فیلم استرچ از دیگر نایلون هایی است که جهت بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نایلون استرچ از ویژگی های خاصی برخوردار است که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع مهم خواهیم پرداخت. انتخاب نوع نایلون جهت بسته بندی کالاها از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش بسزایی بر روی نگهداری اقلام خواهد داشت. امروزه شاهد فروش فیلم استرچ در ابعاد و ضخامت متفاوت می باشیم و صنایع مختلف متناسب با نوع کالا، از مزایای این نوع پلاستیک جهت بسته بندی آنها استفاده می نماید.  فیلم استرچ معمولاً از مواد اولیۀ درجه یک پتروشیمی تولید می شوند، تا کیفیت بالایی داشته باشند.

فروشگاه ناب پلاستیک مفتخر است، به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده در حوزۀ نایلون های بسته بندی فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون توانسته بر تنوع و کیفیت محصولات مجموعه بیفزاید. کارخانجات و مجموعه های مختلف متناسب با نیاز خود به طور مستقیم از طریق این شرکت، فیلم استرچ مورد نیاز خود را تأمین می کنند.

اهمیت فروش فیلم استرچ و کاربرد آن

فیلم استرچ یا همان پلاستیک استرچ دارای ماهیت کشسانی است و انعطاف پذیری بالایی در برابر کشیده شدن دارد. بدین وسیله می توان از آن جهت بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمود. امروزه شاهد خرید و فروش فیلم استرچ صنعتی و خانگی در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشیم. جهت خرید نایلون استرچ می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

امروزه صنایع مختلف از مزایای این نوع نایلون برای بسته بندی اقلام استفاده می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند کالاها را در برابر آلودگی های محیطی و گرد و غبار ایمن نگه دارند. علاوه بر آنکه استفاده از فیلم استرچ جهت بسته بندی، می تواند مانع از نفوذ آب به داخل اقلام شود. با استفاده از این نوع نایلون می توان در مدت زمان اندک حجم زیادی از کالاها را بسته بندی نمود. فروش پلاستیک استرچ نقش بسزایی در صنعت بسته بندی ایجاد کرده است و شرکت های مختلف متناسب با نوع کالا از مزایای این نوع پلاستیک استفاده می کنند.

کاربرد فیلم استرچ در امور بسته بندی تولیدات کارخانجات به صورت دستی و اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به حجم کالاهای مختلف، کارخانجات با مکانیزه نمودن خطوط بسته بندی تلاش می کنند، از مزایای این نوع پلاستیک استرچ استفاده می کنند. فروش نایلون استرچ نقش بسزایی بر روی کیفیت بسته بندی اقلام در صنایع مختلف دارد. جهت خرید نایلون استرچ می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا این نوع نایلون را خریداری کنید.

از مهمترین ویژگی های فیلم استرچ می توان به خاصیت چسبندگی بالای این نوع پلاستیک اشاره نمود و مقاومت بالایی در برابر پارگی و سوراخ شدن دارد. ضریب کششش نایلون استرچ بسیار بالاست و این مورد باعث ماندگاری و دوام بالای این نوع نایلون شده است.

فروشگاه ناب پلاستیک از تولیدکنندگان مطرح در حوزۀ تولید و پخش نایلون های بسته بندی در تهران تأسیس شده است و هم اکنون توانسته حجم زیادی از نیاز بازار را تأمین کند.

خرید فیلم استرچ ارزان

در حال حاضر امکان خرید نایلون شیرینگ و فیلم استرچ با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم می باشد. چرا که خرید پلاستیک استرچ تأثیر بسزایی بر روی کیفیت محصولات خواهد داشت. جهت بسته بندی کالاهای مختلف به صورت مکانیزه می توان از مکانیزم استرچ پالت بندی استفاده نمود. این نوع نایلون، پوشش مناسبی جهت بسته بندی کالاهای مختلف می باشد. جهت خرید عمدۀ فیلم استرچ با قیمت ارزان می توانید با واحد فروش فروشگاه ناب پلاستیک تماس بگیرید. این مجموعه از جمله شرکت های تولیدکنندۀ لفاف های بسته بندی در تهران فعالیت خود را راه اندازی کرده است و عرضه محصولات را با قیمت ارزان تر از بازار انجام می دهند.

 

فروشگاه ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 845
نمایش همه
علاقه مندی ها ()