانند سفارش خرید پلاستیک حبابدار ضربه گیر مورد نیاز خود را به شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک های بسته بندی دهند. در این صورت می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، نایلون مورد نیاز مجموعۀ خود را تأمین کنند. امروزه می توان گستردگی کاربرد پلاستیک حبابدار را می توان در سطح جهان مشاهده نمود چون مانع از بروز صدمات جدی به وسایل مختلف می شود.

شرکت ناب پلاستیک با راه اندازی وب سایت رسمی توانسته امکان سفارش غیر حضوری و اینترنتی انواع نایلون بسته بندی را چون نایلون حبابدار برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.

 

 فروشگاه ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 855
نمایش همه
علاقه مندی ها ()